-Sam?
Dean se grabeste sa-si imbratiseze fratele si eu il privesc cu dispret pe barbatul care in urma cu aproape 4 ani m-a parasit cu scuza ca el nu e capabil sa ma vada distrugandu-mi viata. Ce parintesc din partea lui.-Cassandra! Esti minunata! Pana la urma ai ramas cu el.
Face semn spre Conner si ma incrunt. Nu are niciun drept sa vorbeasca astfel. Conner e alegerea mea si nu voi regreta.
-Nu-ti permit Sam Hale!
Spun dur si fata i se intuneca.
-Poftim? Sunt tatal tau Cassandra.
-Tatal meu nu ar fi plecat, mi-ar fi acceptat greselile si m-ar fi sustinut.
I-am prins mana lui Conner si cu Nick in brate i-am tras dupa mine, ziua asta va fi perfecta, nu-l voi lasa pe tata sa o strice cu simpla lui prezenta.
***
-Mami? Iti pot spune asa?
Cum sa nu vrei sa il ai langa tine pe copilul asta? E atat de iubitor si destept.
-Sigur ca ii poti spune asa, nici nu stii cat de mult iubeste copii, e si ea unul.
Conner imi ia vorba din gura si zambesc la remarca sa, inca sunt un copil, nu?
-De ce spune asta?
Se incrunta micutul si se aseaza pe marginea patului in timp ce eu fac bagajele pentru luna de miere, bineinteles ca micutul Nick va veni cu noi.
-Dragul tatei, sa nu te indragostesti, nu vrei sa stii cat mi-a luat sa inteleg o femeie ce se comporta ca un copil.
-Minte!
Iau o camasa si o arunc spre Conner dar o prinde si o aseaza frumos venind apoi langa mine si asezand-o in valiza.
-Trebuie doar sa gasesti femeie potrivita si sa stii ca merita, apoi totul va fi usor.
-Atat de greu ti-a fost cu mine?
Ridic o spranceana si bat din picior privindu-l pe Conner ce se scarbina agitat in cap.
-Intelegi tu, Nick.
Gesticuleaza prin aer cu mainile si apoi abandoneaza misiunea.
-Nu o sa ma duceti inapoi, nu?
-Desigur ca nu.
Ma aplec la inaltimea lui si il sarut pe obraz.
-Daca vrei, in vacanta poti dormi cu noi.
-Pot?
El entuziasmat.
-Nici nu te gandi ca esti adoptat, de azi suntem familia ta si parinti nu sunt cei ce-ti dau viata, parinti iti sunt cei care te educa. Sa tii minte asta, da?
Da din cap in semn afirmativ si isi incolaceste manutele in jurul gatului meu apropiindu-ma mai tare de el.
-Iubito, mai ai ceva de impachetat?
-Nu.
Ma ridic cu tot cu Nick in brate si pasesc in urma lui Conner ce tine bagajele. A avut grija sa-i cumpere lucruri si lui Nick asa ca directia e cabana lui Fely, locul unde cred ca dragostea noastra a inflorit si mai mult.
Dupa cateva ore bune de mers in care am descoperit ca micutul are rau de masina am ajuns la cabana.
-Mami, putem merge pe jos inapoi in oras cand ne intoarcem?
Eu si Conner zambind si il iau pe micut de mana si Conner ramane sa ia bagajele.
-Ar dura zile, poate chiar saptamani.
CITEȘTI
Joc periculos(NEEDITATA)
RomanceEsti fata rasfatata a familiei si ca sa dovedesti ca la 20 de ani poti lua decizii mature alegi sa te casatoresti cu iubitul, prieten din copilarie. Viata iti joaca feste si afli ca iubitul si cea mai buna prietena au o relatie... Cum vei reactiona...