UmutArabayı nasıl kullandığımı bile hatırlamıyorum. Hastanenin önüne geldiğimde arabadan hızlıca indim. Son hızla koşarken içimde büyük bir korku vardı. Babamı daha bugün görmüştüm. Çok iyiyidi, hiçbir şeyi yoktu. Danışmayı gördüğümde oraya doğru ilerledim.
"B-babam nerede?" Artık ağlamaya başlamıştım. Bir an önce babamı görmek istiyordum.
"Sakin olun hanımefendi, şimdi bakıyorum. Babanızın adını öğrenebilir miyim?"
"Murat, Murat Nur." Danışmada ki kadın bilgisayarda babamı ararken, Alara elimi tutuyordu.
"3. Kat 437 numaralı oda."
" Teşekkür ederim." Danışmadan ayrıldıktan sonra merdivenlere doğru koştum. Çünkü asansörü bekleyecek zamanım yoktu. Danışmada ki kadının dediği odaya geldim. Alara'dan peşimden gelmişti. İçeri girdiğimde babam yatağın üzerinde yatıyordu. Yanına gidip, sandalyeye oturdum. Elini alıp tuttuğumda, gözlerini yavaşça açıp bana baktı.
"Kızım, sen ne zaman geldin?" Gözlerindeki mutluluğu görebiliyordum. Beni gördüğü için sevinmişti sanki.
"Az önce geldim babam." Yatakta doğrulmaya çalıştığında, onu tekrardan yatırmıştım.
"Kendini yormamalısın." Bana bakıp gülümsediğinde ben de ona gülümsemiştim.
"Geçmiş olsun Murat amca?" Alara'da benim kadar merak etmişti babamı. Onu da peşimden sürüklemiştim zaten. Bu yüzden suçluluk hissediyordum.
"Teşekkür ederim kızım, sizi de telaşlandırdım özür dilerim."
"Olur mu Murat amca, sen iyi ol da gerisi önemli değil." Alara bana bakıp gülümsedikten sonra odadan çıktı. Babam için çok endişelenmiştim. Ona bir şey olsaydı, ben ne yapardım bilmiyorum?
"İyi misin baba?"
" İyiyyim kızım, sanırım biraz tansiyonum düşmüş." Doktorun odaya girmesiyle konuşmamız yarıda kalmıştı.
"Merhaba Murat bey, daha iyi misiniz?
"İyiyim doktor bey ama buradan ne zaman çıkacağım?" Doktorun yüz ifadesi bir anda değişmişti. Bir şeylerin yanlış gittiğini anlamıştım.
"Sizi biraz daha burada tutmamız lazım. Sadece tedbir amaçlı."
"Peki doktor bey, teşekkür ederiz."
"Rica ederim." Doktor bana baktığında bir şey diyeceğini anlamıştım. "Sizinle dışarıda biraz konuşabilir miyiz?" Kafamı olumlu anlamda sakladıktan sonra doktorun arkasından odadan çıktım.
"Bir sorun mu var doktor bey?"
"İçeride söylemek istemedim fakat Murat bey'in pankreas'ı iflas etmiş. Eğer yeni bir pankreas yerleştirmezsek maalesef Murat bey'i kaybedebiliriz."
Doktorun söylediği her söz kalbimi parçalamıştı."Peki o zaman ne gerekiyorsa yapalım. Ne zaman yapabiliriz?"
"Yarın yapmamız lazım."
"Bu kadar erken mi?"
"Ne kadar erken olursa Murat bey için de o kadar iyi olur."
"Bu ameliyat için ne ödeyeceğiz?"
"Yetmiş bin kadar." Bizim bu kadar paramız yok ki. Ama babamın iyileşmesi için ne gerekiyorsa yapmalıyım.
"Tamam doktor bey ne gerekiyorsa yapalım." Doktor bey gülümseyip gittikten sonra ben de odaya geri döndüm. Babamın yanına oturdum. Hala o parayı nasıl bulacağımı düşünüyordum.
"Ne düşünüyorsun kızım?"
"Önemsiz bir şey, boşver baba."
"Öleceğim değil mi?" Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum. Ama babama söylememem lazımdı.
"Hayır baba, yok öyle bir şey. Sadece, vücudunda bir şey varmış. Ameliyatla onu alacaklar." Babam inanmış gibiydi. Şu an için de en iyisi buydu zaten. Kendime su almak için odadan çıktığımda cebimden bir kart düştü. Eğilip aldığımda üzerinde Demir Ateş yazıyordu. Bunu sabah bana Demir vermişti. O da ayrı bir mesele zaten. Ya hiç anlaşmalı evlilik mi olur? Birden aklıma gelen fikirle kartta ki numarayı aradım.
"Merhaba Demir, ben Umut. Hani sabah karşılaşmıştık. Neyse seninle önemli bir şey konuşmam lazım, yarım saat sonra sabah ki Cafe'de buluşalım." Telefonu hızlıca kapatıp arabama bindim. Cafe'ye geldiğimde Demir bir masaya oturmuş kahve içiyordu. Yanına gittim, çantamı masaya bıraktım ve sandalyeye oturdum.
"Direk konuya giriyorum Demir, teklifini kabul ediyorum. Ama bir şartım var." Demir ne söyleyeceğimi merakla bekliyor gibiydi.
"Şartın nedir?"
"Bana yetmiş bin lira verirsen seninle evlenirim."
Merhaba:) biliyorum sizi çok bekletiyorum ama bu sene teog sınavım var ve ders çalışıyorum. Bundan sonra sık sık yazmaya çalışacağım.
Neyse sizce Demir, Umut'un şartını kabul edecek mi?
Umut'un babası iyileşecek mi?
Görüşlerinizi yoruma yazarsanız sevinirim.
Son olarak lütfen oy ve yorum yapın.
Herkese iyi tatiller!!!💫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tut Sözünü
أدب المراهقينYıkılmıştım yine ve yine. Hayatım verilmiş bir sözle hiç beklenmedik bir anda, hiç beklemediğim biri tarafından değiştirilmişti. Esiri olmuştum küçük bir sözün. Kuklası olmuştum aşkın. Sanki her şeyi değiştirebilirmişim, eskiye geri dönebilirmişim g...