*la un hotel din Toledo,Ohio*
-Nick,trezirea! Trebuie sa fiu acasa diseara. Deja am pierdut concediul cu Cassie,nu vreau sa-mi pierd si slujba.
-Oh...in regula.iar apoi morocanos,Nick se ridica din pat si-si freca ochiii.
-Haide,ia-ti niste haine si sa plecam.
-Dar nici n-am mancat..
-Mancam cand ne intoarcem. Ma grabesc!
-Oh..in regula.. s-o sunam pe Diana daca...(cioc-cioc)
-Raspund eu.spuse Derek.
Derek se indrepta catre usa,iar apoi o deschise ferm. Ramase cateva clipe blocat. Era Diana.
-Heey! M-am gandit ca poste aveti nevoie de ajutor.
-Hey.. ce...
-Shhht! Nu trebuie sa spui ninic!spuse Diana punandu-i degetul aratator pe buze.
-Derek,cine este?
-Sunt eu! Diana.
-Dar cum ne-ai gasit?intreaba Derek.
-O incantatie.
-Crezi ca ne poti gasi si demonul pe care-l cautam?
-Ai ceva de la el?
-Nu.
-Atunci stii ceva despre el?
-Il cheama BalckWall si nu este cel mai puternic.
-Perfect! Avem un nume,ne mai trebuie lumanari..mhmm..cenusa si..sange uman.
-Sange uman?
-Da. Nu foarte mult. Doar cat sa pot face un desen pe parchet. A,da,adu si o harta.
-Bun. Nick! Adu cenusa si lumanari. Aduc eu sange si o harta.
-Pentru ce?
-Daca esti dincolo puteai macar sa asculti!
-Faceam dus!
-Adu-le doar!
*1h mai tarziu la hotel*
Diana si Derek asteptau inauntru cu ce aveau de pregatit,iar apoi intra izbitor si Nick.
-Am adus lumanari si cenusa!
-Da-mi-le. Voi face incantatia.
-Ok,dar imi explicati?
-Sa aflam unde este demonul! Doamne!striga Derek.
Diana lua sangele si desena o stea. Puse harta zonei Toledo si-i facu hartei cate un semn unde venea fiecare varf al fiecarui unghi din triunghi. In final isi umplu mainile cu cenusa si se aseza intr-o pozitie de meditatie,isi inchise ochiii si incepu sa spuna o incantatie.
- Per signum stellae luminis candelarum ac purus chartae mihi viam monstres, et sanguine suo. Fraxinus , complet carmine !
Dupa aceste spuse,pe harta incepu de la hotelul in care se aflau sa traseze o linie de sange catre destinatia B.
-Wow..spusera simultan baietii,iar apoi Diana le arata un zambest modest.
-BlackWall..este la 2 blocuri distanta. Camera 66.
-In regula! Sa mergem!spuse Derek.
-Derek,stai. De unde stii ca-i un demon slab?
-Un demon i-a spus lui Nick.
-Un demon? Voi l-ati crezut?
-Aaaappp...spusera amandoi uitandu-se unul la celalalt.
*la apartamentul demonului*
(Cioc-cioc!)
Cineva raspunse la usa. Era o blonda cu ochi albstri.
-Cine sunteti?
-App..noi? Doar voiam sa va dam sa gustati acest nou suc(apa sfintita) pe care l-am creat de curand. Este energizant si dorim sa-i facem reclama,dar inainte cerem pareri.
-Ha..pot simti apa sfintita! Plecati inainte sa va omor! Observ ca aveti si o vrajitoare cu voi...
-Taci!uar apoi Nick o lipi de perete.
-Imbecilule!Nick isi lua zborul si fu lipit de perete. Diana pati acelasi lucru ca si Nick.
-Ah...ce?se mira demonul. De ce nu-mi merge magia pe tine?!striga catre Derek,dar nu apuca sa faca mai mult ca Derek o lipi de perete si o strangea tare de gat.
-(arrrgh..) Da-mi drumul!
-Nu!
Derek il tinea pe BlackWell asa,iar Diana si Nick fura eliberati.
Nick se tranti la pamant si zgarie parchetul facacand semnul de blocare a demonilor si puse sare peste.
-Derek,impinge-o aici!iar Derek o tranti in cercul cu steluta de pe parchet,iar apoi BlackWall fu blocat acolo.
-Ce vreti de la mine?intreba furioas demonul.
-Raspunsuri!striga Nick. Cine este acel demon care mi-a ucis tatal? Cum il cheama?
-De ce v-as spune?!
-Serios?!urla Nick. Iti dau eu motive! Et revertarum in hoc..
-(arrrghhhh) Inceteaza!
-Raspunde-mi!
-Nu!
-...corpus fura!
-Ahhhhh,stop! Gata...spun!spuse BlackWall fumegndu-i narile si gura.
-Deci cine e demonul?
-Drake. Tatal tau a incercat sa-l vaneze si cand Drake a aflat asta a venit dupa el si si-a pus cerberii pe el...
-Ce sunt aia?
-Sunt cainii demonilor au 3 capete si-s cu totul infioratori.iar apoi cu o voce multiplicata si ingrosata incepu sa urle. Ceva e in neregula cu fratele tau!!!!!
-Taci!stiga Derek.
-Ne mai poti da o pista? Cu ce putem omori acel demon?
-De ce sa va spun?!
-Continui incdntatia!
-Este o sabie,Sabia lui Scarlett.
-Cine-i Scarlett?
-Creatoarea sabiei. Doar ea stie locatia,iar ea este pe jumate demon. V-a ales pe voi..(arrrghh). Nu o puteti gasi cu incantatii,lafel ca pe Drake.
-Stie vreun demon de locatia sa?
-Doar cei de rang mai inalt.
-Bun. Care este cel mai apropiat demon mai puternic?
-Nu stiu! Nu am acces la informatii.
-In regula! Et revertarum in hoc corpus futura! Nostram mundi,daemon!
-Nuuuu! Chiar nu stiu nimic!striga BlackWall intorcandu-se in iad si lasand in urma fata in viata.
-Hey,stii cunm te cheama?se duse Diana la ea si o intreba.
-Da,Niky...
-Este bine! Su-te acasa,asa va fi mai bine.
-Da..spuse ea iesind tremurand.
-Diana,o sa avem ceva treaba. Sa cautam cat mai multi demoni.
-Da..
-Urmatoarea locatie,Chicago!
-Nick,eu ma duc acasa..
-Derek..
-Nu! Am stat destul!
*acasa la Derek*
-Cassie,am sosit! Scuze de intarziere.striga Derek intrand pe usa.
Inauntru era intuneric,nimic aprins. Se duse la bucatarie,iar apoi se indrepta catre frigider.
Era un bilet acolo "Ti-am facut biscuitii preferati. Sunt aici"
Derek zambi si deschise frigiderul si-si lua un biscuit.
Cand se duse in camera o vazu pe Cassie pe varfuri in mijlocul camerei. Era cu capul aplecat intr-o parte.
-Cas,esti bine?intreba Derek ducandu-se repede la ea si o apleca de halatul lung pana la genunchi si alb. Ii ridica fata,iar apoi ii observa gatul taiat si incepu sa ia foc trupul fetei.
-Nu,Cas!striga el lipindu-se de un perete plangand.
Brusc,cineva intra izbitor pe usa cu un extintor si incerca sa stinga focul,dar in zadar,se petrecea ceva inspaimantator. Baiatul acela era Nick.
-Derek,ia-ti lucrurile importate si afara!
-Nu..stau aici!
-Derek! Si-l apuca si-l scoase afara.
*2h mai tarziu intr-o camera de hotel*
-Hey..Derek,esti bine?intreba Diana asezandu-se langa el.
-...
-Uite..stiu o incantatie,maine o s-o fac. Putem sa aflan ce demon a facut asta.
-Vreau razbunare! O vom face! Si voi ramane cu Nick sa-l ajut caci este tot ce mi-a ramas..
---------------------
Diana McQeen devine personaj principal impreuna cu Derek si Nick Steward
BlackWall(personaj episodic)-------------
Hey,voi mai posta pe duminica-luni caci nu voi fi acasa paba atunci. Sper sa va placa si as vrea sa-mi lasati pareri.
CITEȘTI
The Exorcist - Demonul Drake
ParanormalNick a devenit un exorcist impreuna cu fratele sau,Derek. Ei pe langa exorcism se mai ocupau si cu vanatul unei varietati de bestii ale intunericului. Au devenit asta dupa ce tatal lor a fost ucis de un demon sub ochiii lor inca din copilarie.