10| "Aşık"

1K 43 9
                                    

...ağzımın üstünde beliren el gözlerimin yuvalarını zorlamasını sağlarken sesimi de kesmişti.

Bir hırsıza yakalanmış olmalıydım.

Göz yaşlarım durduramadığım bir şekilde akıp giderken, arkamdaki kişinin boğazını temizlediğini duydum.

"Demek, bana aşıksın." Sesini duyduğunda vücuduma ani bir rahatlık dalgası yayıldı ve ayakta durmak için kendimi zorlamadan ağırlığımı arkamdaki Zayn'e verdim. Sinirim geçmemişti elbette ama şimdilik bunu es geçebilirdim. Elini ağzımdan çekip ben yere yığılmadan omuzlarımdan tutup vücudumu doğrulttu. Tüm gücümü ayaklarıma verip ona doğru döndüm.

"Seni hırsız sandım." Sesim olduğundan ince çıkınca Zayn'in dudağının kenarındaki muzip gülümsemeyi gördüm. Bu halde inanılmaz derecede bana çığlıklar attırmasını istesemde, ona sinirliydim. Ne için sinirli olduğumu hatırlamıyordum gerçi ama.

"Sana buraya bir daha gelirsen seni polise vereceğimi söylemiştim." Bunu söyleyip önüme geçti ve anahtarıyla kapıyı açmaya başladı. İşte şimdi neden sinirli olduğumu hatırlamıştım.

"Sen iğrenç bi adamsın Malik!" Sinirli bağırmıştım ama o sadece kaşlarını yapmacık bir şekilde yukarı kaldırıp içeri girdi ve kapıdan bana baktı.

"Sana aksini iddia etmemiştim." Dediğiyle parçalanan kalbimi pek umursamamaya çalışarak ayakta durmaya çalıştım.

"16 yaşındayım Zayn. 16." Ben fark etmeden gözümden süzülen birkaç damla yaşı elimin tersiyle silip Zayn'e bakmaya devam ettim. "Hayatımın en güzel zamanlarını yaşıyorum ve gidip lanet bir lise futbol takımı kaptanına aşık olmak yerine sana aşık oldum." Kaşları bu kez alaydan uzak bir şekilde havaya kalkıyordu. "Bu başka bir boktan şarkıcı olabilirdi ama bu sen oldun ve ben hayatım boyunca tek bir kez yaşayabileceğim aşk için seni seçtim. 32 yaşındaki seni. Bunu umursamadan seni seçtim." Zayn kapının eşiğine tek omzunu dayadı ve kollarını göğsünde birleştirerek beni dinlemeye devam etti. "Sense lanet cinsel tercihini benden gizledin. Niall'a aşıksan Niall'a aşık ol ama ben hep bir şansım olduğunu düşünmüştüm." Cümlemi tamamla yüzündeki ciddiyet silindi ve durduğu yerde kahkahalara boğuldu. "Tanrı aşkına komik olan ne?" Bağırmamla kendini zorlukla sakinleştirdi ve kapıyı içeri girebilmem için açtı.

"İçeri gir." Yüzüne baktığımda dalga geçmediğini anladım.

"Söyleyeceğin tek şey bu mu? İçeri gir-" beni susturan şey eliyle kolumdan tutarak beni içeri sürüklemesi oldu. Salonu eliyle işaret edip geçmemi söylediğinde, her ne kadar ona sinirli olsam da hey, o Zayn Malik'ti. Seks tanrısı olan.

"Demek Ziall-shipper bir aşıksın." Bordo koltuğa oturduğumda yanıma oturdu ve yüzüme bakmadan bunu söyledi. Kaşlarımı çatmıştım ama karşımızdaki duvara bakmakta ısrar ediyordu.

"Hayır. Sadece sana aşıktım ve sen gaysin ve bunu benden gizlemeye hakkın yoktu." Tuhaf bir şekilde sakinleşmiştim ve sesim artık titremiyordu. Söylediklerim dikkatini çekmiş olacak ki kaşlarını kaldırıp bana döndü. Başından beri ona baktığım için birden dönmesiyle refleks olarak yüzümü geri çektim.

"Yani artık aşık değil misin? Gay olmadığım halde?"

Kalbimin yavaş ve kulaklarımı dolduracak kadar hızlı attığını duyabiliyordum. Güçlü vuruşları göğüs kafesimde hissedebiliyordum.

"Zayn, beni öper misin?"

Yorum falan çok seviyorum haberiniz olsun:(

DELİBAL / ZERRİE [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin