To jest...
- Czego chcesz zostaw mnie w spokoju !
Mówiłam to patrząc na tak samo wyglądającego i zbudowanego Koreańczyka który siedział u Jeny w kuchni .
- Kate ... Nie obawiaj się mnie (...)
- Ej ! A mo... Może ty jesteś Anonimus !? Co !?
- Anonimus ! Proszę cię wysłuchaj mnie !
Poczym zamknęłam mu drzwi przed nosem . Jezuuu ale mnie wkurzył ! Idę do siebie !
Gdy otwarłam ujrzałam go jak siedział na moim łóżku :
- Jezu zaś ty daj mi spokój ! Jak tu wszedłeś !?
- To nie ma znaczenia ! Wysłuchaj mnie to bardzo ważne !
Usiadłam obok niego :
- Gadaj i spadaj ...
- Kate , jesteś w niebezpieczeństwie , twój brat wysłał mnie tutaj abym cię chronił i uprzedził (...)
- Jaki brat ? Ja nie mam brata ( haha ) Chyba pomyliłeś adresy .
- Nie nie pomyliłem ! Kate Mirabel Washigin ! Tak się nazywasz !
A ja odchyliłam się od niego i ze zdziwieniem patrzałam na niego pytając:
- Skąd wiesz jak mam naprawdę na nazwisko !?
- Od twojego brata . Pomożesz sobie pomóc ?
- To niedorzeczne ! Ja nigdy nie miałam brata ! Moi rodzice ...
- Wiem zginęli , poprzez zjedzenie jeżowców ... Tak wiem to .
A ja dalej nie mogłam dowierzać że w moim pokoju siedzi przystojny mężczyzna który wie wszystko o mnie i mojej rodzinie !
- Co mi grozi ?
- Świetnie ! A więc zacznijmy od te...
- Kim jest Anonimus !?
- Hm... Napewno chcesz wiedzieć ?
- Tak mów !
- Anonimus to błąkający się duch który nie może dostać się do żadnych z dwóch światów zanim nie zabije wybranej osoby z rodziny przez którą został zabity (...) Przybiera on postać człowieka na jakiś czas .
- Czyli chce mnie zabić bo jakiś ziomek z mojej rodziny go zabił !? Zajebiście !
- Może lepiej napisz do tej koleżanki żeby nie przychodziła .
- Dobra ty mi nie mówi co mam robić !
Rzuciłam mu telefon żeby sam do niej napisał , patrzałam w okno , zastanawiałam się czy mam patrzeć na pozytywy takie jak : że siedzi u mnie bardzo przystojny Koreańczyk który chce mnie chronić , czy mam patrzeć na negatywy takie jak : Że jakiś Anonimus chce mnie zabić , że mam brata o którym nie wiedziałam. Myślenie przerwał mi chłopak .
Który pokazał mi wcześniejszego sms-a od Jeny z treścią ,, To jeszcze nie koniec " :
- Czy ona to zrobiła ?
- Nic jej o tym nie wiadomo ...
- Sprytny jest ( powiedział sam do siebie )
- Że niby ten cały Anonimus ?
- Wykorzystuje osoby aby przekazały wiadomości od niego .
- Tak rozmawiamy a ja nie mam pojęcia jak masz na imię...
- Przepraszam (...) Jestem Jimin .
Poczym wstał i zbliżył się do mnie , popatrzał mi głęboko w oczy i złapał za rękę , poczułam ukłucie w głowie (...) Nagle pojawił się duży pałac , duża sala a na końcu niej ... Znów ten sam chłopak !!! Jasną cera , blondyn a jego uśmiech biały i słodki ... Nagle wszystko ruszyło do tyłu , obraz zmył się a Jimin puścił moją rękę , gdy mnie trzymał czułam się bezpiecznie .
- Ej ! Ja znałam tego kolesia ! Siedział u Jeny w domu !
- To twój brat , Yoongi .
CZYTASZ
To Jeszcze Nie Koniec / Zakończone
FanfictionDziewczyna niczego nie wiedząc że ma dużo tajemnic w rodzinie wiedzie normalne życie i prowadzi swój pamiętnik . Czy jej życie jest szczere wobec niej ? Uwaga : Fanfiction ! ( BTS , Exo , 24K , nct 127 i inni ... )