Dzień 15 Cz.2

35 11 0
                                    

- Przyszli po mnie  - powiedział zmartwiony .
- Jimin ? Czy ty mi czegoś nie powiedziałeś ? Kto ?
- Moi rodzice (...) - odpowiedział mi zasmucony .
Wtedy zrobiło mi się słabo , zemdlałam .
Obudziłam się na łóżku (...) To było łóżko Jimina .
- Co ja tu robię ? - powiedziałam sama do siebie gdy z łazienki wyszedł Jimin.
- Zemdlałaś a mój pokój był najbliżej - powiedział lekko się śmiejąc .
Po chwili zabolała mnie głowa a przed oczami zobaczyłam Jimina , Jimina który panikował jak zemdlałam , to było takie Cute (...) Potem usłyszałam...
Jimin mówił że mnie kocha , mówił że mnie potrzebuje , że mu zależy .
Potem wróciłam do rzeczywistości z łzami w oczach , Jimin popatrzał na mnie i wiedziałam że już wie .
- Malutka nie płacz , jestem przy tobie - powiedział bardzo troskliwie .
- Jimin to (...) - powiedziałam płacząc.
- Wiem , kocham cię .
Potym pocałował mnie i mocno przytulił , wiedziałam że ten dzień jest zbyt idealny .
3 godziny później siedziałam z Jiminem na łóżku .
- Jimin ja nie wiem ...
- Czego nie wiesz Malutka ?
Nie zdążyłam odpowiedzieć gdy do pokoju z hukiem weszła osoba która nie była zaproszona .
- Kate uciekaj ! - krzyknął do mnie , Poczym ruszył w stronę IU .
IU stała w drzwiach śmiejąc się i patrząc jak panikuje , Jimin próbował różnych abra kadabra itp. Ale tak zwany Anonimus wrócił 2 razy silniejszy .
- Durny Jiminie ... Po co ją chronisz ?- Zapytała IU.
- Bo ją kocham !
- Ale czy jesteś pewien czy ona kocha ciebie ?
Po tym pytaniu zamilczał . A ona jeszcze pewniejsza siebie powiedziała:
- Właśnie ... Znalazłam was kilka dni temu jak to ona postanowiła zadzwonić do swojego chłopaka i mówić jak bardzo go kocha (hahaha) Nie mów że jesteś zaskoczony ! (Hahaha) - gdy to powiedziała Jimin wyszedł ze swojego pokoju.
Gdy trzasneły drzwi IU ruszyła w moją stronę , gdy stała przedemną a jej wzrok przeszywał moje serce uderzyłam ją w twarz , głupia ja ! Tylko ja mogłam wpaść na to żeby ją uderzyć !
Po chwili poczułam jakby niewidzialna ręka łapie mnie za szyję i podnosi mnie do góry w celu uduszenia , widziałam w jej oczach że sprawiało jej to radość , ale nagle jej wzrok skierował się na jej brzuch a ręka mnie puściła , z ust zaczęła lecieć jej czarna krew , z brzuch wystawała jej strzała , gdy rozpłynęła się z piskiem ujrzałam Taeyonga , to on zabił IU .

Przypominam o mojej nowej książce ,, Uwięziona " ❤

To Jeszcze Nie Koniec / ZakończoneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz