Hey
Szóval, újra itt vagyok, és úgy döntöttem Hazza szülinapján publikálom a blogot, mert miért is ne?Remélem régi és új olvasókat egyaránt megtalálok majd itt, jó olvasást mindenkinek !
Ne feledkezzetek el a kommentekről:)
All the love .xx
•••••
"Úgyse találkozol vele!"
"Add fel, nem fog idejönni!"
"Szerintem felejtsd el."
"Az életedet is elveszi ez az ember."
Akiknek van példaképük, egészen biztos, hogy hallották már ezeket a mondatokat. Én négy éve mást sem csinálok, csak a hülye haverjaim ilyesfajta mondatait hallgatom nap, mint nap. Ennek ellenére szeretem őket, és ők is engem.
Na és... Csak hogy szó legyen erről a bizonyos példaképemről. Ő egy író. Ha pontosabban szeretnék fogalmazni, egy melegregény író. Már azóta ismerem, amióta megjelent az első könyve, egészen pontosan három éve. Ezalatt az Ő segítségével elfogadtam a melegségemet, és még önbizalmat is nyertem. Egy idő után gyengéd érzelmeket kezdtem táplálni iránta. Aki azt mondja, hogy nem lehet egy olyan emberbe beleszeretni, akivel soha sem találkoztunk, annak mondanám; nekem mégis sikerült. Reménytelenül beleszerettem a kedvenc írómba. Egy nálam hat évvel idősebb pasiba. Dehát a szerelemben a kor nem számít, így van ugye?
A szobám falai tele vannak a képeivel, a polcaimon az összes könyve megtalálható. Egyszóval fanatikus vagyok. De jobban preferálom a szerelmes jelzőt. Ha valaki belenézne a fejembe a nap bármely pillanatában, egészen biztos nem látna mást, csak öt betűt. Az Ő nevét.Azt már meg sem kell említenem, hogy mi a legnagyobb álmom. Ha csak pár pillanatra találkozhatnék vele, megmondanám, mennyi mindent köszönhetek neki, és mennyire szeretem. A szoros ölelésről nem is beszélve. Szerintem ha egyszer a karjaiba zárna, soha többé nem akarnék kimászni onnan. Olyan lenne számomra, mint egy otthon. Az én otthonom.
Most viszont mondanék egy dolgot, ami nyálasan és elcsépelten fog hangzani, de ez egy nagy igazság. Sose add fel a reményt. Talán pont akkor történik valami az életedben, amikor egyáltalán nem számítasz rá. Talán találkozol egy szeretett személlyel, esetleg pont a példaképeddel. Belép a napsugár az életedbe, és boldogabb leszel mint valaha. Ez lesz életed legszebb szakasza. Átjár az a bizonyos érzés, annyira vidám leszel, hogy leszivesebben világgá kürtölnéd a boldogságod okát. Hogy én ezeket mind honnan tudom? Pontosan ezt éltem át.
(p.s: legboldogabb 23. szülinapot életem egyetlen értelmének❣ nagyon remélem, hogy csodálatosan telik a napja (meg úgy általában az élete) hiszen Ő ezt érdemli. annyira szeretem. akartam kisregényt is írni, de annak nem lenne vége, tehát maradtam ennél... happy birthday, love❣)
CZYTASZ
writer, or more? // l.s
Fanfiction"- Fogalmad sincs, mióta várok erre a pillanatra - hunyom be a szemem, beszívva a finom illatot, ami belőle árad ki. - Mostmár nem kell várnod semmire. Az enyém vagy - csókol bele a hajamba, karjait pedig szorosabban fonja körém. - Csak a tiéd - sut...