-Derek,stai! Ea e Scarlett,e mama ta!striga Diana sarindu-i in brate.
Derek ignora ceea ce tocmai striga Dian,fiindu-i greu sa creada caci "Scarlett" parea sa fie de-o seama cu el,desi era o diferenta de 20de ani intre ei,diferenta care trebuia sa se observe!
Intre timp ce Derek statea incordat,cu o privire intunecata si rosu de furie,aparu si Eathen in forma sa de phoenix,iar apoi aproape de pamant se facu om si ateriza pe pamant.
-Salutare,lume! Prieteni,am ratat ceva?intreba el,dar fu ignorat.
Diana se puse in fata lui Derek si-l privea,intre timp ce si el facea acelasi lucru,lasand privirea furioasa catre ea,iar o suvita de par ii atarna pe fata.
-Te rog! Asculta-ma! Ea s-ar putea sa fie Scarlett,mama ta..ii sopti usor.
-Nu are cum! Ar trebui sa fie mai batrana,nu sa arate aproape de-o seama cu mine!
-Derek,te rog! Sa-i oferim o sansa!
-Mnu stiu..
-Derek,te rog!sriga ea si-l prinse cu palmele de fata,iar apoi il saruta.
Cand fetele li se indepartara,urmara cateva clipe in care se priveau in ochi.
-Fie..o sa-i acord o sansa..
Odata cu acestea,Derek incepu sa se indrepte catre necunoscuta,iar api cu masina aparu si Nick ce coborî si se duse la Diana sa-i ceara o explicatie.
Dupa acea explicatie,el pur si simplu impietrise si incepu sa se indrepte usor spre repede catre acea fata ce statea cu sabia in mana.
-Nick..sopti usor acea fata.
Odata ce ei ajunsera unii in fata celorlalti se privira putin.
-Cine esti?intreba Nick.
-Eu sunt Scarlett..creatoarea si protectoarea acestei sabii..si in acelasi timp mama voastra..
-Nu ai cum!urla furios Derek. Trebuia sa fii cu 20de ani peste noi,iar tu arati ca si cum ai fi de-o seama cu noi!dupa asta cerul se inora,parea ca vine furtuna.
-Hei..asculta..eu sunt pe jumatate demon..sunt nemuritoare,dar asta daca nu sunt ucisa..lafel ca tine si ceilalti..nemurirea noastra vine si cu tinerete eterna...
-Derek,ea este Scarlett si mama noastra! Mi-o amintesc de cand eram mic..inainte sa te nasti tu si este chiar neschimbata..
Dupa acestea Scarlett izbucni in plans si infipse sabia in pamant.
-Mama..dar tu esti pe jumatate demon,deci..Derek este in jur de 75% demon,dar eu nu trebuia sa fiu cam 25% demon?
-Tu nu ai puteri?
-Nu...
-Nu stiu de ce..ar fi trebuit sa ai si tu..
Toti ceilalti pasira mai aproape,iar apoi cei doi frati se dadura la o parte.
Ei se adunasera intr-un semicerc.
-Eu..sunt Diana McQeen,prietena fiului tau si vrajitoare.
-Eu Eathen Reed,unul din fii lui Drake si Phoenixul. Mai nou si pamant.
-Eu sunt Dylan William,lafel,fiul lui Drake si "Tamaduitorul" de apa.
-Eu sunt Jake,fiul lui Drake si eu controlez plantele.
Scarlett ii privea,ii analiza.
-Si de ce ati venit.
-Vrem sa scapam de Stephany si Drake.spuse Derek.
-Sunteti toti in aceeasi echipa?
-Da!raspunsera simultan.
-Mama..avem nevoie de sabia ta..
-Nu stiu daca v-o dau,dar ma bag si eu in asta.
Pe fetele tuturor se observa un zambet.
-Derek..tu inafara de fulger mai ai vreo alta?
-Vantul..
-Ai ucis pe cineva?!
-Eram furios si nu stiam sa-mi controlez puterile..l-am traznit..
-Pe Marc,nu?
-Da.
-Si cu Charlott ce s-a intamplat?
-Eathen i-a dat foc cand era sa ma omoare,iar Dylan mi-a vindecat rana. De atunci ne stim si ne ajutam. Pe Diana o stiu de cand m-a ajutat sa-l salvez pe Nick si sa omor un wendigo,iar Jake a venit aseara la noi sa ne ceara ajutorul caci toti in afara de noi si Stephany sunt morti,iar ea are puterile lor.
-Poate stiti..sau nu..dar ea a mostenit mai multa gena de demon,lafel de multa ca Derek.
Scarlett se duse si-si lua sabia,o mangaie putin si o privea adanc.
-Cum il gasim pe Drake?
-Pot face o vraja de identificare,dar nu mai am materialele. Am observat ca pe unde se afla de obicei,acolo sunt furtuni dezastruase,dar nu-s chiar foarte exagerate. Doar mici dezastre.spuse Diana.
-In regula..doar ca..vine o furtuna mare in seara asta aici..
-Stai,nu ai pus protectie in potriva demonilor?!se enerva Jake.
-Am reusit doar in jurul usii,iar acea usa doar cei jumatate om si jumatate demon o pot deschide.
-O sa vina o mare lupa...nu se stie daca vom supravietui..spuse trist Derek.
*va continua*
CITEȘTI
The Exorcist - Demonul Drake
ParanormaleNick a devenit un exorcist impreuna cu fratele sau,Derek. Ei pe langa exorcism se mai ocupau si cu vanatul unei varietati de bestii ale intunericului. Au devenit asta dupa ce tatal lor a fost ucis de un demon sub ochiii lor inca din copilarie.