Capitolul IX - Derek?

21 3 1
                                    

*va urma*
-Nuu!striga Nick privindu-si fratele lipit de un perete. Nick ii putea simti durerea si ii observa slabiciunea.
Drake doar privea momentul acela,iar Diana nu mai simtea nimic altceva in afara de amorteala ce o coplesea si-i facea ochiii sa lacrimeze fara stapanire.
Salvarea sa veni din partea unor alte oi negre dintre copiii lui Drake. Usa se tranti,iar apoi intra un baiat inalt,brunet si cu ochiii negri,urmat de un baiat lafel de inalt,blond cu ochiii verzi.
-Hey,"daddy"! Ti-a fost dor de noi?rosti brunetul cu un aer ironic.
-Voi mai lipseati!stiga Drake dandu-si ochiii peste cap.
-Charlott,da-i drumul!striga celalalt baiat.
-Nu esti seful meu!
-Eathen,fa-o!
Baiatul brunet isi inrosi ochiii si aratau de parca luara foc,iar apoi lua foc complet si in cateva clipe ajunselanga Charlott,in urma lasand doar o dâră lunga de foc.
-Hey,Charl!striga el stand langa ea.
-Eathen,te rog!striga cu o voce tremuranda dandu-i drumul lui Derek.
-Taci!
-Eathen! Sunt sora ta,te rog!
Iar apoi baiatul isi intoarse capul,iar Charlott lua foc. O lua la fuga strigand catre celalalt baiat.
-Dylan,te rog,uda-ma!
-De ce as face asta?intreba batjociritor el.
In cateva clipe Charlott se facu inapoi om pentru a opri flacarile,dar totusi parti ale corpului ii erau arse.
-Voi,netrebnicilor,va omor!striga ea,iar apoi se provoca un cutremur.
Brunetul se transforma intr-un phoenix,iar apoi zbura catre ea si-i dadu foc trupului uman al fetei. In urma ei ramase doar cenusa.
-Dylan si Eathen...ce cautati aici?intreba cu o voce ingrosata si furioasa Drake.
-Nu..nu apuca sa spuna mai multe brunetul caci Drake se cufunda intr-un fum negru si dispartu.
Baietii se dusera catre Derek.
-Hei,esti bine?Derek doar se incrunta,iar cu o mana incerca sa-si opreasca sangerarea.
-Dylan,vindeca-l repede!
-In regula..iar apoi blondul se apleca spre rana lui Derek si-si puse mana. Inchise ochiii si-si ridica capul.
Derek brusc se schimba la fata,iar apoi cand isi ridica tricoul alb si sfasiat,plin de sange observa ca in loc de rana adanca ii ramasera doar 5 cicatrici in locul unde Charlott isi infipse ghiarele.
Derek se ridica brusc in picioare,iar apoi ii privea pe cei doi baieti.
-Cine sunteti?intreaba el speriat,iar chiar daca Nick si Diana scapasera odata cu plecarea lui Drake,ei ramasera incremeniti.
-Noi? Eu sunt Eathen.spuse brunetul.
-Iar eu Dylan.adauga blondul.
-Noi suntem fratii tai si fiii lui Drake.
-Ha..deci tu esti renumitul fulger.spuse Dylan.
-Nu! Eu nu-s ca voi!
-Frate! Am vazut cum l-ai ucis pe Marc!
-Nu am facut-o eu!
-Ok,fie ca tine..dar eu sunt focul si ma pot transforma in phoenix.spuse Eathen.
-Iar eu apa si pot sa-mi cresc branhii si solzi si sa inot in apa foarte rece fara sa patesc nimic.
-Tu ar trebui sa fii fulgerul,iar acum si vantul. Iti poti creste aripi! Eu acum pe langa foc ma pot transforma si in soparla si am controlul pamantului.iar apoi incepu sa rada ironic de opozitiile abilitatilor sale.
Diana incepu sa alerge si sa strige catre Derek.
-Derek!iar apoi ii sari in brate. El o prinse de solduri si o tinu la o inaltime mica fata de pamant,caci ii era greu pentru ca nu era foarte pitic,doar mai scunda decat el,ambii fiind inalti.
-Ma bucur ca esti in viata!ii sopti la ureche tinandu-l strans de gat,iar cu o mana era in parul lui.
Se desprinse usor iar apoi il privea in ochi. Derek se intoarse si-i dadu drumul.
Dylan,Eathen si Nick doar priveau.
-Am uitat sa ma prezint.. eu sunt Derek,el este fratele meu,Nick,iar ea este Diana.
-Va suparati daca ne alaturam voua pana terminam cu Drake?
-Nu,este in regula!spuse Nick. Sa mergem la hotel,si sa va inchiriati o camera!
*1h mai tarziu,la hotel*
Derek era singur pe terasa,intre timp ce Nick era la bucataria hotelului sa ceara ceva de mancare.
Diana deschise usor usa mare de sticla,iar apoi il privi cateva momente pe Derek.
-Hei!
-Hei...
-Cum te mai simti?
-Bine..
-Oh,Doamne! Ce e cu tine?!
-Despre ce vorbesti?
-Aseara..aseara a fost minuat,m-ai tinut in brate continuu,iar acum te comporti ca si cum..
Derek se intoarse catre ea.
-Ca si cum ce?!
-Ca si cum tu..tu nu dai 2 bani pe mine!iar apoi Diana lovi pieptul lui Derek plangand. Derek o prinsese de maini.
-Diana...
-Derek,te iubesc! Dar tu esti atat de orb si rece!iar apoi,intre timp ce el o tinea se priveau in ochi.
Derek ii sterse una din lacrimi,iar apoi o saruta.
Isi departara fetele,iar apoi se priveau.
-Hei,lume!striga Nick intrand pe usa zgomotos. Diana si Derek se intoarsera. Am intrerupt ceva?
-Nu..nu! Nimic..spusera ei simultan,iar apoi Diana il privi pe Derek si se intoarse inapoi zambind si muscandu-si buza.
-Eu...cred cz merg in seara asta la o petrecere. Veniti?
-Ramanem!spusera amndoi simultan din nou.
Nick pleca,iar Derek si Diana se pusera in pat si Derek din nou o tinea in brate. De data asta n-o mai saruta pe frunte,ci pe buze,iar apoi adormira.
------------------------
Dylan (personaj secundar)

------------------------Dylan (personaj secundar)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Eathen (personaj secundar)

Eathen (personaj secundar)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
The Exorcist - Demonul DrakeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum