Excursie cu nabadai partea 3

2.8K 119 0
                                    

-Ce-am facut?

Nervoasa ma ridic de pe pat si ma indrept spre geam asteptand sa-l vad pe Conner parasind cabana. Voiam la fel de mult ca el sa fim impreuna dar gandul mi-a zburat la copil. Daca ii facem rau? Sunt noua in toata chestia asta si chiar nu stiu cum sa abordez problema. Trebuie sa am mare grija de acum in colo. Durerile sfasietoare care m-au trecut acum mai putin de 24 de ore nu au fost degeaba, erau din cauza sarcinii. Poate nu trebuia sa fiu atat de dura cu el si sa accept ajutorul cu masina, asa poate nu mi-ar mai fi fost rau. Imi mai iau o bluza pe mine fiindu-mi exagerat de frig si cobor inapoi la bucatarie unde cei doi indragostiti serveau micul dejun.

-Cassandra, ce s-a intamplat? De ce Conner a plecat suparat?

-Suparat? Nu era nervos?

Intreb mirata.

-Nu, era suparat.

Cuvanta Oliver in timp ce manca o clatita cu ciocolata.

-Ce facem azi?

Intreb plina de speranta. Sper ca brunetul sa revina si sa nu ma lase singura. Nu pot fi a treia roata la bicicleta. Ori vine el, ori plec eu. Inainte sa apuc sa mai spun ceva Conner tranteste usa de la intrare si intra in sufragerie sub privirea noastra cu un brat de lemne. Oliver se ridica de la masa si porneste spre el in timp ce Fely ma privea cu subinteles.

-Ce i-ai facut?

-L-am respins.

-De ce?

Fely mirata.

-Stii ca voiam sa iti spun ceva inainte sa apara ei doi?

Aproba din cap si ma apropii de ea pentru a-i spune incet la ureche.

-Sunt insarcinata.

Ma departez de ea si fata socata pe care o afiseaza ma face sa ma amuz, ce are? I-am spus ca sunt insarcinata, nu ca sunt vreun martian.

-E... e al lui?

Si face semn spre Conner.

-Da, te rog, nu-i spune, nu sunt sigura ca ar trebui sa stie.

-De ce spui asta?

-Laurel...

Apuc sa spun si blonda ma ia brusc de brat si ma conduce spre dormitorul meu, incuie usa si ma aseaza pe pat iar ea face trasee prin camera.

-Cate luni ai?

-2 jumatate.

-De cand va cunoasteti voi doi?

-Tii minte ca Oliver a spus ca m-a cunoscut cand eram la el in club?

-Atunci ai fost cu el?

-Da...

Spun rusinoasa.

-M-am culcat cu el imediat ce l-am vazut, nu m-am gandit de doua ori, uneori simt ca nu am gresit dar uneori... cand il vad cu Laurel stiu ca nu merita sa afle.

-Cand a fost asta?

-In ziua nuntii.

-Asta explica tot, Oliver si-a luat liber in seara aia, venise la mine dar nu s-a ales decat cu o usa in nas. Ei doi abia venisera din Europa.

-Au fost in Europa?

-Toti 4 am fost, eu ,Laurel, Conner si Oliver. Dupa ce cei doi au facut o pasiune pentru Laurel si i-am cerut divortul lui Oliver am revenit aici urmand sa vina si ei trei la o luna dupa.

-Ce ati facut in Europa?

-E o poveste lunga scumpo, poate intr-o zi ti-o va spune Conner.

-Nu va mai vorbi cu mine, crede ca l-am respins...

Joc periculos(NEEDITATA)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum