6| "Uslu dursan iyi edersin"

1.1K 53 5
                                    

"Eve gitmeyi düşünmüyorsun herhalde?" Zayn'in sorusunu umursamayarak gözlerimi televizyondan ayırmadım.

Hey, magazini herkes ever.

"Bu yaptığın haneye tecavüz." Söylediğiyle atmak istediğim kahkahayı tuttum ve bakışlarımı kollarını göğsünde birleştirmiş, bıkkın bir ifadeyle bana bakan Zayn'e çevirdim.

"Eve zorla girmedim." Derken omuz silkmiştim. Düşmanını tanımlamaya çalışan yavru bir anakonda gibi gözlerini kıstı.

"Çişin vardı ve bahse varım kapıyı açmasaydım bahçeye işerdin." Sanırım bunu gözünde canlandırmıştı ki iğreti bir yüz ifadesiyle başını iki yana salladı. "Bunu bilerek o bahçeye adım atamazdım." İçimde tuttuğum kahkahamı başımı geriye atarak dışarı saldım.

Gülmeyi bıraktığımda, ağzının çok hafif aralanmış olduğunu görebiliyordum.

"Boyun 160 cm ve sen Thor gibi gülüyorsun?" Gözlerimi devirdim.

"165." Dudaklarını büküp yapmacık bir hayranlıkla beni süzdü.

"Ah, neden Victoria's Secret'a başvurmuyorsunki?"
*

"Lütfen ama lütfen lütfen lütfen lütfen..." Zayn koltuk altlarımdan tutmuş beni koltuktan kaldırmaya çalışırken yalvarıyordum.

"Gitme vakti geldi beni rahat bırak artık."

Bacağımı doladığım koltuğun kol kısmından bacaklarımı çektim ve Zayn'in beni kaldırmasına izin verdim.

"Sonunda." Nefesini yüzüme üfleyip ellerini koltuk altımdan çekti ve kolumdan tutarak dış kapıya dopru yürütmeye başladı. "Tişörtüm sende kalabilir ama bir daha gelme, cidden." Kapının önüne geldiğimizde tepkisizliğimi bozarak beklemediği bir hareketle kolumu elinden kurtardım ve içeri, merdivenlere doğru koşmaya başladım.

"Eve gidemem!" Şaşkınlıkla kaşlarını havaya kaldırdı.

"Sakın evden kaçtığını söyleme."

"Hayır, sanırım kovuldum." Söylediğimle kaşları yavaşça çatıldı.

"Haklı bir karar."

Ne diyebilerimki...
*

"Anladım! Yarın gideceğim, evet gideceğim." Zayn bana misafir odasını açmıştı ve beni zorla yatağa sokup üstüme ince bir battaniye vermişti. Bu durumdan kesinlikle hoşnut görünmüyordu.

"Sana en son bir daha gelme dediğimde 1 saat sonra geldin?" Muzipçe gülümsedim.

"Ben yaramaz bir kızım." Küçümsercesine kaşlarını kaldırdı.

"Uslu dursan iyi edersin." Işığı söndürüp kapıyı kapattığında, ister istemez Zayn'i ebeveynim olarak düşündüm.

Beni suçlayamazsınız, bu fazlasıyla ebeveynvari bir davranıştı.

Sanırım Zayn babam olsaydı, entest sever biri olurdum. Zayn bana yüz vermezdi ve ben de onunla kurduğum fantezileri entest severlerle, +18 yaş sınırı olan sitelerde paylaşırdım. Bu düşüncelerle midemin bulandığını hissederek kendi kendime yüzümü buruşturdum.

Ya da sadece babasını çok beğenen bir çocuk olurdum. Ve belki Zayn de beni severdi ya da yeni karısıyla anlaşarak beni yatılı bir okula verip başından savabilirdi.

Ah, harika. Yine yatılı okul meselesini düşünmeye başlamıştım.

Ama belki de düşündüğüm kadar kötü olmazdı. Odalarda kaç kişi kalıyordu acaba? Bir? İki? Tek kişilik odaları olan bir yatılı okulun var olduğunu sanmıyordum, iki kişilik bir okul için de çok fazla para vermek gerekirdi. Ve 'cici annem' Veronica'nın, babamım benim için bu kadar masraf yapmasına göz yumacağımı hiç sanmıyordum. Tabii bir de düğün durumları yüzünden babam ev için parayı bile zor denkleştiriyordu.

Kendimi yirmi kızla aynı odada hayal ettim. Hepsi birbirinden farklı kızlar ve olası bütün gruplaşmalar... Kendini beğenmiş bir grup ve kendi halinde, içine kapanık kızlardan oluşan bir grup daha.

Ah, düşündüm de, ergenlik çağında yirmi kızı aynı odada tutmak bile kanun suçu olmalı.

Babamın beni yatılı okula yazdırmasının sebebi, evde kalmamam değil miydi?

Ya kendime kalacak yer bulursam?

Zayn bu durumdan hiç hoşlanmayacaktı.
----
Selam bir yıl oldu biz hala aynı gündeyiz. Hayırlısı artık İnşallah diğer bölümde ertesi günü görürüz. İNSANLIK NAMINA YORUM YAPIN

DELİBAL / ZERRİE [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin