-77

26 2 0
                                    

gözlerimi açtığımda sandalye bağlıydım etrafta gözlerimi gezdirdiğimde soğuk karanlık bir yerdeydim ayrıca rutubetli   arkamda masa vardı ve yanımda ikisindede türlü türlü işkence aletleri vardı ve karşımda kimsenin oturmadığı bir oturak vardı sesimi çıkarmıyordum aslında şuan bu iplerden kurtulabilirdim ama bu ibnenin benle ne alıp veremediğini öğrenmem lazımdı

Birden odanın kapısı açılıp içeri şu piç girdi  ve karşıma oturdu sırıtarak " benimi özlemiş birileri dediğinde " ona sırıtıp " çok özledim seni be bebeğim " dediğimde bende onun gibi dalagaya vuruyordum  " o zaman bana bir öpücük vermeye nedersin " diyip yanağını uzatığında yanağını yaladım çünkü birçok insan tükürürdü ben yalamayı tercih ediyordum buda farklıyım izlenimi bırakmak için o bana iğreniyorum bakışını atarken ben sırıtıyordum ona bakıp " hadi ama uzatma derdin ne " dediğimde  bana bir yumruk geçirdiğinde kafam yaana düşmütü ve dudağımdan kan akıyordu ona döndüğümdü siniri gözlerinden anlaşılıyordu " SENİN YÜZÜNDEN " diye kükrediğinde bana bir daha yumruk atmıştı bu sefer kaşım kanıyordu.

Ona döndüğümde " HAYATA SEVDİĞİM TEK KADINI ELİMDEN ALDIN SEN ORUSPU " diye  tekrar kükrediğinde ona anlamayan bakışlarla bakıyordum " SEN ONU HATIRLAMIYORSUN BİLE SENİN İÇİN O KADAR ÖNEMSİZ BİR ÖLÜM DİYİLMİ "  dediğinde bende sinirlenmiştim artık " LAFI DOLANDIRMA LAN " diye bağırdığımda bu sefer muştayla vurmuştu piç kurusu  " SEN ONU İŞKENCELERLE ÖLDÜRDÜN SIRA BENDE " dediğinde ben kimseyi işkencelerle öldürmem prensibim değil pek ben genel olarak tuhaf ama uzun sürdürmeden öldürürüm tek bir kişi hariç hatırladım o oruspuyu Ayberkin eski sevgilisiydi ayrıldıklarında Ayberkle yeni tanışıyordum nerden bilebilirdimki canım olcağını  kardeşim, sırdaşım, şu hayata beni seven tek kişi olacağını aradan 5 ay geçtiğinde ayberk aramalarıma cevap vermiyordu endişelenmiştim onu saat gece 3 de bulabilmiştim anca bulduğumda az daha kalsaydım ölücekmiş hepsini o oruspu yaptırmıştı parası olduğu için o zaman binlerce yeminlerimin arasına onuda kattım bir gün eğer şans benden yana olursa ona hiç tatmadığı acılarla öldürceğime yemin etmiştim.

Peki Selen bu adamın neyi oluyordu  bilmiyorum umrumda'da değil açıkçası keşke onu birdaha işkenceyle öldürme şansım olsaydı daha çok acı çektiririrdim  o piçe bakarak sırıtm ve "Seleni büyük bir zevkle öldürdüm emin ol ona hiç tatmadığı acılarla işkence ettim ve en önemlisi birdaha olsa birdaha acı çektirerek öldürürdüm o ORUSPUYU " dediğimde gözleri alev alıyordu masada bir sopa alıp karnıma vurmaya başaldığında hala sırıtıyordum kimse beni zevkle öldüremez ayrıca sorumu öğrendime göre  ipleri konuşurken zaten arkamdakı masadan göremediğim ama kesici bir aletle ipilerimi çözdğümde arkamdan elime geçen iğneli tellere sarılmış bir sopa almıştım anında ayağa kalkarak hızımla kafasına geğirdiğimde anında yeri boyladı onu alıp beni bağladığı yere bağlayıp yandsaki sırt çantası alıp içine  ip, bıçak koydum ve elime masada duran siyah dostumu aldım adım kadar eminim dişarda koruma var kapıyı tıklayıp kapının arkasına geçtiğimde iki adam patronlarına koşmaya başladığında katanamla ikisinide deştiğimde dışarı baktığımda bir kapı daha vardı ama bu daha büyüktü.

Yine aynı şekilde kapıyı tıkladım bu sefer tavana tutundum  içeri bu sefer 4 koruma girdi onlar etrafa bakınırken yere inip onlarla dövüşmeye başladım siyah dostumla işim bitiğinde rahatça dışarı çıktığımda ormanlık bir yerdi bura tam tahmin ettiğim gibi  böyle tatbikatlara çok giridim ben bu savaşa elimi kolumu salayarak  girmedim çalıştım herşeye önüme bakıp yolla doğru değil ormana doğru koştum çünkü eminim bir sürü koruma haber alamadıklarında buraya doğru geleceklerdi beni yollarda yakalamalarını istemem bunun gibi yollar hep tuzaktır çünkü bu yollar kapalı ormanın baya ilerisine gittiğimde hep ağaçlarla doluydu akşam oluyordu eminim beni aramaya çıkacaklardı bir ağaca tırmanıp oturdum ve bacaklarımı iple ağaca bağladım uykumda düşmeyeyim diye sonra biraz gözlerimi kapatım dinlenmek için.

Gece seslere uyandığımda aşşağı baktım iki koruma fenerle etrafa bakıyordu sesizce çantamdan bıçakları çıkardım ve ilk birine fırlatığımda tam isabet 12 den vurmuştum diğer adam birden ateş edince koluma geldiğinde onada diğer bıçağı fırtatığımda isabet etmişti birden dengem bozulunca ağaçtan düştüm yerde kıvranıyordum resmen ölen adamlar iki yanımda gözlerim kapanmadan önce duyduğum tek ses telsiz sesiydi " ONU CANLI İSTİYORUM" ...

SINIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin