Hikayedeki Zayn aşağı yukarı multideki gibi görünüyor (belki biraz daha yaşlı) ve Perrie tam olarak multideki gibi. Aralarında pek 16 yaş var gibi durmuyor ama idare edelim artık...
✖️✖️Zayn'in kazağını başımdan geçirirken utançtan ve hırstan delirecek gibiydim.
Tabii ki istediğimi vermemişti, hatta beni yataktan itmişti.
Neden lanet bir bakire* gibi davranıyordu?
*Bakire Meryem'e gönderme
"Hazır mısın?" Aşağıdan sesini duyduğumda eve gelirken giydiğim diz üstü çoraplarımı da giydim ve o gün çıkardığım iç çamaşarımı elime aldım. Aklımda müthiş (?!@&) bir fikir vardı.
Beni duymaması için odasından parmak uçlarımda çıkıp sessizce merdivenlerden aşağı indim. Mutfaktan duyduğum seslerle gülümseyerek Zayn'in çalışma odasına sessizce süzüldüm ve çalışma masasına doğru ilerledim. Her zaman bir şeyler karaladığımı gördüğüm defteri, masanın üstünde duruyordu.
Kahverengi, deri defter.
Kapağını kaldırıp Zayn'in sadece imzasının bulunduğu yere iç çamaşırımı koydum.
Ew. Biraz iğrençti ama beni hatırlatacaktı.
Merakımla bir-iki sayf çevirip hep ne karaladığıma baktım.
10.01.2015
Sarı saçlar ve mavi gözler; güneş ve buz;
Yaz ve kış;
Sıcak ve soğuk.
Güzel ve-"Perrie!" Zayn'in sesini duyduğumda korkuyla defteri kapatıp bakışlarımı ona çevirdim. "Ne yaptığını sanıyorsun? Sana acıyorum ve evimi açıyorum ve sen ısrarla küçük bir çocuk gibi davranmaya devam ediyorsun!" Yüksek, fazla yüksek sesi ve şakağındaki damarı, bacaklarımın korkudan titremesine sebep oluyordu.
"B-ben..."
"Ne sen!?" Yüzümün kızardığının farkındaydım ama neye bu kadar sinirlendiğini anlamıyordum. Yazdığı şarkıyı sıdrımayacaktım veya onu tehdit etmeyecektim sonuçta.
"B-bir şey yap-pmayacağım." Boğazımdan küçük bir hıçkırık kaçmasına izin verdim. "Uzun z-zamandır yoksun, ne yazdığını m-merak ettim-im." Yumruğunu masaya vurduğunda korkuyla yerimden geriye doğru sıçradım.
"Ne yazdığım, ne yaptığım kimseyi ilgilendirmez. Hem de kimseyi." Gözlerini kapattığında durdu. Durduğunda ben de nefes almayı bırakmıştım. Sessizdi ve korkutucuydu. "Senin gibi insanlar yüzünden önce grubu, sonra da mesleği bıraktım ama siz durmak bilmiyorsunuz." Gözlerini açtı ve sinirden siyah gibi duran gözlerini, tüm keskinliğiyle gözlerimle buluşturdu.
"Zayn b-ben onlardan değilim ben sadece-"
"O kadar çok benziyorsunki. Lanet olası bir şekilde o kadar benziyorsunki." Söyledikleriyle kaşlarımı çattım.
"Kime?" Sanki o küçük, aptal diye dalga geçtiği kıza değil de, ben de başla bir şey arıyormuş gibi yüzümü inceledi.
"Kimse," üstündeki gömleği düzeltip az önce düşen omuzlarını dikleştirdi ve bakışları keskinleşti. "Bundan sonra seni evimin yakınında görürsem, polise şikayet ederim."
✖️✖️
Bölümlere on oy dahi gelmemesi gerçekten sinir bozucu.
Bİ ŞEY YAPMAYACAKSANIZ OKUMAYIN KARŞİM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİBAL / ZERRİE [TAMAMLANDI]
Fanfiction#1 - zerrie #1 - perrieedwards #1 - litlemix Küçük, saf bir kız ve büyük, kirli bir adam. "Aşk büyüyünce unutulabilecek, ucuz bir şey değil." (Yaş farkı içerir)