ÇILDIRIYORUM ÇOK GÜZEL OLUCAK AMA DADDYKİNK YOK TEKRAR SÖYLÜYORUM BEN BABA DEĞİL ABİ SEVİYORUM BİLİYOSUNUZ SLDOQMDPQÖEPDMODİPW NEYSE İĞRENÇLEŞMEDEN KAPATIYIM KONUYU Bİ DE MEDYAYA KİTABI YAZMAMA VESİLE OLAN ŞARKIYI KOYDUM İYİ OKUMALAR SİZİ SEVİYORUM
💣💣💣Şöyle anlatayım, bahsettiğimiz Zayn, sizinde bir zamanlar çok iyi bildiğiniz Zayn. One Direction zamanında kariyerinin en güzel zamanlarını geçiren, solo çalışmaya başlayınca o kız senin bu kız benim şeklinde hayatına devam eden, hiç ciddi ilişkisi olmamış, son zamanlarda müzikle ilgilenmeyip medyaya "kendi halinde bir yaşam sürüyor" izlenimi bırakan Zayn Malik. Enrique iglasiastan sonra en iyi seviştiğine emin olduğum Zayn.
Yazlıklarımızın birbirine çok yakın olması bir tesadüf mü?
Evet ama konumuz bu değil.
Evlerimiz arasında sadece 5 sokak vardı. 5 sokak üstümde, bomboş bir arazinin ortasına gösterişli bir yazlığı vardı. Bizimki ise apartman içindeydi. Ama bu da pek sorun değil.
Elimdeki hasırdan sepet ve içindeki kıpkırmızı kirazlarla Zayn'in evinin arazisine girdim. Çitlerle kapatmamıştı öylesine duruyordu arazi. Belki de o'na ait değildi.
Hızlı ama temkinli adımlarla eve doğru ilerledim. Evde olduğuna emindim, yaklaşık iki haftadır takip ediyordum. Ve bugünü seçmemin sebebi ise, şu anki güneşli havaya karşın öğleden sonra şiddetli yağmur beklenmesiydi. Belki Zayn'e uzakta oturduğumu söylersem beni evinde misafir edebilirdi?
Kapının önüne geldiğimde derin bir nefes alıp hafifçe tıklattım. İçerden ses gelmediğinde biraz daha sert şekilde vurmaya başladım. Yine tepki yoktu.
"Evde olmak zorundasın! Bugün tanışmak zorundayız!" Sinirle bağırıp kapıya tekme attığımda, omzumda hissettiğim güçlü el beni durdurdu.
"Kapıma şiddet uyguluyorsun." Zayn'in sesini duyunca pişmanlıkla gözlerimi kapatıp dudağımı ısırdım. Elini omzumdan çekti.
"B-ben..." Kapının kapanma sesini duyunca gözlerimi açtım. Beni es geçip içeri girmişti. Bu ne kabalık!
Derin bir nefes alıp kibarca tekrar çaldım evin tamamı gibi kahverengi kapıyı. 1, 2, 3, 4, 5, 6- kapı açıldı. Kaşlarını kaldırıp bana bakan Zayn'e sevimli olduğunu düşündüğüm bir gülümseme gönderdim.
"Buraya yabancıyım, dolaşmak için gelmiştim." Tek kaşını kaldırıp ee der gibi baktı. "Bahçenizden kiraz topladım da, söylemek istedim." Diyip elimdeki sepeti kaldırıp Zayn'e gösterdim. .
"Tamam." Diyip kapıyı kapatmak için atak yaptığında ayağımı kapının önüne koydum. Tek kaşını iyice havaya kaldırıp kafasını hafifçe geriye attı. "Ne istiyorsun?"
Evet, "seni" demek istedim.
"Ayak tırnaklarını yiyebiliyor musun?" Ağzımdan çıkan soruyla beraber ikimizin de yüzünü şaşkınlık kaplamıştı.
"Hiç denemedim." Zayn'in yüzündeki şaşkınlıktan yararlanarak diğer ayağımı da içeri attım ve kapıyı arkamızdan kapattım.
"6. Sınıftaki sevgilim yiyebiliyordu."
"Ne yapmaya çalışıyorsun?" Omuz silktim.
"Hayranınım." Yüzünde sinsi bir sırıtış belirdi.
"İmza mı istiyorsun." Aynı sinsi sırıtışı yüzüme yerleştirdim.
"Bir tık fazlasını."
💣💣💣
Kapak yaparsanız her şey çok güzel olabilir teşekkürler -Eliza
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİBAL / ZERRİE [TAMAMLANDI]
Fanfiction#1 - zerrie #1 - perrieedwards #1 - litlemix Küçük, saf bir kız ve büyük, kirli bir adam. "Aşk büyüyünce unutulabilecek, ucuz bir şey değil." (Yaş farkı içerir)