Wstałam (...) Jest 09:10 , wczoraj kilka razy jeszcze dzwoniła do mnie Jeny ale byłam w za dużym szoku , żeby cokolwiek z siebie wydusić ...
Chce mi się Siku ... Wchodzę do łazienki , ( aaaa! )
- Mamo ! Szybko !
Słyszę jak moja mama wbiega do góry po schodach.
- Ty to zrobiłaś !? - Mówiłam do niej z przerażeniem , patrząc na wielkie J napisane czerwoną szminką na lustrze !
- Nie dziecko to nie ja (...) , Umyj to szybko ...
Jak zwykle Ja muszę robić to czego nie zrobiłam ! Super !10:32
Uhhh... Dobra posprzątałam , musiałam od razu cały pokój sprzątnąć...
[ Dzwonek telefonu ]
Kto minie kocha ?
Yyy... To tylko Jeny , odbiorę :
- Cześć nareszcie odebrałaś ten telefon .
- Cześć ...
- Czemu wczoraj wyszłaś tak nagle ?
- Czemu ? (...) bo ten mężczyzna który wczoraj był u ciebie to...
- Czekaj ! Czekaj ! Jaki mężczyzna?
- No ten w kuchni !
- Aha... Dalej nie wiem ?
- No ten dobrze zbudowany brunet ... Sory szatyn ! No siedział taki u ciebie w kuchni ! I znał moje imię ! Powiedział je i zniknął ! Wyparował !
- Ej Kate ... Ja się o ciebie martwię ... Czy wszystko jest w porządku ?
- Nie ! Nie jest ! No był przysięgam ! O ! O ! Jeszcze gadałaś mam gościa !
- To ci się chyba śniło (...) Nic takiego nie mówiłam .
Rozłączyłam się . Jestem wściekła na Jeny nikt nie będzie mnie robił za głupka!
Dostałam sms-a .
Jeny :
,, Przyjdź musimy pogadać . Proszę ❤ "
Ja :
,, Jeśli muszę ... "
Zdecydowałam się wyjść ...Jest 11:00 a ja czekam aż ktoś łaskawy otworzy mi drzwi .
Jeny z uśmiechem na twarzy otworzyła mi drzwi .
- Idziemy do mnie do pokoju bo moja mama śpi .
Idąc za nią minenłam już salon w którym spała pani Smith , łazienkę , i kuchnię ! Lekko spoglądając na krzesło n którym siedział mężczyzna zauważyłam kolejnego ! Blondyn !
- Jeny Czekaj !!! Popatrz !!
Ona wróciła i popatrzyłam do kuchni , lecz chłopaka już nie było a ja zdenerwowana zaczęłam mówić :
- To jest chore ! Przed sekundą siedział na tym krześle chłopak tak gdzieś wyglądał na 20 lat miał jasną karnację i uśmiech biały i słodki jak cukier !
- A z tobą jest gorzej !? Ja ci kazałam założyć ten pamiętnik żebyś wyzdrowiała . Poczym zabrała go i zobaczyła jak opisywała wcześniejszego mężczyznę/chłopaka o nie wiadomym mi imieniu .
Widziałam że nie była zadowolona z tego co tam napisałam ...
- Ja myślałam że ty w takie coś to nie wierzysz ...
Poszliśmy do jej pokoju . Usiadłyśmy na łóżku a ja jej jaszcze raz próbowałam to wszystko wytłumaczyć (...)
Ale mówiąc jej to widać było że mi nie dowierzała ...
Było mi z tego powodu smutno (...)
- Kate teraz mnie posłuchaj ... Ja wiem że miałaś takie dziwne różne rzeczy ale to że ktoś siedział w kuchni i to na dodatek mojej to absurd . To nie dzieje się naprawdę to tylko w twojej głowie !
- Nie ! A i zapomniałam cię zapytać co miał znaczyć ten sms z treścią ,, to jeszcze nie koniec " i coś tam że to jeszcze nie ten czas za wcześnie ?
- Jaki sms ? Nic takiego nie pamiętam ?
Chcąc pokazać jej ten sms wyciągam telefon i wchodzę w sms-y , ale tagi sms-a nie ma !!!!!!
Teraz zaczynam się sama o siebie martwić !
CZYTASZ
To Jeszcze Nie Koniec / Zakończone
FanfictionDziewczyna niczego nie wiedząc że ma dużo tajemnic w rodzinie wiedzie normalne życie i prowadzi swój pamiętnik . Czy jej życie jest szczere wobec niej ? Uwaga : Fanfiction ! ( BTS , Exo , 24K , nct 127 i inni ... )