9| "Ziall"

1.1K 45 7
                                    

Şey, uhm, galerimin derinliklerinde multideki fotoğrafla karşılaştım. BBNC'yi hatırlayan var mı? Sadece meraktan soruyorum. Ya da Satılık'ı. Ya da Big Brother? Belki kafamda düzenleyip tekrar yayınlarım. Belki. (Ağladı)
✖️✖️✖️

Zayn'in beni yaka paça evden atıp polise şikayet etmekle tehdit etmesinin üzerinden bir hafta geçmişti. Bir koca hafta. Ben Zayn'i özlüyordum ama beni istemediğini keskin bir dille söylemişti. Yüzsüzlük de bir yere kadardı, benim için bile.

"Sarı saçlı mavi gözlü olan sen olabilir misin?" Jade'in sorusuyla başımı olumsuz anlamda salladım. Zayn'in defterinde yazanlardan bahsediyordu.

"Tarihi 2015'ti." Jade dehşetle gözlerini açtı.

"Siktir." Kaşlarımı çattım

"Ne?"

"Niall." Jade'in söylediğiyle gözlerim yuvasını terk etmek istercesine açılırken kendimi şezlonga bıraktım.

"Ziall gerçek ve Larry değil mi?" Oflayarak çantamdaki paketten bir dal sigara çıkardım ve çakmağımla yaktım. "Hayat çok acımasız." Kafamı çevirip Jade'e baktığımda, gözlerindeki hayal kırıklığını görebiliyordum.

"Gerçekten inanamıyorum. Bunu neden gizlediler ki?" Sigaramdan içime çektiğim nefesi üfleyip başımı iki yana salladım.

Bu gerçekten gerçek bir hayal kırıklığıydı.

"Tüm hayallerimle oynadılar."
🌙

Zayn'in evine gitmeyeceğime dair kendime söz vermiştim. Evet ama bu onun Niall'a aşık olduğunu öğrenmeden önceydi. Nasıl bunca insanın duygularıyla oynardı? Bunu bir şekilde açıklaması gerekirdi.

16 yaşındaydım ve ilk aşık olduğum kişi, tek aşık olduğum kişi şu an 32 yaşındaki Zayn olmuştu.

O ise Niall'a aşıktı.

Ah, bu acı verici bir durum.

Tanıdık, solgun çimenliğe tekrar geldiğimde derin bir nefes aldım ve beni polise şikayet etmemesi için dua ettim. Ya da beni öldürüp cesedimi bu bahçeye gömerdi. Belki de yerdi.

Ah, aslına bakarsanız, yemesi fena olmazdı.

Öğk.

Kapısının önüne geldiğimde, ciğerlerimi patlatmak istercesine bir nefes aldım ve etkileyici olmak adına kaşlarımı çattım.

Ben buraya neden gelmiştim?

Ah, evet, Niall.

Kapıya hızlıca vurmaya başladım. Soluk dahi almadan, sert ve sesi bir şekilde kapıyı yumrukluyordum.

"Kapıyı aç! Kimseyi kandırmaya hakkın yok Zayn Jawaad Malik! Kimseyi! Anlıyor musun?" Tekmelerimi de savurmaya başladım ama kendimi ağlayacak gibi hissediyordum. "Lanet tercihin umrumda değil ama ben sana aşığım anlıyor musun? Bunu bilmeye hakkım vardı!" Aklıma gelen şeyle durdum. Bundan 15-16 yıl önce, henüz X Factor zamanında (ben yeni doğmuştum) Zayn'in bir sevgilisi vardı diye hatırlıyordum. Yani araştırmalarım öyle gösteriyordu. Ve bir kızdı. O kızın da mı duygularıyla oynamıştı? "Sen iğrenç bir adamsın Zayn Mal-" ağzımın üstünde beliren el gözlerimin yuvalarını zorlamasını sağlarken sesimi de kesmişti.

Bir hırsıza yakalanmış olmalıydım.

DELİBAL / ZERRİE [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin