4| "Çiş"

1.1K 54 11
                                    

Zayn beni mutlu eden biriydi. Her ne kadar o beni tanımasa da onu çok iyi tanıyordum. Hem içeri almayacak kadar kötü olamazdı. Değil mi?

Evet, evet o kadar kötüydü. Kapısını çaldığımda camdan bakmış ve hiçbir şey söylemeden perdeyi çekip içeri girmişti.

Gerçekten, eve geç gelmişim de menapoza yeni giren annem bunu yapmış gibi hissetmiştim. Jade'in annesinden biliyordum bu durumu...

"Burda bekleyeceğim Zayn Malik!" Kapının eşiğine oturup ellerimle kollarımı sıvazlamaya başladım sanki ısınacakmışım gibi. Yatılı okulu düşünmemek için kendime bir meşgale bulmuştum işte.

"Hava soğuk haberin olsun!" Diye bağırdım tekrar.

"Gece 9 dereceye kadar düşecekmiş!" İçerden Zayn'in sesini duyunca nedensizce gülümsedim.

"En azından bir zamanlar etrafı kasıp kavuran Zayn'in kapısının önünde ölmüş olurum!" Beni duyabilmesi için bağırmak zorunda kalıyordum. "Çok fena bir ölüm sayılmaz ama sen biraz taşlanabilirsin!" Perdenin açılış sesini duyduğumda hemen kafamı o tarafa çevirdim.

"Reşit olmadığına göre bu ailenin sorunu." Dudağındaki muzip gülümseme adeta bana meydan okuyordu. Aynı şekilde gülümsedim. Ya da en azından denedim.

"Reşit olmayan bir çocuğu dışarda bırakmak? Kalpsizsin, Zayn Malik." Sırıttım. "Çok güzel sıcak çikolata yaparım." Zayn gözlerini kısarak beni inceledi. Yağmur şiddetlenmeye başlamıştı ama ben şimdiden ıpıslaktım. Üşüdüğümü pek hissetmiyordum ama sanırım bu donarken gerçekleşen bir evreydi.

Zayn perdeyi çekip gittiğinde oflayarak önüme döndüm ve vücudumun titremesini engellemek için kendimi kastım.

Hayat kurtaran bilgilerde bugün: Eğer titrerken kendini kasarsan daha sert titremeye başlarsın ve çişin gelir.

Ama çiş bununla ilgili olmayabilir.

"Çişim geldi!" Bir süre cevap beklesem de içerden ses gelmemişti. "Sana diyorum! Çişim var!" Bacaklarımı birbirine bastırdığım sırada yaslandığım kapının açılmasıyla kafam sert zeminle buluştu.

Zayn'in kapıyı açtığını idrak ettiğimde -bu yaklaşık yarım saniye sürdü çünkü Zayn!- gözlerimi kırpıştırarak açtım ve kaşları çatık bana bakan Zayn'in tersten görüntüsüyle bakıştım. Ama bu da çok uzun sürmedi çünkü hemen ayağa kalktım evin içinde koşturmaya başladım. Bir yandan da elimi bacak arama bastırıyordum, çişi bu şekilde tutmaya çalışıyordum.

"Tuvalet..." Yüzüme aval aval bakmaya devam edince bağırarak "NEREYE İŞİYORSUN?" Diye sormak zorunda kaldım. Belki biraz fazla sesimi yükseltmiş olabilirim.

Zayn sakinliğini koruyarak parmağıyla tam yanımdaki kapıyı işaret ettiğinde beklemeden girdim.

Çıktığımda Zayn bıraktığım yerde yoktu. Beni kovmaması için dua ederek parmak uçlarımda yürümeye başladım, aynı zamanda gözlerimle etrafı tarıyordum. İlk geldiğimde girdiği çalışma odasının kapısını hafifçe araladım. Yine aynı şekilde oturmuş bir şeyler yazıyordu. Beni fark etmemiş olacak ki başını yazdığı şeyden ayırmamıştı. İçeri doğru bir adım atıp beni fark etmesi için kapıya iki kez tıklattım.

Elini karışmış saçından çekip kafasını kaldırdı. Ve yine, nefes kesiciydi.

"Şey, acaba bana kuru kıyafet verir misin, bunlar pek rahat değil."

Üzerimi baştan aşağı süzüp tekrar yüzüme baktı ve suratında o bilindik, muzip gülüş belirdi.

"Seksi görünmek için şartlarını çok zorluyorsun."
🦄🦄🦄🦄🦄

Bölümü daha az önce yazdım, paslandığımı biliyorum lütfen düzeltmem gereken yerleri bana söyleyin. Sizi seviyorummm 👅

DELİBAL / ZERRİE [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin