Medya: Feride
"VATANSEVER VE DUMAN ORTAKLIĞI!"
Büyük harflerle atılan bu haber başlığından nedense hiçbir şey anlamamıştım. Vatansever ve Duman kimdi hiçbir fikrim yoktu. Haberin başlığının altında Alparslan ve bir genç adamın el sıkıştığı fotoğraf vardı. Hemen altında da haberle ilgili yazı vardı. Okumaya başladım.
'İki milyarder bir proje de güçlerini birleştirdi. Alparslan Vatansever'in konut projesine Poyraz Duman destek çıktı. Ünlü ikili güçlerini birleştirerek projeyi hayata geçirmeye karar verdi. Geçtiğimiz günler projeyi konuşmak için ikili İzmir de lüks bir mekânda bir araya geldiler'
Demek ki Alparslan'ın soyadı Vatansever'di. Adamın soyadı ve karakteri resmen bir bütündü. Ayrıca demek ki dediği gibi milyarder biriydi.
'Bir araya geldikleri mekanda neredeyse bir saat görüştü. Bir saatin sonunda sorulara cevap vermeden mekandan önce Poyraz Duman birkaç dakika aradan sonra da Alparslan Vatansever kapıda görüldü.
Ünlü iş adamı özel hayatıyla ilgili soruları cevapsız bırakırken, Poyraz Dumanla konut projesi için mi buluştunuz sorusuna evet cevabını verdi. Daha sonra şimdilik bu kadar çok yakında daha kapsamlı bir açıklama belki yaparız dedikten sonra son model arabasıyla mekândan ayrıldı.
Aradan birkaç gün sonra aynı mekanda Poyraz Duman, Fırat Duman, Kerem Kunter, Alparslan Vatansever ve birkaç şirket müdürüyle birlikte görüştüler. Yaklaşık yarım saatten sonra içeriye basın ekibini de alıp herkesin gözünün önünde projeyi Vatansever ve Duman imzaladı. Daha sonra da el sıkışarak fotoğraf çekilen ikili proje hakkında basın ekiplerine konuştular. Poyraz Duman projenin ne kadar kapsamlı olduğundan ve 2017'nin sonuna doğru hayata geçeceğinden bahsederken Alparslan Vatansever de proje içeriği hakkında açıklamalar da bulundu. Orada bulunan Poyraz Duman'ın babası Fırat Duman ise ikisine de güvendiğini ve harika bir projeyle harika konutlar yapacaklarını söyledi. Fırat Duman gibi Poyraz Duman'ın en yakınlarından olan Kerem Kunter de ikilinin çok iyi bir iş yapacaklarını ve her zaman arkalarında olduğunu belirtti.'
Haberdeki isimleri tanımıyordum fakat Alparslan'ın böyle büyük bir projeye başlamak üzereyken niçin hayatını riske attığını anlamıyordum. Belki de bu proje sonunda milyarlarına milyar katacaktı fakat paradan önce vatan gelmişti onun için demek ki. Neden bilmiyorum ama bir anda göğsüm kabarmış onunla gurur duymuştum. Ben neden gurur duyuyordum ki, o benim sadece bir tanıdığımdı sonuçta. Her şeyi boş verip haberi okumaya devam ettim.
'Üç gözde bekârı aynı anda yakalamışken özel hayatlarına dair sorular sorduk. Duman'a sevgilisine dair sorular sorarken çoğu soruyu cevapsız bıraktı. İlk uzun ilişkiniz diyen bir muhabiri onaylayıp ilk ve son dedi. Bu yanıtın üzerine şuan planlarınızda evlilik var mı diye soruldu. Kafasını olumsuz anlamda sallarken kısmet deyip geçiştirdi.
Daha sonra yanında bulunan Kunter'e aynı soruları sorarken soruları sürekli mimikleriyle geçiştirdi.
Vatansever ise gayet sıcakkanlı bir şekilde sorularımızı yanıtladı. Otuz üç yaşında olan ünlü iş adamı evliliği düşünmediğini ve işine daha çok odaklanıp kadınlardan uzak durduğunu dile getirdi. Muhabirlerden biri geçen hafta bir eğlence mekanından birlikte çıktığı esmer güzelini hatırlatınca sarhoştum hatırlamıyorum diyerek konuyu espriye vurdu"
En çok dikkatimi çeken konu ise yaşı olmuştu. Otuz üç yaşındaydı fakat hiç göstermiyordu. Çünkü Allah vergisi yemede yanında yat olan kasları, baklavalarına fıstık olayım şerbetle beni olan baklavaları ve albenili geniş omuzlarıyla oldukça genç ve seksi gösteriyordu. Ulan adam başlı başına bir sanat eseri, yapıttı. Alparslan ile aramızda tam on yaş fark vardı. Ama onun yaşını bilmeyen biri asla bu farkı fark etmezdi. Ayrıca demek evliliği hiç düşünmüyordu ve kadınlardan uzaklaşıp işine odaklanıyordu. Ama tabi geceleri kadınlarla takılmayı iyi biliyor! Erkek değil mi hepsi aynı... Bana ne kadar çok soğukkanlıysa hiç tanımadığı muhabirlere bir o kadar sıcakkanlıydı. Benim yanımda hiç espri bile yapmamışken kameralar karşısında baya bir espritüel insandı. Büyük bir sinirle okumaya devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
El Adamı
General FictionBeş gizli askerle evini paylaşmak zorunda kalan Feride ve soğuk nevale olan gizli asker Alparslan'ın aşkı. Heyecan dorukta...