3.den-1.část

2.3K 140 1
                                    

Once I was seven years old my momma told me 

Go make yourself some friends or you'll be lonely 

Once I was seven years old 

It was i big big world...

Achjo budík, škola. Mě se tam vůbec nechce. Pomalu vstanu z postele, když mi projede hlavou tupá bolest div nespadnu. ,,Jau" syknu a držím se za hlavu. Jako každý ráno zalezu do koupelny a pouštím na sebe horkou vodu. A u toho si zpívám písničku od Edda Sheerena-Photograph. Loving can hurt .Loving can hurt sometimes, zpívám si na celou koupelnu. Když se osprchuju zamířím zabalená v ručníku ke skříni.

,, Sakra. Zase nemám co na sebe." řeknu s beznadějným výrazem. Nakonec jsem si vzala černou sukni, nadkolenky, proužkované tričko a tmavě zelenou vestu. 

Oblečená jsem se přesunula do koupelny

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Oblečená jsem se přesunula do koupelny. Namalovala jsem se a upletla si rybí cop. Rychle jsem seběhla po schodech dolu, protože jsem klasicky nestíhala. V kuchyni jsem slupla ovocnej salát co mi tam nechala mamka a běžela jsem do školy. 

Udýchaná jsem přilítla přesně na zvonění a sedla si k Em. ,,Čauky. Zase si nestíhala co? Nevíš kde je Tom ?",, Ahoj. Je s tou jeho nádhernou někde v prdeli." odpovím se znechuceným výrazem.,,Cože" zařve Emily na celou třídu.,, Slečno Jonesová, jsme na hodině matematiky, tak si prosím tyhle vaše  výkřiky nechte na hřiště a pojďte mi k tabuli vypočítat příklad, který jistě už máte hotový, když máte čas křičet na celou třídu.,,Do prdele." řekla Emily. Naštěstí ji naše milá matikářka neslyšela, jen za tohle ji u tabule dusila 30 minut. Díky bohu zazvonilo a Emily si šla sednout. ,, Tak co ti dala?" ,, Slečno Jonesová měla byste se více soustředit. Dnes to máme za čtyři." napodobovala Emily její hlas a obě jsme se u toho strašně smáli.

Zbytek školního dne neprobíhal nijak zvláštně.  

,,Bethany, Emily dneska Ted pořádá párty tak jste zvaný. V devět to vypukne." řekne Daniel.,,Super příjdem" i hned vyhrkne Em.,, A co se mě takhle zeptat jestli s tebou půjdu?" řeknu pobaveně.,, Já vím, že půjdeš přece mě v tom nenecháš a navíc je pátek !! ,,Nojo no budeš tam mít Teda, tak je jasný že půjdu."řeknu vesele. Docela jsem se i těšila až vypadnu. ,,Díky já tě prostě miluju." zařve Emily a obejme mě.

Po škole jsme šlo rovnou k nám a začali s přípravama. Obě jsme si dali sprchu a stáli u skříně a přemýšleli co si vezmeme.,, Já ti něco připravím," řekne nadšeně Emily. ,,Tak dobře, ale nic z čeho mi polezou prsa nebo zadek jasný?" řeknu důrazně.,, Neboj." Právě že se bojím.

Nakonec kouknu na svoji kupičku. Jsou tam černé šaty co jsem si koupila s mamkou. Když najednou:,,Emily Jonesová tohle si nevezmu!!!!" A v ruce držím kus rudé krajky. ,,Jen si to vezmi nikdy nevíš." zakření se Emily. Protestovat nemělo cenu. Tak jsem ji poslechla. Mé dlouhé kaštanově hnědé vlasy jsem si nakulmovala a nechala rozpuštěné. Udělala jsem si linky, namalovala rudou pusu a dokončila to řasenkou. 

Emily si vzala bíle šaty které odkrývali břicho.Měla rudou až fialovou pusu černé stíny, samozřejmě linky a řasenku. Vypadala krásně! Vlasy měla vyžehlené a rozpuštěné.

 Vypadala krásně! Vlasy měla vyžehlené a rozpuštěné

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


,,Tak jdeme?" řekla jsem natěšeně. ,,No jasan!" 

A máme tu další kapitolu! Budu ráda za jakékoliv ohlasy. Děkuji za předčtení :)

Zatím :D

365 DNÍKde žijí příběhy. Začni objevovat