Uykumun en tatlı yerinde bütün vücudumla birlikte kafamın sert bir zeminle ani buluşmasıyla uyanmak zorunda kaldım.
Kahretsin.
Gözlerimi iyice açıp vücudumdaki sızıyı umursamadan doğruldum ve elimle alnımı sıvazlamaya başladım. İnsan gibi yatmayı asla beceremeyecektim.
Az önce düştüğüm yataktan destek alarak ayağa kalktığımda, hiçbir yerden ses gelmediği için Zayn'in hala uyanmadığını anlayabiliyordum. Ve bu benim için müthiş bir fırsattı! Üstümdeki Zayn'in tişörtünü düzeltip saçlarımı el yordamıyla taradığımda odadan çıktım.
Ama bir sorun vardı. Zayn'in odasının nerde olduğu hakkında en ufak bir fikrim yoktu.
En altta olmayacağını varsayarak bir üst kata çıktım. Hemen sağımdaki odayı gürültü yapmamaya özen göstererek açtığımda banyoyla karşılaştım. Biraz kurcalamak için içeri girdim ve önüme gelen dolapları açtım.
Kadınlarla ilgili bir şey yok, temiz.
Banyodan aynı sessizlikle çıkıp ilerlediğimde başka bir odanın kapısının kulbunu sessizce çevirdim. İçerdeki koku, odanın doğru oda olduğunu kanıtlıyordu. Önce kafamı içeri sokup Zayn'in içerde olduğundan emim olduktan sonra -arkası bana dönüktü ve poposunu nerde görsem tanırım- vücudumu da ses çıkarmamaya özen göstererek odaya soktum ve kapının açık kalmasını umursamayarak içeri girdim.
Sıkı bir poposu vardı.
Müstakbel kocamın poposunu düşünmeyi kesip parmak uçlarımda yatağına doğru yürümeye başladım. Beynimin arka planında Pembe Panter'in müziği çalıyordu.
Dıt-dırıt-dırıt dırıt dırıt dırıt dırııııııt dıt-dıt
İki kişilik yatakta, yanında kimseye yer kalmayacak şekilde yatıyordu.
"Seni seviyorum Malik!" Aniden bağırıp üstüne atladığımda, irkildiğini hissedebiliyordum.
"Ne sikim-" kaşları çatık ve gözleri yarı aralıkken dudaklarımı dudaklarına bastırdım. Kaşları çatıkken, havaya kalkmıştı. Dudaklarımı dudaklarından çekip bu anın büyüsünü düşündüm.
Ah, tanrım. Benim yerimde olmak için ruhunu satacak kızlar tanıyordum.
"Nesin sen?" Sorduğu soruyla sırıtıp üstünden kalkmadan yarı aralık gözlerinin üstünü öptüm.
"Melek?" Kendine gelmiş olacak ki ellerini bel oyuntuma koyup beni üstünden itti. Ama tam olarak kaldıramadığı için, tam olarak üstünde oturuyordum. Aklıma gelen fikirle ellerimi ata biniyormuş gibi öne uzatıp Zayn'in üstünde zıplamaya başladım. Kaşları hala çatıktı.
Jade, küçük bir fahişe olduğumu söylerken pek de haksız değilmiş.
Altımda gittikçe büyüyen şişliği hissettiğimde sırıtışım yüzüme yayılmıştı.
"Sanırım sen de beni istiyorsun." Diye muzipçe sorduğumda ani bir hareketle belimden tutup beni sırt üstü çevirdi ve üstümde belirdi.
İşte bu.
Yüzünü yüzüme yaklaştırdığında nefesim tam anlamıyla kesilmişti. Deliriyordum.
"Küçük, tatlı Perrie..." Aniden alt tarafa geçtiğim için yüzüme düşmüş olan birkaç teli kulağımın arkasına doğru ittirdi. "Eğer istediğin buysa, sana onu verebilirim."
✖️✖️✖️✖️
BÖLÜME LANET OLASI 10 OYU ÇOK GÖRMEYİN DELİ MİSİNİZ 4 OY NEDİR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİBAL / ZERRİE [TAMAMLANDI]
Fanfiction#1 - zerrie #1 - perrieedwards #1 - litlemix Küçük, saf bir kız ve büyük, kirli bir adam. "Aşk büyüyünce unutulabilecek, ucuz bir şey değil." (Yaş farkı içerir)