Sultan Hakim'in gözünden
Nuwams ile çarpışırken Veluca Lordu Castro'nun bana doğru geldiğini gördüm.Bir anlık boşluğumla Nuwams beni yer düşürdü.Tam kılıcını bana saplarken arkasına gelen okla yere yığıldı.Bu Dustum'du attan inip Veluca Lorduy Castronun bana gelmesini engelledi.
******************
Bir kaç saat sonraSultan Hakimin gözünden
Savaş bitmişti.Veluca Lordu Castro bize esir düşmüştü.Nuwams ile İncil Arwa ölmüştü.Hemen Marnidi çağırdım ve ona:
-Bu cesetleri kendi krallıklarına götür ve bana tekrar katılanları affedeceğimi söyle.
Marnid:
-Tamam Sultanım.
Dedi ve atına atlayıp uzaklaştı.Bizde Durqubaya geri döndük.
---------------------------
Sancar Han'ın gözündenİncil Arwa nasıl yenildi.Ahh şimdi işler kötüye gidiyor.Bir asker çağırdım ve Hanlıktaki Lordların yarısının Halmara yarısınıda Asugan'a gitmesini emrettim.Kral Graveth yanımdaydı bana:
-Demek İncil Arwa öldü.
Ben:
-Evet öldü ama daha iyi bir köpeğimiz olduğunu biliyorsun.
Kral Graveth gülerek:
-Evet Svadyanın kontrolü bu savaşla bize geçti.
Ben:
-Yenilmiş olsakda ikimizinde bu savaş işine geldi.
Kral Graveth:
-Umuyorum ki Veluca Lordu Castro da ölmüştür.
Ben:
-Sadece İncil Arwa'nın ve Nuwams'ın ölümü haberi geldi ama kim bilir belkide ölmüştür.
Kral Graveth düşünceli bir şekilde:
-Acaba Jelaka mı dönsem.Çünkü Veluca Lordu Casto ölmemişse iş kötüye gidebilir.
Ben:
-Evet olabilir sana 50 kişilik bir atlı birliği hazırlatırım.
Kral Graveth:
-Tamam.
Dedikten sonra Kral Graveth yere yığıldı.Sancar Han şaşkın bir biçimide baka kaldı.Askerler emir vererek Kral Graveth'i revir'e götürdüler.
Kral Graveth'in fazla ömrü kalmadığı anlaşılmıştı.Göğüs kafesinde kanlı lekeler vardı.
********************
Bir kaç gün sonraSultan Hakim'in gözünden
Veluca Lordu Castro tarafımıza katılmayı seçti.Sarranid'in tamamı tekrar benim emrime geçmişti.Emrimde 11 Emir vardı.
Bu Emirler hatalarını anlayıp tekrar bağlılık yemini ettikten sonra Sarraniddeki yıkılmış yerleri halk da yardım ederek tamire başlamalarını emretmiştim.Her şey yoluna gidiyordu.
------------------------------
Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın.Son 2 bölüm kaldı.Daha sonra bir duyuru daha yapacağım.Bu hikayemizde bitecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mount And Blade:Çöllerin Sultanları
Historical FictionYıllardır çöllerde at süren ama sürgüne giden Emirlerin ve onun yardımcılarının hikayesi.