*Dimineata la casa lui Derek*
Odata ajunsi acolo s-au apucat sa caute indicii. N-au gasit nimic altceva decat o urma de fum negru.
-Poate o fi doar resturi de fum..spuse Nick.
-Nu. Este semnul demonului. Demonii nu-si pot ascunde semnul.spuse Diana.
Derek in continuare privea incruntat. Se vedea ca nu prea a dormit,avea ochiii rosii,cearcane si era palid.
-Nick,ai luat borcanul care te-am rugat?
-Da. Care-i diferenta dintre asta si unul normal?
-Pai,acesta..are o stea in el. Steaua care tine legat spiritul demonului.
-Si cercul care-i?
Diana lua borcanul si-l ridica inspre soare.
-Priveste! Cercul este chiar borcanul.
-Ahhh..
-Liniste! Sa terminam odata!
Linistea se asternu. Diana lua borcanul si prinse fumul acela negru.
-In regula..Nick,fa-mi rost de lumanari,harta si atat.. Derek,adu-mi o piatra din casa asta si cauta o ramasita de-a lui Cassie. Mai am nevoie de sangele tau..ea avea o legatura cu tine,deci am nevoie tot de la tine. Eu fac rost de cenusa
*4h mai tarziu*
Derek intra puternic pe usa hotelului,iar inauntru erau Nick si Diana.
-Derek,fi gata sa faci tu semnul.spuse Diana.
-De ce eu?
-Pentru ca eu nu pot. Doar tu!
Se stransera acolo,iar apoi Diana ii ghida mana ajutandu-l sa deseneze semnul,un cerc cu o stea inauntru.
Diana insemna harta cu un punct in locul fiecarui varf de unghi si puse harta acolo. In fiecare semn puse lumanari,iar apoi incepu o incantatie.
- Sanguinis nobis ostendere chartae purae lucis vbi demon candelas . Haec autem puella, occidit : et lapidi perfodiam eum . Fraxinus , complet carmine !
Spuse Diana aruncand deasupra piatra si unghia fetei.
- Ostende nobis daemonis reliquerit signum .
-Ah..! Strigara toti indepartandu-se de harts caci lua foc.
-Diana,ce se intampla?intreba speriat Nick.
-Nu...nu..este unul din demonii puternici. El v-a ucis tatal!
Dupa ce spuse asta harta se opri din ardere si in cercul acela,pe stea ramasese din harta doar niste litere alineate " relicta",adica din latina inseamna "abandonati".
Toti priveau speriati.
-Eu zic sa citim tot jurnalul tatei..
-Poate ar fi o idee buna..spuse Diana intre timp ce Derek era lafel de serios si suparat.
(Bzzzzzt-bzzzzzt)
-Raspund eu!striga Nick.
-Alo?
-Nick,tu esti?
-Da,cine intreaba.
-Un prieten de-al tatalui tau. Am neboie de ajutor. Ceva ciudat se intampla aici.
-Adica?
-Orasul este bantuit..
-Ce lucruri ciudate se intampla?
-Mor oameni..
-In ce moduri?
-Toti cei care merg pe o anumita strada,le apare o masina in cale.. acea masina este alba si-i urmareste cu viteza. In cele din urma multi sunt prinsi si loviti piternic. Sunt gasite doar masinile distruse,dar nu si persoanele din autoturism..
-Unde locuiti?
-Flint,Minchigan.
-Ok,adresa?
-O s-o trimit printr-un sms.
-Acum unde sunteti?
-Nu sunt acasa(crrrh-chrrrrh).
-Poftim?
-Trebuie sa merg pe acea strada bantuita sa(crrrrh-crrrh).
-Poftim?! Nu va duceti acolo!
-Prea t..(crrrrh-crrrh)iar apoi se auzira franele unei masini si o izbitura puternica.
*apel incheiat*
-Alo? Hei,avem o urgenta in Flint,Minchigan!
-Ce se intampla?intreaba Diana.
-O fantoma de pe o strada. Conduce cu mare viteza si loveste oamenii din masini. Mai sunt gasite doar masinile distruse,dar oamenii nu.
-Oh,Doamne..spuse Diana speriata.
-Derek,vii?
-Da.
-Diana?
-Da!
*2h mai tarziu*
CITEȘTI
The Exorcist - Demonul Drake
ParanormaleNick a devenit un exorcist impreuna cu fratele sau,Derek. Ei pe langa exorcism se mai ocupau si cu vanatul unei varietati de bestii ale intunericului. Au devenit asta dupa ce tatal lor a fost ucis de un demon sub ochiii lor inca din copilarie.