-Pana acum eu mi-am luat puterea din zambetul tau dracusorule, de azi inainte tu iti vei lua puterea din dragostea noastra.
Zambesc la afirmatia facuta de el si ma ghemuiesc la pieptul lui.
-Cum ai dormit luna asta?
-Statea Coddy cu mine, cand nu era, nu dormeam.
-Sa nu mai iei niciodata decizii singura!
-Interneaza-ma intro clinica!
-De ce as face asta iubito?
-Nu sunt intreaga la minte, te pot omora prin somn.
-Nu mi-e teama, si daca o faci voi muri fericit daca dorm cu tine.
-Nu glumi, mai, tu stii cum m-as simti cand voi constientiza?
Il lovesc in umar si tot ce face e sa rada.
-Iubito, nu te simti altfel de cand stai cu mine?
-Ba da, e mai bine dar nu stiu, nu poti sta in permanenta si atunci voi recurge la pastile.
-Vise, nu te mai atingi de alea.
-Dar...
Imi acopera gura cu un sarut si zambesc multumita, nu trebuia sa ii fi ascuns nimic.
-Cat te iubesc eu pe tine, belea mica.
-Si eu te iubesc mult strigoiule.
-Cineva si-a recapatat simtul umorului.
Cineva se apropiase de usa si se auzea cum este deschisa. Coddy isi facu aparitia si era suparat si putin ciufulit.
-Ce s-a intamplat?
-Dean...
Eu si Conner sarim din pat ca arsi si ne apropiem de Coddy spunandu-i sa continue.
-A aflat...
-De ce i-ai spus? Ti-am zis sa nu o faci, il va omora!
-A cam facut asta...
-Ce?
Eu si Conner.
-Carl e in spital iar Dean e la sectia de politie. Carl e in stare grava.
-Sper sa moara.
Conner sincer.
-Roaga-te sa nu, daca moare Dean infunda inchisoarea.
-Auch, il poti apara tu?
-Trebuie sa il denunti, asa il scapi de Dean si Carl va fi pedepsit.
-Stiu dar... nu vreau sa mai retraiesc acele clipe, va trebui sa povestesc tot... nu pot.
-Voi fi cu tine, toti vom fi. Vino, mergem sa depunem plangere.
Conner ma trage dupa el si urcand in masina ne indreptam spre sectie.
-Vei vedea ca va fi totul bine, Carl va plati iar Dean va fi liber si fara cazier.
-Fii sigur, voi avea eu grija de asta, nu va iesi de acolo cu cazier din cauza lui Carl.
-Vreau sa-l vad pe Dean Hale, sunt avocata lui , Cassandra Hale. Apoi vreau sa depun o plangere impotriva lui Carl Ross in legatura cu ce s-a intamplat de domnul Dean a recursc la aceste fapte.
Baiatul incuviinteaza si imi inmaneaza un pix si o foaie apoi ne conduce la Dean.
-Dulceata!
Dean e fericit sa ma vada dar nu se clinteste de pe scaun, face bine, nu sunt pregatita.
CITEȘTI
Joc periculos(NEEDITATA)
Storie d'amoreEsti fata rasfatata a familiei si ca sa dovedesti ca la 20 de ani poti lua decizii mature alegi sa te casatoresti cu iubitul, prieten din copilarie. Viata iti joaca feste si afli ca iubitul si cea mai buna prietena au o relatie... Cum vei reactiona...