Nuam'ın gözünden
Sabah olunca hemen yola çıktık.Yolda çıkmadan Dustum Han bana:
-Ahhh bir an bu diyardan gitmek istiyorum.
Ben:
-Bende öyle ama kalradyaya huzur gelmesi için çalışmalıyız.
Dustum Han:
-Duyduğuma göre Sarranidlilerde Rodok-Kergit ordusuna katıldı.
Dustum Hana bağırarak:
-Nasıl olur bu.
Dustum Han:
-Olmuş işte bazı emirler İncil Arwaya kızarak başka devletlere hizmet eder olmuş.En ufak bir Sarranid tehditinde Doğu Sarranid dağılacak.Kimi toprak Nordlara,kimi toprak kergitlere,kimi toprak ro...
Ben:-Tamam yeter anladım.
Dustum Han:
-Bazı söylentilere görede Sultan Hakim yaşıyormuş.
Ben:
-Bunu kim söyledi Dustum.
Dustum Han:
-Bazı gezginler söylüyor.Onlarda Sunoya geliyorlarmış.
Bunun üzerine ben:
-Hızlanın.
Herkes hızlanmaya başladı.
**************
(3 saat sonra)Sonunda Suno Şehri gözükmüştü.Herzaman burası kervanlar için bir vaha olmuştur ama şimdi bu ordu(Kergit-rodok
ordusu çok uzun Kerdok diyeceğim artık) buraya hiçbir kervanı sokmuyor ve şehirdeki insanları aç bırakıyordu.Şehire gizlice girdik.Burdaki insanlar perişan olmuştu.Doğruca Lordun salonuna gittik.Şehir kumandanı ve lonca başkanı lordun kabul salonunda konuşuyorlardı.Onların yanına gittik.Kont Plais:
-Lordunuz nerde?
Lonca başkanı:
-Efendim lordumuz Praven şehrine gitti destek getirecem dedi ama ...
Kont Plais:
-Sus... tamam kumandan durum nedir?
Kumandan:
-Efendim Kerdok ordusu çok güçlü bir şekilde saldırıyor.İçinde kergit,rodok ve sarrani....
Ben araya girerek:
-Bu nasıl olur peki Kerdok ordusunu kim kumanda ediyor şuan.
Kumandan:
-3 kişi rodok krallığında Kral Graveth,Sancar Han ve İncil Arwa.
Dustum Han:
-Nuam bu orduyu durduramayız çok güçlü ben tüm insanları alıp Praven şehrine götüreyim ve destek getireyim.
Kont Plais:
-Savaşmaktan mı korkuyorsun Dustum Han.
Dedi gülerek.Ben:
-Plais Dusum Hanın üzerine Gitme.
Dustum Han:
- Siz her şeyi savaşmak anlıyorsunuz. Sizin yüzünüzden Kalradyaya huzur gelmiyor.
Kont Plais:
-Heh Kerdok ordusunuda kergitler de olduğunu hatırlatırım.Dhirim şehrindeki masum insanları öldürende sizsiniz.
Dedi.Tartışma alevlenmeden Ben:
-Yeter.Dustum Han sen halkı Praven Şehrine götür.Kont Plais sende askerlerin durumuna bak ve handan adam topla halktan savaşacaklarıda al.Bende casusluk yapmak için iki kişiyle beraber Kerdok ordusuna katılacağım tamam mı?
Dustum Han ve Kont Plais:
-Tamam
Diyip lordun kabul salonundan çıktılar ben lonca başkanına hanın yerini sordum oda bana gösterdi.
Hana girip hemen hancıyla konuştum.Ben:
-Hancı,Marnid ile Nizar adlı iki kişi nerdeler.
Hancı:
-Efendim üst kat sağda ki son oda.
Hemen yukarı çıktım ve onları buldum.Nizar:
-Ne oldu efendim.
Ben:
-Hemen toparlanın casusluk için Kerdok ordusuna katılacağız.
Marnid:
-Tamam izin verin toparlanalım.
**********
(Yarım saat sonra)
Marnid:
-Hazırız efendim.
Nizar:
-Ben Kergit Marnid Sarranidliler gibi giyindi.
Ben:
-Güzel hadi çıkalım.
Dedikten sonra hemen atlara binip şehirden gizlice akşam vakti çıktık.Çıkarken Dustum Handa insanları Pravene doğru götürüyordu ama sadece Kadınlar ve çocuklar onla gelmişti.Erkeklerin hepsi şehirde kalıp savaşmak istediler.
O akşam bir Tuz madenine gidip konakladık.Ailemden çoğu kişi ölmüştü.Sadece oğlum gibi bildiğim Marnid kalmıştı o akşam uyuyamadım çünkü Sultan Hakim sağ mı yoksa ölümü olduğuna bir türlü anlam veremiyorum.Sabah sonunda açtı.
Herkesi uyandırdıktan sonra Kerdok ordusuna katılmak için yola çıktık.
**************
Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın.3 Hafta sonra Warband Günlüğüm adlı kitap yazmayı düşünüyorum.Olayları gerçekten olmuş gibi yazıcam şimdilik hoşça kalın Yaklaşık 500 kelime oldu bu bölüm by by.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mount And Blade:Çöllerin Sultanları
Fiksi SejarahYıllardır çöllerde at süren ama sürgüne giden Emirlerin ve onun yardımcılarının hikayesi.