Capitolul XVI -

5 0 1
                                    

-Baieti,trebuie sa va spun ceva!
O tacere se asternu in incapere,iar toate privirile erau atintite asupra fetei. Pe fata sa se citea teroarea,teama,iar apoi Derek se duse la ea si o prinse de umeri.
-Hei! Te simti bine?o intreba,iar ea dadu din cap indepartandu-i mainile baiatului.
-Scarlett este in viata...si este mama voastra,Derek si Nick!
-Ce?se mirara simultan toti din camera.
-Derek,Jo,acel om..chiar era tatal vostru!
Derek incepuse putin sa tremure,sentimentul de vinovatie incepuse sa-l domine,iar Nick parca nu mai era printre ei,parca ramasese doar corpul,sufetul parca disparuse si parca era doar o statue.
-Unde este?intreba Derek cu o voce aspra si tremuranda.
-Intr-un orasel unde se afla si Poarta Raului. Vrea sa faca din acel loc un loc sacru.
-Cum putem afla unde este?
-Ei bine..stiu un ritual..dar avem nevoie de sangele ei sau al unuia din fiii sai. Si Nick..tu ai supravietuit caci Jo i-a dat lui Drake aceste informatii impreuna cu viata sa..
Nick in acel moment cazu la pamant si statea cu capul aplecat.
-Hey,Diana..ma ofer eu..spuse Derek.
-Am nevoie de lumanari,un cutit ,o harta si..sangele tau,Derek.
-Aduc eu harta!spuse Eathen.
-Iar eu am adus cutitul!adauga Dylan intre timp ce Eathen se intoarse deja cu harta.
-Si lumanari?intreba ea.
-Trebuie sa ajunga..ii spuse Jake.
-Ce? Cum adica..
(Ding-dong)
Jake deschise usa iar apoi se observara niste plante care aratau ca lianele ca adusesera lumari.
-Ajung?intreba el zambind.
-Cum..?spuse Diana uimita.
-Eu controlez si plantele.ii raspunse razand.
-Derek,esti gata?
-Da!
Toti se dusera intr-o camera si dadura un covor la o parte. Diana il ghida pe Derek sa stea jos si sa deseneze un cerc cu anumite linii curbe care erau taiate de o cruce.
Il taie pe Derek la mana,iar apoi unse cu palma sa acel cerc impreuna cu ce avea in interior. Lua lumanarile si le aseza in jurul cercului,iar apoi spuse niste cuvinte pe care nimeni nu le-a inteles si puse harta peste. Totul lua foc,iar dupa ce focul se potoli se observa cum harta era aproape intreaga,doar erau trasate niste linii de catre foc pe unde trebuiau sa mearga.
-i
-In regula! Trebuie sa mergem in..Dayton,Ohio.
-E destul de departe..eu zic ca mai bine inchiriem o masina mai mare si plecam din seara asta.zise Derek.
-In regula!
*2h mai tarziu,ora 12 a.m.*
-Oh..e miezul noptii! Ati gasit ceva?intreba Diana putin furioasa.
-Da,ajunge in 5 minute. Deci,cine conduce?intreba Derek.
-O fac eu!zise Eathen.
(Tiiiit-tiiit)
-A ajuns! Sa mergem!
Toti plecara catre masina,iar apoi usi vazura de drum catre destinatie.

The Exorcist - Demonul DrakeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum