3 ay sonra
Sultan Hakimin gözünden
3 aydır burdayız ve hala savaşıyoruz.2 taraf içinde kötü bir savaş bu.By savaşta Emir Biliya ile Emir Amdar öldü.Nuam bu savaşa katılamadı çünkü aldığı son darbelerle iyice güçsüzleşmişti.Harlus 1 ay önce yanıma gelip benden tahtını geri almak için yardım istedi.Bende kabul ettim.Savaş boruları tekrar çalıyor sanırım savaşacağız.
İlerden bir atlı geldi ve bana bir mektup verdi ve gitti.Mektupta şöyle yazıyordu:
Sarranid Sultanı Sultan Hakim'e,
Sultan Hakim bu savaş bildiğin gibi iki devletide yordu.Bu savaşı bitirmek isterim.En güçlü 4 lordunu seç bende kendi lordlarımı seçeceğim Tulgada bir arena düzenleyelim.Bu arenadan hangimiz sağ çıkarsa onun dediği olsun.
Yazıyordu.Bir ulak gönderdim.Kabul etmiştim bu anlaşmayı 2 ay sonra turnuva yapılacaktı.
-----------------------------------
2 ay sonraDustum Han'ın gözünden
2 ay geçmişti ve Tulgadaydık.Ben,Sultan Hakim,El-Ezteri,çok ısrar etmesiyle bizimle gelen Emir Nuam.Biz sarı takımı temsil ediyorduk.Sancar Han ve gurubu ise Mor takımı temsil ediyordu.Aralarında Kont Haringoth ile Emir Tilimsal da vardı.
Turnuva başladığında ben Sancar ile eşleşmiştim.Sancar Han bana güldü ve:
-Eski bir hesabı kapatmak güzel olucak.
Dedi ve arenaya çıktık.Herkes bağırıyordu.Duello başladığında Sancar Han bana bir kılıç darbesi savurdu.Ben onu engelledim aramızda hala kılıçlarımızla çarpışırken aramızda şu konuşma geçti (- Bu Sancar hanın konuşması, / bu Dustum hanın konuşması)
-Seni bir it gibi geberticeğim.Hain köpek
/Babamızdan olan toprakları paylaşsaydın böyle olmazdı.
-Hıh o topraklar benim hakkım senin değil
Dedi ve beni yere düşürdü.
Bana:
-Elveda Kardeşim.
Dedi ve tam bana kılıcını saplarken ben onu engellemek için Kılıç olan elini tuttum ve onu engelledim.Ve ayağı kalktım ona:
-Hala eskisi gibisin abi ama hakkımı alacağım.
Dedim ve onun yüzünü kılıçla çizdim.Bir kaç kılıç çarpışmasından sonra ikimizde yorgunluktan yere yığıldık.Tekrar kalktığımda Sancar Han hala yerdeydi.Tam ona kılıcımı saplarken bir an ağzımdan kan geldi aşağı baktığımdan Sancar Han kılıcı karnıma sapladığını gördüm.Yere yığıldım.Sancar Han bana baktı ve üzerime tükürdü.Bana:
-Devletine ihanet edenin sonu budur.
Dedi ve gözlerim yavaşça kapandı.Artık ölüm vakti gelmişti.
-------------------------------------
Sultan Hakim'in gözündenDustum Hanın ölümü bizi çok üzdü.Yeni çarpışma olacaktı.Kurada ben ve Emir Tilimsal çıktı.Bu Karga bana ihanet etmiş bir Emirdi.
Arenaya çıktığımızda Bir kaç kılıç darbesiyle yere yığıldı ve merhamet istedi.Ben ise:
-Sana Merhamet edersem milletim beni affetmez dedim ve onu öldürdüm.
--------------------------------
Emir Nuam'ın gözündenAh Sultanımız başardı ama hevesimiz kursağımızda kalmıştı.Yine kura çekildiğinde Bana karşı Kont Haringoth vardı.
Kont Haringoth bana alaycı şekilde baktı ve:
-Bu kolay olacak
Dedi ben ona kötü kötü bakmakla yetinmiştim.Arenaya çıktığımızda bir süre kılıçlarımız çarpıştı.Sonra dillerimiz.Dedikleri beni sinirlendirdi ve yüzüne tükürüp boynuna kılıcı geçirdim.Yere yığılmadan kafasının bedeninden ayırdım.Yerde bir süre çırpındıktan sonra durdu.Ben arenadan ayrılınca insanlar arkamdan Sen en iyisisin Nuam diyorlardı.Bu beni çok gururlandı.
-----------------------------------------
El-Ezterinin gözündenSultan Hakim ile Emir Nuam'ın duellodan başarıyla çıkması beni mutlu etti son olarak ben ile Dundush noyan kalmıştı.
Arenaya çıktığımızda kılıçlarımız çarpıştı ama Dundush Noyan bir anda yere yığıldı hekimler Dundush Han'ı kontrol ettiler. Yaşıyordu.Bir kalp krizi geçirmişti.Yeni bir lord getirdiler karşıma adı Tonju Noyandı.Tonju Noyanla çarpıştık.Onu yere düşürdüm ve onu öldürdüm.Arenadan çıktığımızda Sancar Han bağırmaya başladı.Sultan Hakime dönerek:
-Sultan Hakim sen,ben
arenayı göstererek.
-Çarpışacağız.
Dedi ve Sultan Hakim:
-Kazanan her şeyi alır dedi.
Ve arenaya silahlarıyla çıktılar.
----------------------------------
Sultan Hakim'in gözündenArenanı ortasına geldik.Bir süre çarpıştık.Sonra ben:
-Sancar Han neden barış içerirsinde yaşamadık ki şimdi bu kadar canlar ölmezdi bu savaş tüm devletleri etkiledi Sancar Han.
Sancar Han:
-Heh senin baban benim babamı öldürdün aramızda büyük bir kan davası var.
Ben:
-Sizde benim babamı öldürdünüz.
Sancar Han:
-Biliyorsun Sultan Hakim Kalradya imparatorluğu ayrıldığı zaman hepimiz dağıldık.Dağıldığımız zamanda Benim babam zehirlendi ve arkasından senin Kardeşin çıktı.
Ve beni yere düşürdü.Bana:
-Pis çöl fareleri.Ölüm size yakışır dedi.Ve kılıcını çevikliğim sayesinde toprağa sapladı.Kılıcını yerinden çıkaramadı.Kılıcımla onu yere serdim.Artık Sancar Han ölmüşdü artık.
---------------------------------------
8 ay sonraSultan Hakim Sancar Hanın ölümü üzerine Kergit Hanlığının başına Tirida Noyanı geçirmişti.Tirida Noyan 5 aylar savaşında Sultanlığına yardım etmişti.Bu yüzden Tirida Noyan'ı kergitlerin başına geçirdi.Peki Kral Harlusa ne oldu.Svadyalılar ile bir savaşta ölmüştü.Svadyanın başına ise Kont Klargus geçmişti.Kerdok ordularının yıkmış olduğu şehirler tekrar inşa ediliyordu.Hep birlikte Kalradya İmparatorluğunu tekrar inşa ediyorlardı ama 2 krallık söz dinlemez bir hal almıştı.Kral Ragnar ile Kral Yaroglek'in Fitneler çıkarması durumu zor bir hale sokmuştu yeni bir savaş mı?Çıkacak dersiniz.
*************************
Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın görünüşe bakılırsa yeni bir hikaye yazılacak. 😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mount And Blade:Çöllerin Sultanları
Historical FictionYıllardır çöllerde at süren ama sürgüne giden Emirlerin ve onun yardımcılarının hikayesi.