Nuam'ın gözünden
Sabah boru sesleriyle kalkmıştık herkesi kamp meydana çağırıyorlardı.
************
1 saat sonraHerkes meydandaydı burda en az 8.000 kişi vardı.3 tane kürsü vardı.3 kürsün kime ait olduğunu az buçuk anlamıştım.Bir Kaç dakika sonra Han,Sultan ve Kral kürsüye çıktı.
Konuşmayı Sancar Han Yapacaktı.Sancar Han:
-Eyyy kahraman askerler sizler bugün bu lanet düzeni yok edeceksiniz.Sizler aslında hepiniz birer Devsiniz.Haydi şimdi gidin onları ezin.
Dedikten sonra askerler şehre doğru yürüyordu.Herkes bağırarak:
-Kralımız çok yaşa, Hân'ımız çok yaşa,Sultanımız çok yaşa.
Diye bağırıyordu.
Ortada Atların üstünde Sancar Han,İncil Arwa ve Kral Graveth duruyordu.
Şehrin surlarının önüne geldiğimizde birden saldırdık.Okçular hızla atış yapıyordu bende onların yanındaydım.Çok fena bir şekilde saldırıyorlardı.
***********
3 saat sonra
Şehir alınamamıştı.Çok zorlanmıştı şehirdekiler ama şehri vermemişlerdi.Kampa gittim.Gittiğimde beni kollarımdan tuttular ve meydana getirdiler.Marnid ve Nizarda ordaydı.Marnidi diz çöktürmüşlerdi ve elleri bağlanmıştı ama Nizara hiç bir şey yapmamışlardı.
Benide diz çöktürdüler ve ellerimi bağladılar.Nizar:
-Bu gördükleriniz hainlerdir.
Ben:
-Ne diyorsun Nizar.
Nizar:
-Sus hain casus.
Nizar marnidi göstererek:
-Bu da onun yardımcısıdır.
Marnid bana:
-Efendim Nizar içimizde her zaman casusluk yapıyordu.Nizar bizim için bir hain.
Ben:
-Kahpe Nizar.
Sancar Han,Kral Graveth ve İncil Arwada ordaydı.İncil Arwa:
-Askerler İdam için yayları hazırlayın.
Marnidle ikimizi bağırarak kafesli çadıra götürdüler.
Korkuyorduk hemde çok...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mount And Blade:Çöllerin Sultanları
Ficção HistóricaYıllardır çöllerde at süren ama sürgüne giden Emirlerin ve onun yardımcılarının hikayesi.