Lord Nelag

161 5 3
                                    

Sultan Nuam'ın Gözünden

Nelag Kalesi karlarla kaplı surları önümüzde duruyordu.Kale Kumandanından izin alarak Lordun kabul salonuna girdik.Lord Nelag salondaki büyük masanın başında mektup yazıyordu.Bir an Nelag başını bıkkınlıkla kaldırdı ve bizi gördü.Lord Nelag hemen ayağı kalktı ve bizi selamladı.Ben:

-Lord Nelag uzun zamandır görüşemiyorduk nasılsın?

Lord Nelag:

-Evet Emir Nuam uzun zaman oldu iyiyim sizi buraya hangi rüzgar attı.

Ben başımızdan gelenleri anlattıktan sonra Lord Nelag:

-Bakın burda rahatça kalabilirsiniz senin yaptıklarını tüm Veagir biliyor.Seni Veagir lordu yapabilirim yanında kimler var?

Ben:

-Emir Atis,Emir Nuwams,bu kişilerin aileleri ve yardakçıları,ben ve benim yardakçılarım ve Dustum Ha...

Lord Nelag Sultan Nuamın sözünü kesmişti ve:

-Dustum Han mı siz ciddi misiniz onu kendi yanınıza almanız büyük bir riske girmeniz demektir.

Ben:

-Ama o bizim dostumuz.

Lord Nelag:

-Bak Nuam bir isyan çıkarma şansımız var ama Dustum Han olursa ben böyle bir isyana katılmam.

Ben:

-Nelag neden Dustum Hanı sevmiyorsun?

Lord Nelag:

-O benim halamı öldürdü.Bir gün Kergitlerin başında Sancar Han yokken yine Nelag kalesine saldırmıştı Kergitler.Kuşatma başladıktan 2 hafta sonra Dustum Han kaleye sızdı ve halamı kaçırdı ve onu aleyhime kullanmaya çalıştı.Bana Nelag Kalesini vermemi söyledi yoksa halamı öldüreceğini söyledi ve ben kaleyi vermedim oda halamı öldürdü ama Kergitlerin Hanı kuşatmada bir hastalığa yakalanıp ölünce kuşatma bitti ve barış yapıldı.

Lord Nelag gözünden bir yaş aktı ve kırgın bir sesle:

-Yarın konuşalım şimdi biraz dinlenin asker!!!

Asker:

-Buyur Lordum.

Lord Nelag:

-Misafirlerimizi ağırlayın yarın ziyafet vericez ve Veagir lordlarının hepsini çağırın.Khulandan Erzak alın belki bakarsın yemek yetmez.

Asker:

-Tamam Lordum.

Dedikten sonra asker beni ve avludaki dostlarımı Misafirhaneye getirdi.Burda güzelce bir uyku çekmeye başladık.

Mount And Blade:Çöllerin SultanlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin