Debil normalny ! Rozkochał ! Pocałował ! I pożócił !
Podły drań ! Ja myślałam że chce mi pomóc , a on ? Typowy facet ! Zawsze oglądałem filmy , dziewczyna zakochuje się w chłopaku , a on ją całuje i pożóca ! Ale najgorsze jest to że ... Że zanim tęsknię !
Tylko dlaczego mi to zrobił ? No cóż może jestem tylko ładna , ale pusta...
Nie mogę o tym myśleć !
[ Dzwonek do drzwi ]
Może to...- powiedziałam z nadzieją a potem wpadłam twardo na ziemię .
Nie... To nie będzie Jimin . Po chwili usłyszałam jak moja mama otwiera drzwi , nagle usłyszałam nieznajomy mi męski głos :
- Witam , czy jest może Kate ?
- Tak jest proszę wejść do środka .
Gdy usłyszałam kroki na dole zaczęły się one nagłaśniać .
Szeroko otworzyłam oczy gdy zauważyłam że klamka powoli schodzi na dół , po chwili zobaczyłam w lekko otwierających się drzwiach koreańczyka (...)
To był Yoongi , mój bardzo przystojny brat .
- Cześć...
- Co ty tu robisz ? - powiedziałam z poirytowaniem .
- Ja wiem że to Nie odpowiednia chwila...
- Nie odpowiednia !? Masz rację ! Kiedy jaśnie pan chciał się odezwać ? - powiedziałam z ironicznym uśmiechem .
- Nie ma teraz na to czasu ! - powiedział lekko roztrzęsiony .
- Więc na co ! - burknełam .
- Jimin (...)
- A ten drań ... - powiedziałam lekko się śmiejąc , lecz to była maska , gdy powiedział Jimin to chciałam zapytać co z nim jest .
- Proszę cię ! On jest w niebezpieczeństwie !
- Nie obchodzi mnie to lecz mów dalej .
- Wiem że cię obchodzi , że on w ostatnim czasie stał się bardzo ważny .
- Nie prawda . - zaprzeczyłam odrazu .
- Kochana nie tylko Jimin może czytać w myślach . - w tym momencie popatrzyłam na niego srogo .
- Więc co z nim jest ?
- Dziękuję , Jimin jest w niebezpieczeństwie , prawdopodobnie jest to sprawka Anonimusa .
Ja szeroko otworzyłam oczy i pomyślałam o IU i o tym co może mu zrobić .
- Nie bądź pewna że to może być IU , jest prawdopodobieństwo że to ona . - powiedział potym jak usłyszał moje myśli .
- Jak mogę mu pomóc ?
- Musiałbyś udać się zemną do królestwa , a ja w bardzo krótkim czasie musiałbym cię nauczyć podstawowych zaklęć , i potem zacząć szukać go kulą . - mówił to bardzo poważnie , dlatego ja miałam mieszane uczucia .
- Dobrze (...) Ale co z mamą ?
- O to się nie martw ...
Po chwili zeszliśmy na dół gdzie na krześle siedziała moja mama , gdy odwróciła głowę on zaczął do niej mówić .
- ದರುೌೈಟೋುಗೆಲಂಋದ !
Aha okey , świetny język !
- Możemy iść ...
- Co ty jej powiedziałeś ?
- Rzuciłem na nią zaklęcie , w języku jakiego nas uczono na uczelni .
Ja otworzyłam szeroko oczy i wyszłam z domu.
Suga złapał mnie mocno za ręce i powtarzał coś pod nosem w nie zrozumiałym mi języku , zamknęłam oczy i po dosłownie chwili otworzyłam , wtedy Yoongi Puścił moje ręce a ja zobaczyłam piękną komnatę , identyczną jak wtedy złapał mnie Jimin .
Komnata była dokładnie jak z moich snów gdy byłam dzieckiem .
CZYTASZ
To Jeszcze Nie Koniec / Zakończone
FanficDziewczyna niczego nie wiedząc że ma dużo tajemnic w rodzinie wiedzie normalne życie i prowadzi swój pamiętnik . Czy jej życie jest szczere wobec niej ? Uwaga : Fanfiction ! ( BTS , Exo , 24K , nct 127 i inni ... )