Veagir Diyarı Ve Nelag Kalesi

218 6 2
                                    

Sultan Nuamın Gözünden

Sürgün devam ediyordu.Tam 3 yıl olmuştu.Çöllerden ve evimden uzaktım.Tam 3 devlet beni ve yoldaşlarımı katletmeye çalışıyordu.Yaşamak için kaçmak zorundaydık sadece yaşamak için.3 yılda veagir topraklarına vardık.

Bu yola 50'ye yakın insanla çıkmıştık şimdi ise 23 kişi kalmıştık.Bazen haydutlarla bazen Kergitlerin özel birlikleriyle bazende hastalıklarla mücadele ettik ama sonunda Veagir topraklarına gelmiştik.Veagir Devletinde sığınabileceğimiz tek bir yer vardı kalradyanın en heybetli kalesi olan Nelag Kalesi.Ne yazık ki her savaş çıktığında ilk oraya saldırılıyor ama bir türlü o kale düşmüyor.Eğer o kale düşerse kergitler,Veagir Krallığının içine kadar girerlerdi.

İlk Curaw şehrine sonra Khulan şehrine sonra Nelag kalesine gideceklerdi.Nelag Kalesinin lordu Sultan Nuamı çok iyi tanıyordu.Nelag Kalesinin lordunun adı lord Nelagdı.(Şaka değil gerçek MBW de Nelag kalesinin lordu Lord Nelagtır.)

Bir keresinde Lord Nelag Kergitlere esir düşmüş ve Sultan Nuam onu kurtarmıştı.

Tam 5 ay geçti.Hiç bir saldırıya maruz kalmadan Nelag Kalesine geldiler.

**********

Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın.Diğer Warbandcılarada önerebilirsiniz bu hikayeyi sorularınızı ve görüşlerinizi bekliyorum.

Mount And Blade:Çöllerin SultanlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin