8

1.1K 160 10
                                    

Ijedten nézek fel rá, előre félve a reakciójátől, mivel most legszívesebben világgá szaladnék. Kezemet a szám elé kapom, mivel annyira ledöbbenek, ahogy a süti egy nagy foltot hagyott a sötétkék anyagon.

- Én... Uramatyám – motyogom. – Sajnálom, nem akartam, é-én... Véletlen volt, tényleg. Ahj – csapok a homlokomra, és áldom a többieket, amiért éppen másra figyelnek.

- Harry – nyúl Louis az állam alá, majd kissé megemeli. – Semmi baj, nem haragszom – mosolyodik el.

- Dehát lesütiztem a zakód – húzom be a nyakam idétlenül, miközben látom, hogy Ő már a gombokat szedi szét, pár másodperc múlva pedig a sötétkék anyag is lekerül róla, így megmutatva az alatta lévő fehér inget. A szám majdnem tátva marad, az ing csodálatosan feszül a testére, mintha ráöntötték volna. Int az egyik őrnek, aki azonnal ott terem, hogy elvigye a felesleges darabot.

- Tényleg nem haragszom. De azért legközelebb jobban odafigyelhetnél – mondja komoly hanggal, amitől ijedten nézek fel az arcára, de a szeme mosolyog. Én is bárgyún elvigyorodom, a lábaim ismét kocsonyásak lesznek, sírnék is, de a könnycsatornáim kifogytak az eltelt két hónapban - és az előző órákban, természetesen.

Louis hirtelen leül a legközelebbi székre, a mellette lévőt pedig megütögeti, mutatván, hogy üljek oda. A nap folyamán ezredszer szárad ki a torkom egy másodperc alatt, de ezt figyelmen kívül hagyva foglalok helyet.

- Na és hány éves vagy, Harry? – a nevemet ismét bizsergetően ejti ki, én pedig nem vagyok biztos benne, hogy meg tudok szólalni. Nem nekem kéne őt kérdezgetnem!? Bár úgyis majdnem mindent tudok róla, de sajnos csak azt, amit az internet mutat, és nem az igazi énjét.

- Tizenhét leszek februárban – piszkálom a terítőt a körmeimmel, miközben felnézek rá. Épp egy ugyanolyan sütit eszik, amilyennel az előbb összemaszatoltam.

- Mit szólnál hozzá – kezdi el, miközben az egyik ujjárol nyalja le a megmaradt habot - ughhhh -, és egy csapat lány felé néz, akik észre sem vették, hogy Louis már rég itt van.

- Ha a kedvenc íród elkérné a telefonszámod?

writer, or more? // l.sOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz