INFO -DŮLEŽITÉ !!!

1.1K 43 19
                                    

Tak se po hrozně dlouhé době zase hlásím. Neumřela jsem!!! Měla strašné školy. A teď je konec roku učitelé furt něco chtějí, však to znáte. A abyste si neříkali, že se vymlouvám jen na školu měla jsem chuť seknout se psaním, ale dnes jsem se po dlouhé době plná energie opět přihlásila a viděla jsem ten neskutečný hype <3 <3!  Chtěla jsem napsat další kapitolu, ale jak jsem dlouho nepsala, musela jsem si to celé znovu přečíst a abych pravdu řekla pořádně nevím jak navázat takže se dá říci, že mě postihla tvůrčí krize.

Takže mám několik možností, a proto potřebuji abyste mi dali vědět co by pro vás bylo nejlepší.

1.

Můžu se pokusit  navázat, ale nevím jestli bych to zvládla hned, protože bych příběh musela znovu pročíst a dát si do kupy co jsem skoro před půl rokem napsala a co ne a co jsem chtěla psát a jaké jsem měla s příběhem úmysly. Také si myslím, že moje psaní se trochu změnilo, možná posunulo k lepšímu, protože každý se posouváme dál, a tak nevím zda navázání na starý příběh by pro mě nebyl krok zpět. 

2.

Můžu začít psát nový příběh. Možná by to bylo lepší, nápady mám, ale přijde mi škoda tohle takhle neukončené zahazovat.  A také nevím zda by o něj byl stejný zájem jako o tento.

3.

Pokusím se dokončit tento příběh a zároveň bych začala psát nějaký nový. Blíží se prázdniny, takže bych na psaní měla spoustu času a hlavně je to věc, která mě opravdu baví <3 

Doufám, že to pochopíte :) 

BUDU MOC RÁDA, KDYŽ MI NAPÍŠETE PRO JAKOU VARIANTU JSTE. 

DÍKY MOC <3 MILUJU VÁS A SNAD BRZO U DALŠÍ KAPITOLY/PŘÍBĚHU <3


365 DNÍKde žijí příběhy. Začni objevovat