Vešli jsem do obřího domu plného lidí.,, Emily pojď si zatancovat." řekl Ted. Emily celá šťastná šla a já zůstala sama. Dala jsem si pár drinků zatancovala s pár kluky, když mě najednou šíleně rozbolela hlava. Rozhodla jsem se že půjdu domů. Chtěla jsem to říct Emily, ale nikde jsem ji nemohla najít. Tak jsem se vydala sama.
,,Sakra kde mám ty klíče." nadávám si sama pro sebe. ,,Aaaaa tady jsou." odemknu dveře zavřu ,když se ta bolest začne stupňovat, sednu si a napiju se. Vůbec neustupuje snažím se najít nějaký prášek ...
,, Odvezte ji na vyšetření, udělejte ct hlavy." slyším nějaký hlas. To je vše co si pamatuji....
,,Konečně si vzhůru šípková Růženko," slyším povědomý hlas. Otočím hlavu,když vidím Toma usměju se a posadím se. Úsměv mi ihned spadne když uvidím tu obludu, Co ta tady dělá?" procedím skrze zuby.,, Lásko necháš nás tu prosím o samotě?" řekne Thomas hlasem ze kterého jsem málem dostala cukrovku.
,,Ahoj Beth. Rád tě vidím!" řekne. ,,Jo já tebe taky, co mi vlastně je? Co se stalo ? Mám výpadek...Jediný co si pamatuju je ta párty." ,, Měla jsi výpadek, omdlela jsi. Problém je ,že doktoři nevědí co přesně to způsobuje...Takže si budeš muset dávat pozor",, A jakto že jsi přijel?" Bethany, vážně si myslíš, že bych tam zůstal když mi zavolali ,že moje nejlepší kamarádka leží v nemocnic ?" usměju se a obejmu ho.
,,Nazdar Bethany." rozrazí dveře Emily a nese čokoládu. Co jinýho od ní čekat. ,, Ahoj Emily." přiběhne ke mě a obejme mě. ,,Nerada ruším ale..." jo rušíš proběhne mi hlavou.,, Ale vůbec nerušíš já už stejně musím za Megan. Tak zatím Beth a drž se ." řekne Tom a odejde.
,,Mám novinku!" zapiští mi do ucha Em div neohluchnu. ,,Tak povídej." řeknu zvědavě. ,, Chodím s Tedem." zapiští a je u toho celá červená.,, No nekecej." zakřičim.,, Povídej co se stalo ?" ,,Slečny já chápu,že jste se neviděli celý den ,ale prosím ztište se." řekne sestřička.,,Pardón"řekneme souhlasně a smějeme se.
,,Tak šup povídej, co se stalo ?" řeknu zvědavě. ,,No na tý párty jsme spolu tancovali a hodně jsme si povídali. Neboj nic nebylo !! Přísahám. A ráno jsem se vzbudila, protože někdo zvonil na zvonek tak jsem šla otevřít a tam stál Ted. Držel kytici rudých růží a řekl že mě miluje.Takže asi tak." dokončila svůj proslov Em a byla celá rudá.,, Bože to je skvělý moc Vám to přeju." řeknu nadšeně.,, Hele už musím jít zítra se možná stavím, prý tě asi pustí. Tak Ahoj." ,,Ahoj"
Celá unavená propadám do říše snů.
Ahojky tak tu máme další kapitolu. Doufám,že se Vám líbila i když byla trošku kratší.
Zatím :)
ČTEŠ
365 DNÍ
RomanceObčas stačí jedna věta,která vám změní život ...Možná mě nepochopíš,ale já nepotřebuji,aby si mě chápal potřebuji se jen svěřit. Potřebuji vědět, že tam někde je někdo kdo mi porozumí a pochopí mě. Cítím se strašně divně. Mám pocit, že mi život ut...