Conner? De ce era Conner acuzat de crima? Incerc sa ma misc dar in zadar, socul e prea mare. Nu pot face fata.
-Iubito!
Acel apelativ folosit de el, acel apelativ ce ma facea sa-l iubesc si mai mult.
-Sunt bine...
Murmur si ma asez in fata lui. Mainile sale erau prinse in catuse si le tinea pe masa. Totul e o greseala, nu? El nu ar face asa ceva, nu ar lua viata nimanui. Imi amintesc cand a pierdut acel pacient in operatie si era distrus, a distrus biroul, biroul lui. Conner nu e capabil de asa ceva. Nu Conner pe care eu il cunosc. Il cunosc? L-am cunoscut vreodata cu adevarat? Chiar eu am jurat sa dau acel spital si pe el in judecata. Atunci a fost altfel, a trebuit sa aleaga si a facut-o, m-a ales pe mine, cine stie cu ce riscuri. Daca intelegeam asta acum 3 ani poate totul ar fi fost diferit.
-Conner? Ce cauti aici?
Ma aplec dupa dosar si il asez pe masa desfacandu-l in fata lui.
-Nu, intrebarea e, ce cauti tu aici? Erai data disparuta. De unde ai stiut sa vii aici?
-Tu mi-ai cerut.
-Cine? Eu? Habar nu am unde ai fost, stiu doar ca ai plecat, atat, nimic mai mult.
Nu avea cum sa spuna adevarul, mi s-a spus clar ca acuzatul ma vrea pe mine.
-Renunta la caz.
-De ce as face asta?
-Nu are rost, nu voi iesi din asta, Paul se va ocupa personal de asta.
-Cine e Paul?
-Tatal meu.
-De ce tatal tau te vrea in inchisoare?
-Nu conteaza, intoarce-te de unde ai venit, tot biroul de avocati e corupt, nu am nicio sansa sa mai ies, in plus si tu ma acuzi de crima, depune marturie ca sa pot sta linistit. Dar sa tii minte, sper ca alegandu-te pe tine in acea operatie vei intelege de ce am facut-o, copilul nu ar fi trait, existau multe sanse sa moara inainte de a ajunge la 9 luni stand in incubator. Nu mai am licenta, nu voi mai putea face ce-mi place, nu te chinui, pleaca.
-Conner, nu am stiut...
Spun trista.
-Daca m-ai fi iubit macar putin m-ai fi ascultat, dar nu a fost asa. Nu am nevoie de tine.
-Nu-mi pasa ce crezi tu, am fost chemata aici si te voi ajuta. Ai face bine sa imi spui ce ai facut ca sa te ajut.
-Ma crezi vinovat?
-Poftim?
-Crezi ca ceea ce scrie in dosar e adevarat?
-Sigur ca nu, te cunosc, nu ai face asta.
-Cass... doamna avocata Hale, va rog sa plecati.
-Aici s-a ajuns?
-Da.
Spune dur.
-Deci, esti acuzat ca in urma cu 4 ani, in operatie ai atins un nerv ce a dus la decesul femeii, Laura Rhodes.
Privesc din nou numele de familie a femeii dupa ce am citit cu voce tare acuzarea.
-E mama ta? A fost mama ta?
-Clar mi-as omori mama in operatie.
-Conner...
-Femeia aia nu are nicio legatura cu mine, poate imi poarta numele dar eu nu o vad parte din familie.
-Conner, vorbeste cu mine.
-Daca ma saruti si imi spui ca m-ai uitat, atunci o voi face.
-Stii ca pot afla si singura, nu?
CITEȘTI
Joc periculos(NEEDITATA)
RomanceEsti fata rasfatata a familiei si ca sa dovedesti ca la 20 de ani poti lua decizii mature alegi sa te casatoresti cu iubitul, prieten din copilarie. Viata iti joaca feste si afli ca iubitul si cea mai buna prietena au o relatie... Cum vei reactiona...