Ten dzień ... Dokładnie 12.04.3002r.
Dzisiaj ma przyjść Jimin ale czy się pojawi ?
Jest godzina dokładnie(...) 11:34 a mnie odkąd wstałam boli brzuch i chce mi się wymiotować . Wczoraj zjadłam jogurt 1 dzień po terminie , pewnie dlatego .
Siedząc na czarnym krześle słyszę głos dobiegający z kuchni ... To głos mojej mamy , raczej jej krzyk ! Lekko się w tym momencie zaniepokoiłam .
Gdy wchodzę do kuchni i widzę ją rozwścieczoną do maksimum :
- Kate ty leniu pieprzony ! - Poczym rzuca talerzem do zlewu .
- Japier**** to nie ja ! - Krzyczę bo nie potrafię wytrzymać .
Gdy to powiedziałam zdałam sobie sprawę że źle zrobiłam bo po tych słowach dostałam w twarz od matki .
5 , 10 minut i powoli zdaje sobie sprawę i myślęJimin ty chu** !
Zdałam sobie sprawę że to Jimin pewnie zjadł i nie posprzątał !
A niech tu wejdzie to dostanie liścia jak ja dostałam za niego od mamy !
Jestem wściekła jak wygłodzony pies !16:00 Ochłonełam trochę ... Jestem w pełni opanowana (...) Z całą pewnością !
Odwracam się , w czarnych rurkach , białej koszulce i czarnym swetrze stoi przedemną Jimin ! Zaczynam go uderzać w klatkę piersiową :
- Ty gnoju ! Sprząta się po sobie ! Przez ciebie dostałam w pysk !
- Kate o czym ty mówisz ?
- O tym jak wpierdo***** pół mojej lodówki a potem nie posprzątałeś !
- Kate boję się o twoje bezpieczeństwo ! To nie byłem ja (...)
- Więc...?
- Są dwie opcje , 1- Włamywacz , 2- ...
- ...Anonimus ...
- Obawiam się że będę musiał cię zabrać do twojego brata (...)
- Nie ! Ja się nie zgadzam ! Nic o nim nie wiem !
- Hmmm... Twój... Nie wiem jak to zacząć...
- Najlepiej od początku !
- Twój brat (...) Nazywa się Min Yoongi ( Suga ) , ma 23 lata (...) Nie wiedziałeś nic o nim dlatego że 3 lata przed twoim urodzeniem twoja mama wyjechała na wakacje do Korei , tam poznała Baeyna , ojca Sugi lecz... Twoja mama nie chciała dziecka , gdy urodziła małego Yoongiego oddała go w ręce Baeyna (...) On zapakował noworodka do potężnej skrzyni i wrzucił do oceanu , po kilku godzinach dryfowania skrzynkę zauważyli profesorzy z uczelni ,, Docka " uczelnia ta zajmowała się uczeniem dzieci mocy nadprzyrodzonych , na tej uczelni właśnie się poznaliśmy , ja wiem że ta osoba którą nazywasz ,, mamą " to nie jest twoja prawdziwa mama , tak jak ci mówiłem wiem że jesteś adoptowana . 3 lata temu Yoo nauczył się jednej z najtrudniejszej do opanowania sztuki , było to oglądanie bliskich za pomocą kuli , miałaś wtedy 13 lat więc wiedział że nie jesteś zbyt dojrzała na to , chciał dopiero przyjść do ciebie jak skończysz 17 lat , ale pewnego dnia w twoim pokoju przez kule zobaczył sylwetkę , była ona kruczo- czarna postura kobiety , on już wtedy wiedział że to jego bliźniaczka , twoja mama nie urodziła tylko Yoo , urodziła też dziewczynkę o imieniu IU , tata nie miał litości nad córką i utopił ją w wannie , wtedy gdy Yoongi zobaczył tą posturę wiedział że to IU która wróciła w Anonimusie .
CZYTASZ
To Jeszcze Nie Koniec / Zakończone
Fiksi PenggemarDziewczyna niczego nie wiedząc że ma dużo tajemnic w rodzinie wiedzie normalne życie i prowadzi swój pamiętnik . Czy jej życie jest szczere wobec niej ? Uwaga : Fanfiction ! ( BTS , Exo , 24K , nct 127 i inni ... )