Yyyyy...? Wtedy dopiero zaczęłam się zastanawiać czy Tak naprawdę wiem Kim jestem . Myślałam że moje życie to żenada ale jak tak teraz patrzę to wtedy miałam fajne życie , teraz jest żenada ! Ilu ja się dzisiaj rzeczy jeszcze dowiem ? Kuźwa ! Mój brat to Koreańczyk co nie wiadomo mi o nim nic , to jest raz a dwa to jakiś debil z mojej rodziny zabił kogoś i teraz mnie ściga Anonimus !
Jeszcze jakiś Korean pier****** stoi i mówi mi jak mam żyć !
- Wiem że się denerwujesz , nie miej do mnie żalu za to że jestem Koreańczykiem i że chce ci pomóc ...
- Japier**** śmiesz mi czytać w myślach !?
- Nie robię tego świadomie ! Dlaczego taka jesteś !? Wredna i zimna wobec mnie ! ( Wtedy dopiero poczułam smutek , miałam ochotę nawet nie wiem dlaczego go przytulić )
- To nie tak ... Przepraszam...
Chyba zobaczył że zrobiło mi się przykro , wychodząc w drzwiach powiedział:
- Wpadnę jutro , jak ochłoniesz bo teraz nie widzę sensu (...)20:00
Przez niego Jeny nie przyszła , nudziło mi się gdy położyłam się na łóżku zaczęłam myśleć .
Najbardziej zastanawiało mnie dlaczego chciałam wtedy być blisko niego .
Poczułam coś(...) Nie to chore ! Zastanawiałam się też KTO ? I DLACZEGO ZABIŁ ANONIMUSA ! Przez chu** ten debil chce mnie zabić !
Może i dobrze ?! Nie nie dobrze !!! Choć gdyby nie ten cały Anonimus to nie wiedziałabym że mam brata ( z Korei ) i że ma takiego fajnego przyjaciela .21:00
Weszłam teraz na komputer , po chwili otrzymałam kolejnego maila , ale to nie był mail on byle kogo ... Mail od Anonimusa !
• Jimin to mała myszka w porównaniu do mnie ! On nie zdoła cię ochronić !
Jeszcze gdybyś dalej nie wiedziała o co mi chodzi to wejdź tutaj ➡ /http:gdkahlegendaihistoriaAnonimusacałaprawdammj.com .
Miłej zabawy ✡✡✡✡ Dobranoc ↪ To jeszcze nie koniec ! .
Siedziałam jak wbita w krzesło ! Strach sparaliżował mnie całkowicie !
≤≥≤≥≤≥≤≥≤≥≤≥≤≥≤≥≤≥≤≥≤≥≤≥≤≥≤≥≤≥≤≥≤≥≤≥≤≥≤≥≤≥≤≥≤≥≤≥≤≥≤≥≤≥≤≥≤≥≤≥≤≥≤≥≤≥≤≥≤≥
15 minut później postanowiłam wejść w link który wysłał .
Otwarła mi się strona , była otoczona pętagramami i ... I... Iluminatami ?
O co tu chodzi ? Po chwili załadował się tekst .
,, Anonimus znany także jako ,, Duch zabłądek " jest to duch który nie może dostać się do żadnego z dwóch światów , jeśli błąkający się duch chce trafić do góry musi zabić ostatnie dziecko osoby która go zabiła , jeśli tego nie zrobi Bóg świata błąkających się pogniewa się na ducha i wyślę go do piekła .
Ducha nie da się tak łatwo pozbyć ! Napewno nie może to zrobić osoba bez zdolności paranormalnych ... "
Nie ! Nie patrzę na to dalej !
Poczym zgasiłam laptopa i ułożyłam się wygodnie w łóżku .
CZYTASZ
To Jeszcze Nie Koniec / Zakończone
FanfictionDziewczyna niczego nie wiedząc że ma dużo tajemnic w rodzinie wiedzie normalne życie i prowadzi swój pamiętnik . Czy jej życie jest szczere wobec niej ? Uwaga : Fanfiction ! ( BTS , Exo , 24K , nct 127 i inni ... )