-75

27 1 0
                                    

Gözlerimi açtığımda soğuk bir depoda'ydım  bu sefer elerim yukardan zincirlenmişti elerimi biraz zorladım ve anında kolumdaki acıyla yüzümü buruşturdum , içerdeki zincir sesini duymuş olacaklarki adım sesleri gelmeye başladı ve kapı açıldı gelen kişiyi görünce ona karşı sırıtım o da bana karşı sırıtarak yaklaştı saçımdan tutarak beni kendine yaklaştırdı ve " Yine ben " dedi ve saçlarımı bıraktı onun yüzüne bakarak konudan bağımsız bir soru sordum " bana adını bağışlarmısın ? " dedim ona.

Yüzüme baktı sert sandığı gözlerle " Aybars Soylu " dedi ona sırıtarak bakmaya devam ederek " Aybars ne boktan bir isim" diyip kahkaha attım.Bana dönüp yanağıma yumruk attı galiba birileri sinirlendi  " Sana yapacıklarımdan sonrada gülebilecekmisin acaba ? " diyip güldü.

" Yapabildiğin kadar işkence yap ve beni öldür çünkü nefes aldığım sürece sana bu hayatı zehir ediceğim" diyip sırıtım o ise ifadesizliğini korudu .

AYBARS'dan

Bu kadını  anlayamıyorum kendisini duygularını labirent gibi çıkamıyorum içinden  beni çekiyo onu çözmek istiyorum kimsenin yıkamadığı duvarlarını yerle bir etmek istiyorum içimde ona karşı bir duygu yok şaşırdığım noktada buya nefret etmiyorum , sevmiyorum , üzülmüyorum ,acımıyorum o eşşitir hissizlik önümdeki bedenine baktığımda hiç yorgun gözükmüyordu hadi bakalım .

siyah gömleğini yırtarcasına çektim o bana ifadesiz bakıyordu ardından pantolununu çıkardım  attım bir kenara şuan önümde baya çekici bir vücut var doğruyu söylemek gerekirse hiç bir oruspuda bu kadar güzel vücut yok yüzüne baktığımda sırıtıyordu " Noldu alamadın gözlerini vücudumdan bakıyorumda " diyince kendime kızdım yandakı tepsiden en sevdiğim kelebeği aldım " Yo sadece nerenden kesmeye başlasam diye düşünüyorum sadece kirli vücudun ilgimi pek çekmedi "  dedim ne göğüsünün ortasına bir çizik attım yüzünde en ufak bir acı belirtisi yok köprücük kemiklerini iyice bastırarak iki çizik attım hala acı belirtisi göstermiyor bu beni çileden çıkarıyor karnına defalarca çizik attım sonra kollarına geçtim kolarıyla işim bitiktenden sonra bacaklarına uzun ve derin kesikler açmaya başladım yüzüne baktığımda yüzü huzursuzdu sadece bu bile yetti bana ona sırıtarak baktım " Noldu canım canınmı yandı " dedim o birden kahkaha atınca şaşırdım " Yo sadece seni elime geçirdiğimde yapacağım işkence biraz midemi bulandırdıda " dedi ve sırıtı bu bardağı taşıran son nokta bende yandaki korumayı çağırdım " Buzlu suyu hazırlayın içine tuz attın bol miktarda " dedim önüme döndüğümde yüzü hala ifadesiz olan Alpikenin yanına yaklaştım yüzüyle aramda milimler vardı  hiç bir insan bu kadar güzel kokamazdı bazen insan olmadığını düşünüyorum sanki bir melek ve beni cehhenemine sürüklüyordu sanki gideceği yeri biliyormuşcasına arkamı döndüğümde  koruma bana " hazırladık" diyince yüzüne son kez bakıp "götürün" dedim.

Depodan çıktıktan sonra hemen arabaya atlayıp  Alpago'nun mekana sürdüm kafamı dağıtmam gerek  ben buyum işte kızlar ve içki belki yatağımı bir kaç kızla süslerim  mekana geldiğimde direkt içeri girdim kapı daki korumlara " Alpago nerde" diye sordum " İşi çıktı efendim " dediğinde umursamayıp içeri girdim barmen beni görünce hemen içki hazırlamaya başladı ben keyifle içkimi yudumlarken telefonum çaldı arayan korumalarımdan dı " Ne var" diye  açtım " Efendim Alpike hanımı buldular istediğiniz gibi " dediği gibi telefonu yüzüne kapatım tam istediğim gibi herşey Alpikenin ölmesi benim tarafımdan zarar olur çünkü o gördüğüm en güçlü iş adamı bana bu yönden çok kazandıracak o rakiplerimi batırsın bende onu . 



























SINIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin