Sultan Hakimin Gözünden
Sabah olmuştu yanımda hala
El-ezteri vardı ona:-El-Ezteri yaptıkların için teşekkür ederim.
El-Ezteri:
-Bir şey değil sultanım bütün köy toparlandı ve sizinle gelmeye karar verdi.Bende geliceğim.Size yemek hazırladım alın yiğin.
Dedi ve yemeği yemeye başladım.
Yemeği bitirdikten sonra
El-Ezteri ile birlikte dışarı çıktım.Gördüğüm manzarayla beraber gururlandım.Yaklaşık 110 kişi vardı ve onlara gür bir sesle:-Halkım haydi gidelim buralardan lakin tekrar buraya geliceğiz şimdi hedefimiz Sultanlığı kurtarmaktır.Haydi.
Dedikten sonra bana verilen ata bindim ve arkamdan gelenlerin hepsi "Sultanım çok yaşa" deyişleri beni gururlandırdı.Güneş ufukta doğuyordu ve bizde ona doğru gidiyorduk.
*****************
Sultan Nuamın gözünden
Bugün Veagir topraklarından gidiyorduk.Toplantıda Veagirler için bir tehdit olarak görüldüğümüz ve Bu topraklardan gitmemiz emredildi.Bizde gitmek zorunda kaldık Suno şehrine gidicektik.Sunoya girederken Bir köye rasladık burda bir Svadya kontu olduğunu öğrendik.Adı Plaisdi.Köye girdiğimizde her yer yanmıştı.Derhal burda kamp kurmamızı ve yaralıları bulup çadırlara yerleştirilmesini emrettim.
Bir süre sonra tam 19 yaralı çadırlara konuldu.Onları iyileştirmeye çalıştık.1 gün sonra ayılanlarla konuştuk.Konuştuklarına bakılırsa kergit-rodok ordusu toparlanıp bu köyü yıkmıştı.3 gün sonra Sunoyu yakacaklardı.
Yaralananlardan biride Kont Plasidi.Onla konuşmak istiyordum.Çadırına selam vererek girdim.Kont Plais beni görünce şaşırdı.Ben:(- bu Nuamın konuşması, / bu Kont Plaisin konuşması)
-Selam Plais nasılsın?
/İyiyim Kergitler ve Rodoklar seni tahtından indirdiğini duydum.
-Malesef sizinde kaderiniz baba benziyecek.
/Ahhh hemen Kralı uyarmalıyız.Ne zaman gidiyoruz?
-Sunoya gidicektik ama orası yağmalanmış.Kralın Praven şehrinde mi?
/Evet orda bir ziyafet var ve o ziyafetten sonra ordumuzu toplayıp onlara karşı savaşacağız.
-Tamam yarın gideceğiz sen dinlen yaran taze görünüyor.
/Evet taze ama bir kaç düşman öldürebilirim hala.
Dedikten sonra ikimizde kahkaha attık.Çadırdan çıktım ve kendi çadırıma gittim.Gece olmuştu ve çok uykum gelmişti güzel bir uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mount And Blade:Çöllerin Sultanları
Tarihi KurguYıllardır çöllerde at süren ama sürgüne giden Emirlerin ve onun yardımcılarının hikayesi.