-Alisson, imi pare rau, dar nu am nicio camera libera pentru tine. Cred ca va trebui sa imparti camera cu verisoara ta Cassandra.
-Ce?
Tip si ma ridic rapid de pe canapea.
-Mi-ar face placere Cassandra. Daca te deranjeaza voi merge la hotel.
Mi-ar placea sa pleci de tot.
-Nu e problema, poti sta in camera mea.
Satena isi duce bagajele in camera mea si eu doar stau si il privesc cu ura pe Dean, va plati pentru asta.
-Cine e aia care m-a impins pe scari?
Intreaba Ben suparat.
-Na poftim, atenteaza la viata fiului tau.
-Nu exagerati.
-Chiar deloc tata, m-a impins pe scari.
-Comportati-va frumos cat timp e aici, nu vrem sa afle ca nu e bine venita.
-Ce bine suna.
Mormaie Ben.
-Ce-ar fi s-o facem sa plece?
-Ce ai in cap micutule?
-Sa-i facem farse.
-Imi place cum gandesti.
-Lasa-ti susoteala, veniti si ajutati-ma sa pregatesc cina, Lisa va intarzia azi.
-Voi unde lucrati?
-Mama a primit mostenire de la tatal ei o firma de imobiliare pe care o conduce iar tata o ajuta.
-Mai bine spus trage chiulul, lasa biata femeie singura la munca.
-Ea m-a trimis acasa cand a aflat ca vine Alisson, i-a fost frica sa nu va omorati.
-Eu nu am nimic cu fata, cat de periculoasa ma vezi?
-Nici nu raspund la intrebarea asta.
In urmatoarele 25 de minute pregatim cina ce consta in cartofi la cuptor cu piept de pui si intre timp apare si Lisa si o chemam si pe Alisson. Un singur membru lipseste, cred ca e cu iubita si viitorul copil. Strang furculita cu putere cand aud usa deschizandu-se si aleg sa nu-mi indrept privirea spre el. Joaca periculos? Eu voi juca si mai periculos.
-Buna seara, imi cer scuze de intarziere, am avut cateva acte de semnat.
-Asa se spune acum la timpul petrecut cu iubita si copilul nenascut?
Fara a ridica capul din farfurie ii spun asta si Dean imi da un picior pe sub masa. Sa inceapa joaca!
-Serios?
-Vino la masa scumpule, mancarea e calda.
Lisa ii aseaza o farfurie cu tacamuri si vine imediat la masa asezandu-se in fata mea. Alisson il soarbe din priviri, ai grija fetito, e luat, nu ai auzit ca are un copil?
-Tu esti baiatul de la televizor. Cand te-a vazut Cassandra aproape a spart telecomanda de nervi.
Auzindu-mi numele ridic privirea din farfurie si scuzandu-ma ma ridic si plec in camera mea. Deschid laptopul si navighez pe internet cautand un film bun, Alisson apare si ea si cautam impreuna ajungand sa punem unul la intamplare. O bataie in tocul usii ne intrerupe vizionarea si il zarim pe Conner stand in usa.
-Vino brunetului, uita-te cu noi la film.
-E in regula?
Se uita la mine si aprob din cap, ce poate fi mai rau de atat? Nimic. Se aseaza intre noi si lucrul asta ma incomodeaza, nu-l vreau langa aia, nu si nu.
CITEȘTI
Joc periculos(NEEDITATA)
Roman d'amourEsti fata rasfatata a familiei si ca sa dovedesti ca la 20 de ani poti lua decizii mature alegi sa te casatoresti cu iubitul, prieten din copilarie. Viata iti joaca feste si afli ca iubitul si cea mai buna prietena au o relatie... Cum vei reactiona...