Kale 1 yıldır kuşatma altındaydı.Sarranidliler 800 kişi Rodok-Kergit ordusu ise 8.500 kişi kalmışlardı.Daha kötüsü İncil Arwa tam 1 şehir 3 kale ve 10'a yakın köyü etkisi altına almıştı.Sarranid Sultanlığının 2 şehri 2 kalesi ve 3-5 tane köyü vardı.İsyancılar günden güne güçleniyordu.Kale düşmemişti ama Emir Atis,Sultan Hakim ve Emir Ayyam ölmüştü.Aslında Sultan Hakim öldüğü için Sarranidin Sultanı İncil Arwa olmalıydı ama Sultanın vasiyeti üzerine Mareşel Emir Nuam tahta çıktı.Artık o Emir Nuam değil Sultan Nuamdı.
Sultan Nuam kalenin düşeceğini anladı ve kalede 50 kişi bırakarak Durquap Şehrine gitti.Yokda guderken Emir Tilimsal Nuamın sultan olmasından rahatsız olmaya başladı.Emir Tilimsal Sultanın yanına gelerek:
-Sultanım izin verirseniz biraz asker toplamak için ordudan ayrılacağım.
Sultan:
-Gidebilirsin ama şu mektubu barriye valisine ver.
Emir Tilimsal:
-Tamam veririm.
Dedi ve ayrıldı.Aslında onun amacı İncil Arwaya katılmaktı ve mektubu İncil Arwaya verdi.İncil Arwa:
-Artık bizdensin Emir Tilimsal tam 11 kişiyiz senle birlikte12 kişi olduk.Sana Sadiu Kalesini veriyorum.Git şimdi Doğu sarranidli olarak görevine başla.
Sultan Emir Tilimsalın isyancılara katıldığını öğrenince kan kustu.Derhal hekimler çağrıldı sadece 6 kişi kalmışlardı şimdi Sultanlıkta.Bir ulak bir mektup getirmişti Sultanın hasta olduğunu öğrenince mektubu sultana vermekten vazgeçti ve mektubu Dustum Hana verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mount And Blade:Çöllerin Sultanları
Ficción históricaYıllardır çöllerde at süren ama sürgüne giden Emirlerin ve onun yardımcılarının hikayesi.