UmutDemir'le birlikte dedesinin evine gelmiştik. Hem heyecanlı hem de endişeliydim. Demir zili çaldığında kalbim sanki yerinden çıkacakmış gibi atıyordu. Neden böyle tepkiler verdiğimi bilmiyordum. Sonuçta bu sahte bir evlilik olacaktı. Kapı açılıp içeriden orta yaşlı bir kadın çıkınca, düşüncelerimi bir kenara bıraktım. Kadının üzerinde beyaz bir gömlek ve siyah dar bir etek vardı. Altına da siyah az topuklu bir ayakkabı giymiş, simsiyah saçlarını arkada sıkı bir topuz yapmıştı. Kadın Demir'i görüp gülümsediğinde Demir'de ona gülümsemişti. Bakışları bana kaydığında, ilk başta şaşırmış fakat belli etmemeye çalışmıştı. Biraz bana baktıktan sonra bakışlarını tekrar Demir'e doğrultmuştu.
"Merhaba Demir bey, dedeniz salonda sizi bekliyor." Dedi.
Demir kafasını sakladıktan sonra kadın geri çekildi ve bizim içeri girmemizi bekledi. Demir içeri girerken, ben kapıda dikilmiş öylece bekliyordum. Acaba içeri girsem mi? Ama Demir'in dedesi ya beni sevmezse. Ya her şey ters giderse ve ben yanlış bir şey söylersem. Of ne yapacağım ben ya.
"Umut?" Demir'in bana seslenmesiyle yerimde sıçradım.
"Ha?" Of kesin rezil oldum ya. Demir'in hafif kıkırdaması da bunun kanıtıydı. Ellerimle yüzümü kapatmak isterken, Demir'in elimi tutup beni içeri çekmesiyle onun göğüsüne çarptım. Ellerim onun kaslı gövdesindeyken gözlerim gözlerine kilitlenmişti. Bir süre daha öyle kaldıktan sonra geri çekildim. Demir saçlarını kırıştırdıktan sonra önden yürümeye başladı. Az önceki olayın şokunu anlatamasamda onun peşinden ben de salona gittim. Salona krem ve kahve tonları hakimdi. Kapının biraz ilerisinde L şeklinde kahverengi koltuk, koltuğun hemen üzerinde ise krem renginde kitaplık vardı. Halının rengi ise yine krem ve kahve tonlarındaydı. Demir'in dedesi a su camdan dışarı bakıyordu. Bizim geldiğimizi görünce bize döndü ve gülümsedi. Demir dedesinin yanına gidip beni kapının yanında bıraktı. Dedesi ona sarılınca, Demir'de sarıldı.
"Hoşgeldin oğlum, bayağıdır uğramıyordun yanıma." Dedi gülerek.
Dedesinin bakışları beni bulduğunda biraz çekinmiştim. Demir'e sarılmayı bırakıp bana döndüğünde ikisinin de bakışları benim üzerimdeydi."Bu güzel kız nişanlın mı Demir?" Benim önüme gelerek elini uzattı. "Merhaba ben Demir'in dedesi Metin ateş. Sen de Umut olmalısın. Demir senden çok bahsetti." Nişanlı mı demişti? Ama biz nişanlanmamıştık ki? Demir'e baktığımda bana "çaktırma" der gibi bakıyordu. Metin Bey'in uzattığı eli sıktım ve kafamı salladım.
"Evet efendim."
"Pek de kibarmış." Metin Bey'e gülümseyip elimi çektikten sonra oturmamı işaret etti. Demir'in yanından geçip L koltuğa oturdum.
"Demir, benimle bir gelir misin oğlum?" Aslında biraz şüphelenmiştim. Acaba beni sevmedi mi? Demir'e baktığımda onun da benim gibi şaşırmış olduğunu fark etmiştim. Ama yüzündeki o sert ifade silinmemişti. Kafasıyla onayladıktan sonra Metin Bey önde, Demir arkada salondan çıktılar. Kafamdaki sorular cevapsız kalmıştı. Ve bu benim daha çok endişelenmeme sebep oluyordu. Onlar gittikten bir süre sonra bizi kapıda karşılayan kadın, yanıma gelip oturdu.
"Merhaba ben Zeynep, Metin Bey'in yardımcısıyım." Çok iyi birine benziyordu. Belki arkadaş olabilirdik.
"Merhaba ben Umut. Demir'in nişanlısıyım." Zeynep teyzenin yüzündeki ifadenin değişmesiyle endişelenmiştim. Sanki bir şey biliyormuş da söyleyemiyormuş gibi. Bir süre sessiz kaldıktan sonra Zeynep teyze bana iyice yaklaştı.
"Sana bir şey söylemem lazım kızım ama kimseye söylemeyeceksin." Fısıldayarak söylemişti. İlk başta hiçbir şey anlamasam da kafamı salladım. Zeynep teyze etrafına iyice baktıktan ve kimsenin olmadığına emin olduktan sonra yaklaştı. "Tehlikedesin kızım, Demir bey..." Daha sözünü bitiremeden kapıdan duyduğumuz sesle ikimizde o tarafa döndük.
"Zeynep hanım?!" Bu Demir'in sesiydi. Zeynep teyze karşısında Demir ve Metin Bey'i görünce korkmuştu. Demir'e baktığımda gözlerinden alevler çıkıyordu resmen. Onu hiç bu kadar sinirli görmemiştim. Daha doğrusu onu hiç sinirli görmemiştim. Ama onu bu kadar sinirlendiren şeyi anlamamıştım. Demir bir bana bir de Zeynep teyzeye bakıyordu. Burada neler olduğunu bilmiyordum ama sonunun iyi bitmeyeceği açıktı.
Merhabalar ben geldim:) biliyorum her bölümü biraz geç yazıyorum çünkü bu sene teog'a gireceğim ve her gün kursa gidip sınav oluyorum. Anlayışla karşılayacağınızı umuyorum. Neyse okuma sayısı gün geçtikçe artıyor ve bu beni çok mutlu ediyor. Okuyan ve yorum yapan herkese teşekkür ederim. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum😋😊😉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tut Sözünü
Teen FictionYıkılmıştım yine ve yine. Hayatım verilmiş bir sözle hiç beklenmedik bir anda, hiç beklemediğim biri tarafından değiştirilmişti. Esiri olmuştum küçük bir sözün. Kuklası olmuştum aşkın. Sanki her şeyi değiştirebilirmişim, eskiye geri dönebilirmişim g...