Beth? Sakra Beth prober se ! Probírám se ...Vidím rozmazané osoby. Kdo jsou ? Co chtějí ? Už si matně vzpomínám...Emily, Tom, přespání..Sakra je škola dneska tam musím!! ,,Kolik je ?" začnu hysterčit.,, Klídek Beth uklidni se. Je teprve půl sedmý, stíháme. Spíš mě děsí to, že tě už budíme 20 minut a až teď si zareagovala jsi v pořádku ?" ptá se Emily. ,,Jo jsem." a snažím se ze sebe dostat milý úsměv. Nevím jestli úspěšně, ale dál se neptají. ,,Tak co byste si dali k snídani ? Já osobně jsem pro lívance." řekne Tom.,,No jestli si je uděláš." odpoví mu Emily s úsměvem. ,,Achjo. Já na ně měl fakt chuť,ale v kuchyni jsem jak slon v porcelánu," řekne smutně. ,,Hele mám nápad co kdybychom si něco koupili v pekárně cestou do školy.",,Beth to je super nápad si úžasná." řekne Em a už i Tom se usmívá.
,,Jdu první do koupelny." říká Em.,, Nojo tak jdi." řekneme s Thomasem souhlasně. Jen co to dořekneme začneme se smát a plácneme si. Zůstaneme v pokoji sami. Panuje mezi námi ticho, napětí... Oba dva na sebe koukáme usmíváme se ale nic neříkáme. ,,A jak to máš teď s Megan?" řeknu ve snaze, že uslyším větu už spolu nejsme, ale to co uslyším určitě nebylo to co jsem slyšet chtěla!,, S Megan je to super. Je to skvělá holka a fakt si rozumíme.Zítra odjíždíme na tři dny pryč." řekne Thomas s nadšením. Vyvalím oči, div mi nevypadnou a řeknu naštvaně:,, A kdy jsi mi to jako chtěl říct?!",, Ježiš Bethany uklidni se. Vždyť je to nepodstatná věc za tři dny jsem zpět."Jo jasně nepodstatná věc. Však mi to vůbec nevadí, že můj nejlepší kamarád jede na 3 dny pryč s holkou, kterou ze srdce nenávidím, proč se zlobit.,, Bethany kdybych tě neznal řekl bych, že žárlíš." řekne Thomas pobaveným hlasem.,,Já žárlit ? Jsi blázen? Vždyť mě je to úplně jedno." Po druhý co jsem lhala... Není mi to vůbec jedno!
Konečně Emily vyjde z koupelny. Má na sobě červené mini kraťasy a černý uplý tílko s dost velkým výstřihem. Je dost výrazně namalovaná. Linky, tuna řasenky, červená pusa. Řekněme, že Em chodí dost výstředně oblíkaná. ,,Není tohle trošku moc ? Jdeš do školy?" zeptám se pobaveně. ,,Ne tohle je tak akorát na jedničku z fyziky." zasměje se Emily. ,,Tak šup Beth teď jdeš ty. Dámy mají přednos." Řekne Tom s úsměvem. Líně se zvednu a odcházím do koupelny.
Zalezu do sprchy a nechám po sobě stékat horkou vodu. Po chvilce vylezu zabalená v ručníku a začnu se malovat. Nejsem tip holky co to do školy přehání. Napatlám na sebe make-up , celé to zapudruju a zakončím řasenkou. To je všechno. Trvá mi to podstatně kratší dobu než Emily. Do pokoje přijdu zabalená v ručníku.,,Tome můžeš prosím do koupelny?" zeptám se. ,,Jo jasně, ale už jsem tě nahou viděl." odpoví se smíchem. ,,Bože to bylo před 10 lety v bazénu a teď vypadni." probodávám ho pohledem ale zároveň se směju.
Z skříně vytáhnu modré roztrhané kraťasy s vyšším pasem černé volné kratší triko, ale dostatečně dlouhé na to,aby mi zakrylo břicho a kostkovanou červenou košili, kterou si uvážu kolem pasu.(média)
Když Tom vyleze z koupelny je 7:50 a nám je jasné, že nestíháme první hodinu, protože do školy to mám aspoň 20 minut chůze.
Ve škole se nestalo nic moc zajímavýho. Emily samozřejmě dostala jedničku z fyziky. Začínám uvažovat o tom, že náš fyzikář je pedofil!
,,Už jsem doma." Zařvu když přijdu domů. ,,Ahojda Bethany ani se nezouvej jdeme nakupovat."
.....v obchoďáku....
,,Mami prosím. Já ty šaty opravdu budu nosit." a dělám psí oči. ,,Tak dobře ale jestli ne.." řekne mamka výhružně. ,,Děkuju zapískám na celej obchoďák. Ty šaty jsou opravdu nádherný.
Přišli jsme domů docela pozdě a tak celá unavená vlezu pod sprchu. Rozčešu si vlasy, odlíčím se a padnu celá unavená do postele.
Takže máme tady další kapitolu. Doufám, že se Vám líbila. Budu ráda za jakýkoliv ohlasy !! Tak zatím :)
ČTEŠ
365 DNÍ
RomanceObčas stačí jedna věta,která vám změní život ...Možná mě nepochopíš,ale já nepotřebuji,aby si mě chápal potřebuji se jen svěřit. Potřebuji vědět, že tam někde je někdo kdo mi porozumí a pochopí mě. Cítím se strašně divně. Mám pocit, že mi život ut...