Sona Doğru 1

104 7 0
                                    

Veluca Lordu Castro'nun gözünden

Kral Graveth 3 gün önce Göğüs kafesinde kanlı lekeler olduğu için ölmüştü.Eski Kral ölünce ben tahta geçtim.Sultan Hakimle ve diğer emirlerle vedalaştıktan sonra atıma binip benim olanı almaya gidiyordum.

*****************
Bir Rodoklunun gözünden

Bugün krallığın üzerinde kara bulutlar vardı.Kral Graveth'in ölümüyle rodok diyarı sarsıldı.Umarım her şey iyi olur.

********************
Dustum Han'ın gözünden

Kral Graveth'in ölüşù beni çok sevindirdi.Ahh Keşke Sancar Han da ölse ama benim bir planım var Kergit diyarındaki casusum bahesturu intihar görevine çıkarmak.Bahestura mektup yazıp bir memlük şovalyesine verdim.2 gün sonra cevap geldi.Bahestur görevi yapacağını yazmıştı.Sultan Hakim'e olanları anlattım.Sultan Hakim de sevinmişti bu olaya.Umarım her şey iyi gider.

****************
Sancar Han'ın gözünden

Kral Graveth'in ölümü beni üzmüştü doğrusu.Artık Rodoklar Kergitlerle beraber değildi.Savdya bizim kontrolümüze geçmiş olsada rodoklar gibi bir müttefik zor bulunur.Sultan Hakim'e bir mektup yazarken içeriye biri girdi.Bu bir kadındı.Ben:

-Hey kadın buraya nasıl girersin.

Kadın bitkin bir şekilde:

-Han'ım sizi öldürmek için bahestur adında bir seri katil tutldu hemen gitmeniz lazım.

Ben hayret içerisine düştükten sonra:

-Askerler derhal Tulga'nın kapılarını kapatın sarayın güvenliğini arttırın.

Dedim ve askerler:

-Tamam

Dedikten sonra Sarayda konaklayan Tirida Noyan yanımq geldi ve:

-Efendim ne oluyor?

Ben:

-Bana karşı bir suikast girişimi olacakmış.

Tirida Noyan:

-Bu nasıl olur efendim bu Dustum Han cidden azdı.

Ben:

-Evet öyle şu iki mektubu iki askere ver ve biri Praven'e biri de Duqubaya gitsin.

Tirida Noyan:

-Tamam efendim.

Ben:

-He bir de askerleri savaş için hazırla.Yakında bu savaş kalradyanın kaderini belirleyecek.

Tirida Noyan:

-Siz nasıl isterseniz.

Ben:

-Gidebilirsin.

Dedim ve kapıdan çıkıp gitti o kadın kimdi ne idi in mi idi cin mi idi ama bildiğim bir şey var ki o da kadının hayatımı kurtarmasıydı.

********************
Kral Harlus'un gözünden

Off krallık elden gitti artık.Kerdok gücü beni mağlup etti.Şimdi yanımda kimse yok yeni kurulan Sarranid Sultanlığına gidiyorum umarım beni tekrar tahtıma kavuştururlar.

-----------------------------------
Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın.Final'e çok yaklaştık bakalım ne olacak.

Mount And Blade:Çöllerin SultanlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin