Dzień 14

46 10 1
                                    

Wyszłam z łazienki , raptem w samym ręczniku , lekko otwarłam drzwi a tam wiedział w samej osobie mój bardzo przystojny chłopak , Taeyong leżał na moim łóżku i dokładnie badał mnie wzrokiem , zrobiłam się czerwona , podeszłam do łóżka i chciałam zapytać o coś ale on był szybszy złapał mnie i pocałował .

Wstałam gdzieś 10:00 , ten sen należał do jednych z tych lepszych .
Zaspała jeszcze myślałam o dniu wczorajszym , skończyło się na pocałunku że strony Jimina ale ... Nie czułam już tego co wcześniej , zrobiłam to dlatego że mam plan aby zobaczyć mojego ideała z moich snów , wiem że to nie jest fair z mojej strony ale trzeba sobie radzić ... Z tego wszystkiego zapomniałam o Jacku (...) To niby mój chłopak ale ... .

Anonimus POV
Chcę znaleźć się w świecie o którym Tak dawno marzę , teraz zniszczę osoby najważniejsze dla niej , a potem Zajmę się nią . Zabiję osoby o dużym znaczeniu dla niej !

Kate POV
Boli mnie głowa (...)
Parze do lustra i zastanawiam się co ubrać , chce coś ładnego .
Po chwili ubieram białą bluzkę z Adidasa , czarne rurki z dziurami , miętowa narzuta i pudrowo-różowe rosze .
Przeglądałam się jeszcze chwilę poczym popatrzyłam na perły , potarłam diament , nie musiałam długo czekać zjawił się on , Jimin .
- Wyglądasz pięknie - powiedział z lekkim uśmiechem , mierzył mnie wzrokiem .
- To nie dla ciebie - odpowiedziałam mu złośliwe .
- Ten Twój charakterek (...) Uwielbiam go , wiesz jak bardzo (...)
- Nie i nie chce wiedzieć , Zabierz mnie do królestwa . - powiedziałam stanowczo a on nie ukrywał zdziwienia , debil .
- Ale jeszcze niedawno...
- Podkreślić ci NIEDAWNO !? - powiedziałam podniesionym tonem .
- Przepraszam , a z jakiego powodu chcesz się tam znaleźć ?
- Do brata !
Daj mi 30 minut , przyjdę po ciebie .
Gdy wyszedł usiadłam na łóżku i byłam podekscytowana że jeszcze chwila i będę mogła wkońcu zobaczyć Taeyonga ! Szkoda że ma laske ...
Ale mogę na niego patrzeć , sam ten fakt jest piękny .
Przez najbliższe 30 minut rozmarzałam się , dopóki jak grom z jasnego nieba wkroczył Jimin , popatrzyłam na niego wzrokiem pytającym .
On wziął mnie za rękę i zamknęłam oczy , po chwili było po wszystkim , znalazłam się przed zamkiem ogromniastym jak 5 moich domów !
Weszłam , po chwili dobiegł mnie przyjemny  głos jakiegoś wokalisty (...)
- To co słyszysz to EXO a dokładniej Kai - powiedział mi Jimin .
Ale ja tylko skupiałam się na jednym , aby odszukać mój cel .
- Jesteś nad czymś skupiona , nie słyszę twoich myśli .
- Doskonale (...) - Nie miałam ochoty mu odpowiadać , wkurzała mnie jego obecność .
Po kilku minutach dotarliśmy do ogromnych drzwi , Jimin otworzył mi je , zobaczyłam w nich mojego brata .
- Kate jak Dobrze cię widzieć .
- Cześć ! Jestem bardzo zmęczona masz tutaj w jakiś pokój ?
- Mam , ale dla ciebie jest specjalny (...)
- Zaprowadzisz mnie ?
- Wiesz co ... Ja teraz nie mogę ale zawołam ... Czekaj ... Luhan ! Ej ! Luhan !
- Tak ? - odpowiedział głos w oddali .
- Zaprowadzisz Siostrę do pokoju ?
- Nie ma sprawy !
Po chwili podszedł do mnie bardzo przystojny blondyn , ale nie wyglądał mi na typowego Koreańczyka .
- Luhan jestem . - ukłonił się przede mną .
- Kate .
Gdy byliśmy w drodze do pokoju zapytałam :
- Luhan (...) Znasz jakiegoś Taeyonga ? - zapytałam .
- Tak , tak , tak to wokalista z nct 127 - odpowiedział z miłym uśmiechem .
- Dziękuję ci bardzo , jejku ten zamek jest taki ogromny nie trafiłabym bez ciebie , jeszcze raz dziękuję - uśmiechnełam się i zniknęłam za drzwiami pokoju . Pokój był ... (...) Oszałamiający ! Białe ściany , duże czarne łóżko , duże okno i wyjście na taras , na jednej z ścian nad łóżkiem był gruby czarny napis:
                                                    ,, Fighting ! "
Podobał mi się .
Po chwili usłyszałam subtelne pukanie do drzwi , lekko otwarłam drzwi , ale takiego gościa się nie spodziewałam ! Zobaczyłam szrawo włosego chłopaka który się do mnie uśmiecha .
- Taeyong (...)
- Mnie się tu chyba nie spodziewałaś - śmiał się nieustannie , był trzy razy przystojniejszy niż w moim śnie !
Rozmawialiśmy bardzo długo że nawet nie wiem kiedy się do niego przytuliłam i zasneliśmy .

To Jeszcze Nie Koniec / ZakończoneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz