- Ej chwila ! Co to ma być ? - zapytał zdenerwowany Jimin .
- Ładnie dziewczyna wygląda to trzeba jej to powiedzieć - powiedział Taeyong.
- Ej ale ja bym chciała się czegoś nauczyć ... - kiedy to mówiłam bałam się co może sie za chwilę stać .
Jezu całowałam się z Jiminem , z Taeyongiem .
Mijała trzecia godzina , Jimin siedział na jednym końcu sali a Taeyong na drugim , ja siedziałam przed zeszytem i bazgrałam .
Nic nie mogłam się nauczyć gdyż (...) Jeden z nich zaczął mówić to drugi wchodził mu w słowo , i tak cały czas się kłócili , moja głowa pękała. .
- Kur** ! - uderzyłam w ławke , na co obaj popatrzyli na mnie .
- Po co ja tu jestem ?!
- Żeby słuchać waszych pierdolo**** kłótni ?
Zdenerwowana wybiegłam , czułam że nie dam rady .
,, Bo Jimin nie wie ! " , ,, Bo Taeyong jest tępy " , musiałam słuchać ich kłótni przez 3 godziny .
Gdy dotarłam do swojego pokoju skoczyłam na łóżko , wyciągnąłam telefon , szukałam mianowicie hasła ,, Czytanie w myślach - nauka " , nigdy nie wieżyłam w takie rzeczy , ale zbyt dużo rzeczy widziałam które były nie możliwe a szczególnie IU .
W końcu znalazłam jakąś dziwną stronę , i powoli czytałam :
,, Czytanie w myślach ? Czy tego wogóle idzie się nauczyć ?Tak ! I ja wam to dzisiaj opiszę ! ✍✍
Krok 1 - Trzeba być kompletnie skupionym na osobie której chcemy usłyszeć myśli inaczej to nie wyjdzie .
Krok 2 - Czytanie w myślach nie jest wcale takie łatwe jak opisują inne gówniane blogi , trzeba poświęcić czas .
Krok 3 - Podstawowym krokiem jest mówienie w myślach czegoś co się myśli o tej osobie .
........ "
I tak czytałam to , i czytałam , przeraziło mnie to ilością kroków , ale wiedziałam że muszę się śpieszyć , następne spotkanie było blisko (...) czułam to ...
Było mi przykro że się nic nie nauczyłam , ale postanowiłam sama się nauczyć .
CZYTASZ
To Jeszcze Nie Koniec / Zakończone
FanfictionDziewczyna niczego nie wiedząc że ma dużo tajemnic w rodzinie wiedzie normalne życie i prowadzi swój pamiętnik . Czy jej życie jest szczere wobec niej ? Uwaga : Fanfiction ! ( BTS , Exo , 24K , nct 127 i inni ... )