Tanıtım

30.5K 1.3K 191
                                    



Annemin "Feride" diyerek beni çağırmasıyla oturduğum koltuktan kalkıp koşa koşa arka bahçeye ilerledim. Koşarken sarı saçlarımın arasından kayıp yere düşen saç fularım yüzünden durdum ve elimi yere uzatıp fuları aldım. Bahçeye doğru yürürken fularımın üzerindeki tozları temizliyordum. Arka bahçeye çıkınca burnuma gelen koku ile kendimden geçtim. Ah annem yine komşularımızla birlikte ekmek yapmıştı. Her hafta komşularla toplanıp ekmek yaparlardı ve bu hafta ev sahipliği sırası bizdeydi her halde. Tam karşımda mindere oturmuş bir yandan dedikodu yapan diğer yandan da hamurla uğraşan kadınların yanına gittim. Gülerek "Hanımlar yine marifetinizi göstermişsiniz" deyince hepsi gülüp bir ağızdan konuşmaya başladılar. Onlara cevap verirken saç fularımı güzelce saçıma bağladım. Annem toprak fırınından çıkardığı ekmekleri ekmek sepetine koyduktan sonra bana uzatıp "Bunları mutfağa koy sonra odana dönersin" dedi. Hafif ağır olan sepeti kucağıma aldım, eve dönüp mutfağa ilerledim. Ekmekleri sepetinden çıkarıp bir güzel sardıktan sonra mutfaktan çıktım. Saçlarımı düzelte düzelte odama geri dönerken tam evin kapısının önünden geçip gidecektim ki kapı birden açıldı ve içeriye babam girdi. Tam hoş geldin diyordum ki babam kapıyı sonuna kadar açıp "Hoş geldiniz beyler" dedi ve dışarıdakileri içeriye davet etti. Dört tane erkek sırasıyla eve girdi. Üzerlerinde siyah asker kıyafetleri vardı. Hepsi tek tek içeri girerken şaşırarak "H-hoş geldiniz" dedim. Onlarda "Hoş bulduk" dediler. Tam babama dönüp bir şey diyecektim ki içeri biri daha girdi. Kafasını kaldırıp bana bakınca göz göze geldik. Dikkatimi çeken ilk şey sert bakışları oldu. Kısa bir süre bakıştıktan sonra kendimi toplayıp "Hoş geldiniz" dedim.

Asker botunu çıkarıp boğazını temizledi ve tok bir sesle "Hoş bulduk" dedi.

Babam yanıma gelip "Kızım sen git anneni çağır, misafirlerimiz var" deyince gözlerimi sert bakışlı adamdan alıp "Tamam" dedim.

Beş gizli askerle evini paylaşmak zorunda kalan Feride ve soğuk nevale olan gizli asker Alparslan'ın aşkı.

Heyecan dorukta...

El AdamıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin