Wstałam i zmierzam ku ,, salonowi " , jestem dosyć głodna bo wczoraj nic nie zjadłam bo byłam wstrząśnięta spotkaniem z moją siostrą .
Otwieram delikatnie i cicho drzwi , na czarnych krzesłach siedzą Jimin i jakiś chłopak w ,, szarawych " włosach , z tego co widzę to oszałamiająco przystojny.
Lekko chowam się za progiem i słyszę lekkie głosy .
- Jimin musimy to zrobić !
- Taeyong nie możemy zrobić tego teraz , Anonimus jest teraz zbyt (...)
A więc nazywa się Taeyong ... Słodko ^•^
Nagle wstał z krzesła i zbliżał się w moim kierunku , zauważyłam jak wyłania się z za rogu , popatrzał na mnie srogo , podszedł do mnie i zaczyna mnie dusić.To było dziwne ... Choć moje sny nigdy nie należały do normalnych .
Zeszłam do kuchni i usiadłam na krześle , cały czas myśląc o nijakim Taeyongu , kim jest ? Zawsze mogłabym potrzeć ten piep***** diament , ale ...
Jeśli to mój wytwór ? Zawsze kochałam Koreańczyków , i mam do nich ogromną słabość , i to widać dlatego że mój chłopak jest nim , czekaj... Wstecz... Ja mam chłopaka którego naprawdę bardzo kocham a całowałam się z Jiminem i za nim tęsknię , Japier**** ! Jeszcze mi się nowy Koreańczyk marzy , tak jak by mi nie wystarczyło to że mam brata z Korei i Siostrę która bardzo mnie kocha bo chcę mnie zabić (...) To pewnie dowód miłości ( hahaha )
- Halo !?
Mama sprowadziła mnie na ziemię , za intensywnie myślałam .
- What ?
- Nevermind .
- Okey (...) - powiedziałam i nadal pogrążyłam się w moich marzeniach że spotkam kiedyś Taeyonga , zamknęłam oczy i Marzyłam ale ktoś musiał mi przerwać moje piękne chwile .
- What are you doing ?
- Don't talk to me ! Please ! - powiedziałam jej oburzona jak nigdy .
Wkurzyła mnie więc postanowiłam udać się na górę , gdy otworzyłam ujrzałam swoją zmorę .
- A ty tu po co ? - powiedziałam z zażenowaniem .
- Wyczułem na odległość jak za mną tęsknisz - powiedział z bardzo pewnym siebie uśmiechem .
- Za tobą ? - lekko się zaśmiałam .
- Za mną ? Coś ty ... Ty tylko za Taeyongiem - zaśmiał się wrednie .
- Patrzysz mi w sny podły draniu !? - z zaskoczeniem i ze wściekłością warknełam do niego , ale on stał nie wzruszony .
- Tak się miło złożyło że Mój kochany prczyjaciel wyczuł że ktoś o nim myśli .
- Twój przyjaciel ? Mmm - w tym momencie na mojej twarzy pojawił się szeroki uśmiech , lecz on to zauważył ... Nie cieszył się tym faktem , a ja miałam satysfakcję .Jimin POV
- Twój przyjaciel ? Mmm - po tych słowach na jej twarzy pojawił się uśmiech , a mnie to bardzo wkurzyło , Tae jest moim dobrym przyjacielem ale w tym momencie byłem na niego zły , dlaczego on jej się podoba ?
Co on ma to czego ja nie mam ?!
Jeszcze pamiętam te jego słowa : ,, Bardzo ładna , dobrze że myśli o mnie , może nawet jest warta abym zaczął myśleć o niej , urozmaici moje sny " Jezu po tych słowach miałem ochotę go rozszarpać !
Ona patrzy na mnie z wielkim uśmiechem , niestety jej myśli są zbyt głośne :
- Ciekawe czy mnie lubi ? Czy jestem dość atrakcyjna dla niego ?
- Nie myśl o nim ! - powiedziałem z uśmiechem który ledwo udało mi się osiągnąć .
- Bo co ...? - powiedziała .
A ja nie zastanawiając się odpowiedziałem .
- Bo ma dziewczynę ! - wtedy poczułem satysfakcję bo z jej twarzy zszedł uśmiech a pojawił się smutek .Kate POV
- Bo ma dziewczynę ! - w tym momencie zrobiło mi się przykro .
- Nie masz szans ... - powiedział przytulając mnie , ja go także przytuliłam , ale miałam swój plan , i chciałam go zrealizować .
CZYTASZ
To Jeszcze Nie Koniec / Zakończone
FanfictionDziewczyna niczego nie wiedząc że ma dużo tajemnic w rodzinie wiedzie normalne życie i prowadzi swój pamiętnik . Czy jej życie jest szczere wobec niej ? Uwaga : Fanfiction ! ( BTS , Exo , 24K , nct 127 i inni ... )