12.rész

1.7K 118 0
                                    

Fél óra múlva már a szobájában ültünk. És beszélgettünk. Nagyon örültem, hogy eljöttem eddig. Csörgött a telefonom. Clark volt az.
-Szi...-kezdtem volna.
-Hogy képzeled ezt??? Megcsalsz!? Átpártoltál egy másik alfához?? Tudod mit?? Elegem van!! Szakítok veled!! Nem vagy többé a farkasom.-mondta majd lecspta a telefont.
Mi!!? Miért?!? Mi van?!? A könnyeim csak úgy hullottak. Mark hirtelen mellém ugrott. Átölelt és csitítgatott, de nem nyugodtam. A nyakamból a nyakláncnak, ami farkasként a nyakörvet helyettesítette eltűnt. Pedig mindig a nyakamba hordtam. Megfogtam a táskám és haza rohantam. Félúton jártam, amikor a fekete csuklyás alak állta el az utam. Amikor ki akartam kerülni elém állt.
-Miben segíthetek?-kérdeztem az idegent.
-Azon gondolkoztam reggel, hogy kinek a falkájába tartozol, ám most nem látom a nyakörved... Kidobott a gazdád??
-N.. Nem tudom, miről beszélsz... És most kérlek, engedj el...
-Áhh... Nem, nem itt maradsz velem. Nem engedlek el.
-Akkor is elmegyek!
Erre a kijelentésre elkezdtem szaladni hazafelé. Ám amikor benyitottam az ajtón Clarkkal találtam szembe magam. Lenézően nézet le rám.
-Clark miről beszéltél a telefonban??
-Arról hogy te átpártoltál egy másik farkashoz. Egész nap éreztem rajtad az illatát.
-Akkor őt érezted?? Az idegent, aki reggel belém szaladt??

-Idegen?? Neked dehogy idegen hisz azt mondta hogy márnem szeretsz engem és inkább őt válsztanád. Egy másik farkast.
-Másik farkast?
-Inkább kérdezd meg magad tőle hisz úgy is együtt jöttetek!-a hátam mögémutatott.
Értetlenül néztem magam mögé. Ám amikor megláttam mögöttem a fekete csuklyásfiút fel sikítottam. Clark a számra rakta a kezét, hogy hallgassak el.
-Anna basszus anyádék már alszanak. Fogd már be.
A szavaiból csak a közöny hallatszott. Elengedett majd elindult kifele, deelkaptam a kezét.
-Clark! Ne hagyj itt evvel az idegennek.
-Ennek az "idegenek" neve is van. Jake Royal.- mondta majd levette acsuklyáját.
Fehér haja és sárga szeme volt.
-Várjunk akkor te egy ősi vagy??-Kérdezte Clark.
-Igen.
-De mit akarsz tőlünk?
-Anna apja küldött engem, hogy vigyázzak rá, nehogy valami idegen elcsábítsa.De látom ezzel elkéstem.
-Mi van az apámmal?? Azt hittem meghalt. Hol van most?
-Nyugi kislány. Mindennek eljön a maga ideje. Most pedig annak jött el azideje, hogy hol fogok lakni? Melyik szoba lesz az enyém?
-Mi??!-kérdeztük Clarkkal egyszerre.
-Itt kell maradnom megfigyelni Anna-t. Ha elmennék ki is nyírna az apád.
-De egy ősit nem lehet legyőzni. Akkor hogy?
-Nem is vetted még észre rajta???
-Mit kellene rajta észre venni?
-Mindegy. Már nagyon fáradt vagyok.
-Akkor csak itt fogsz lakni. Huhh... Akkor gyere beljebb.-mondta Clark Jacknek.
Megbeszéltük, hogy a régi szobámba fog lakni.
-Rószaszín? Komolyan?!?-kérdezte.
Ekkor kitört belőlünk a nevetés. Ám egy kicsit hangos lehetett, mert Jane ésEmma jött ki a szóbájukból a szemüket dörzsölgették. Jake oda indult hozzájukés megsimogatta a szöszi fejét és elkezdett játszani a hajával.Zn

Gazdával Az Életem \Befejezett/Where stories live. Discover now