Derek era prins intr-o camera,era singur si imbracat doar in boxeri. Privea intreaga camera goala si alba curios cum a ajuns acolo. Brusc,in fata i-a aparut Drake.
-Dereeeek..este chemarea ta,trebuite s-o faci!sopti aproape de el cu o voce ingrosata si stanie. Peretii se umplura de sange fara o anume sursa,iar apoi camera devenise o casa,multe lucruri si lafel demulte alte camere. Peretii acum erau albastrii,iar lumina palpaia. Derek s-a dus in singura camera cu lumina,acea camera in care lumina palpaia.
Acolo era Cassie.
-Derek,oh,Doamne!si-i sari in brate.
-Cas..?
-Unde ai fost in tot timpul asta? Mi-am facut griji..
-Cassie!iar apoi o stranse tare in brate.
-Derek,trebuie sa-ti fac cunostinta cu cineva..imi pare rau,dar cat ai fost plecat m-am indragostit de altcineva..
-Ce?!
Cassie se dadu la o parte,iar apoi un baiat blond..oh,stai..era chiar Nick.
-Cassie,ce se intampla?intreba Derek cu o fata plina de dispret si ura catre Nick.
-Oh..fratioare! Imi pare rau,dar chiar o iubesc..tu ai lipsit mult timp,ai facut-o sa sufere!
Iar apoi Nick se duse catre Cassie si o saruta cu foc,iar in timp ce facea asta Nick se uita cu o privire si un zambet malefic catre fratele sau.
Langa Derek aparu Drake iarasi.
-Dereeeek..poti opri asta,doar foloseste-te de puterea fulgerului!Derek privea furios,inclestandu-si pumnii si strangand din dinti uitandu-se la fratele sau.
-Nu...nu!striga el tremurand. CASSIE E MOARTA!
-Dereeeek...este in fata ta,iar fratele tau ti-a furat-o razbuna-te!
-Nu....
(Derek! Derek!)
-Trebuie s-o faci...o sa ti-o ia si pe Diana...o sa ramai singur,al nimanui! Parintii tai sunt morti! Trist,copil trist,al nimanui! Dar daca scapi de ei acum,adevaratul tau tata iti va fi alaturi.
(DEREK! Trezeste-te!)
-Tu nu esti tatal meu! Si chiar tu mi-ai ucis tatal! E doar vina ta!
(DEREK!)
*in camera hotelului*
-Hei,Derek,esti bine?intreba Nick stand pe el si tinandu-l de maini,Diana il ajuta.
-Tu...tu...
-Ce? Fratioare,esti bine?
-Tu!iar apoi Derek sari la gatul lui.
Nick riposta si-i arse un pumn.
-Baieti! Opriti-va!striga Diana intervenind,dar in zadar caci ei nu se oprira.
Derek sari pe Nick si-l tranti la pamant tindand-ul strans de gat si apasandu-l. Nick incepu din cauza lipsei de oxigen sa aiba fata mov.
-De ce mi-ai facut asta? De ce?!striga furios Derek catre el. Nubputea scoate altceva decat o simpla tuse.
-Derek! Opreste-te! A fost doar un vis!a strigat Diana. El parea sa ignore strigatele sale.
Diana se duse si lua niste anestezic din bucatarie pe care il aveau in caz de urgente si se intoarse in camera. Pusese pe un servetel anestezicul,iar apoi i-l puse pe gura si nas lui Derek. El se zbatu putin,dar era slabit din cauze substantei,iar apoi adormi.
Nick se ridica si se lipi de perete tinandu-si mana pe gat,iar cu cealalta se sprijinea.
-Sa-l legam cat mai tine anestezicul!spuse ea.
Nick dadu aprobator din cap si-l lua pe Derek si-l puse in pat. Diana adusese lanturile,iar apoi il legara.
(Cioc-cioc)
-Raspund eu.zise Diana.
La usa erau cei doi baieti,Dylan si Eathen.
-Cum e Derek?intreba Dylan autoritar.
-De...
Nu apuca sa spuna mai mult ca ei intrara brusc in camera.
-Hey,Nick,te simti bine?intreba Eathen.
-Ce?!spuse el nedumerit.
-Si eu si Dylan am avut niste cosmaruri teribile si ne-am gandit ca poate a avut si Derek..
-M-a atacat!
Ei se stransera in jurul lui si asteptara sa se trezeasca.
*1h mai tarziu*
Derek deschise usor ochiii,iar apoi cand il vazu pe Nick a incercat sa sara la el,dar nu a putut caci era legat.
-Te omor!striga el aprins la fata.
Diana se puse usor pe el,iar apoi il atinse pe fata.
-Derek...a fost doar un cosmar..si Dylan si Eathen au avut cosmaruri...
Derek se calma putin,iar apoi Diana se apleca si-l saruta.
-Derek,Drake ne-a bagat cele mai teribile cosmaruri sa ne intoarca unul in potriva celuilalt.spuse Dylan.
-Dar..parea atat de real..
-A trecut totul.a spus Diana atingandu-i din nou fata,iar apoi se dadu jos de pe el.
-Ok..gata cu asta,avem probleme mai mari. In oras este un schimbator.
Toti se uitau nedumeriti la el,iar apoi Diana isi aminti.
-aaa,acele craturi care-si schimba forma in diferite persoane?
-Exact! Derek si Diana sunt sigur ca va bagati. Baieti,veniti si voi?
-In regula.au spus simulan.
-----------------------------
CITEȘTI
The Exorcist - Demonul Drake
ParanormalNick a devenit un exorcist impreuna cu fratele sau,Derek. Ei pe langa exorcism se mai ocupau si cu vanatul unei varietati de bestii ale intunericului. Au devenit asta dupa ce tatal lor a fost ucis de un demon sub ochiii lor inca din copilarie.