-Va veni dupa tine, stiu sigur.
-Ideea e ca nu vreau sa vina.
-Nici tu nu crezi Cassandra. Il vrei langa tine, sa-i simti mirosul si sa te ascunzi in bratele sale mari, recunoaste.
-S-a culcat cu ea Lisa! A facut sex cu ea in masina lui, masina noastra.
-Nu e adevarat iubito! Crede-ma, eram cu Fely la spital, stiu ca te-am mintit ca am treaba cu Oliver dar erai obosita si nu voiam sa te iti pierzi noaptea prin spital.
Vorbele lui imi provoaca o stare de bine dar nu zic nimic. Raman cu spatele la el si incerc sa-mi dau seama de unde stie ca sunt aici, Lisa i-a spus ceva? Sau l-a sunat Andrew?
-Cine e turnatorul?
-Andrew, jur, eu nu stiam ca vine aici.
-Iubito, asculta-ma macar, intelege ca nu am fost cu ea. Te iubesc prea mult ca sa iti dau drumul la mana.
-Asa a spus si Carl.
Mormai.
-Nu credeam ca voi spune asta, dar... are dreptate. Te iubesc nesuferito, esti beleaua vietii mele si te iubesc asa, nu te voi insela decat daca o faci si tu.
Ma intorc cu fata la el si ii arunc o privire demna de Oscar.
-De ce crezi ca eu te-as insela?
-Vrei sa ma ierti sau nu? Te iubesc femeie! Accepta-ma asa cum sunt dar tine minte ca nu te pot insela.
-Conner, ati fost avertizati, v-am spus sa aveti grija ca sa nu fie prea tarziu, ati crezut ca glumesc, ei bine uite ca nu.
-Cassandra...
Lisa usor.
-Imi pare rau, pleaca Conner. Tu si Dean platiti pentru faptele voastre.
***
-Iti vine sa crezi ca s-a culcat cu Alisson?
-Cine?
Fely pierduta in spatiu. A iesit din spital ieri si acum incearca sa o adoarma pe micuta Karina care ganfureste ceva doar de ea stiut.
-Conner, blondo. S-a culcat cu Alisson si a bagat scuza cum ca a fost cu tine.
-Ce? Asta a fost acum cateva zile? Conner a stat o noapte cu mine deoarece aveam contractii puternice, zicea ca nu e nimic grav dar toata garda a stat cu mine facand planuri pentru nunta.
-Te-a pus la punct cu detaliile ca sa cad in plasa?
-Stai asa, tu crezi ca mint?
-Conner iti este prieten mai vechi, e logic sa tii cu el.
-Da Cassandra, ai dreptate. Tu esti idioata? De ce te-as minti cand stiu pe propria piele cum e sa crezi ca esti inselata?
-Ai dreptate.
-Asta inseamna ca il ierti?
-Ce? Nu! Sunt suparata si pe faptul ca nu m-a crezut.
Telefonul blondei provoaca un zgomot enervant cand suna si Fely abia se abtine sa nu-l faca bucati, zgomotul o trezeste pe Karina, abia adormita. Apelantul e Oliver si Fely ma indeamna sa-i raspund facandu-mi semn sa parasesc camera.
-Alo!
-Alo! Cassandra? Tu esti ?
-Da, Fely incearca sa o adoarma pe Karina, ti-o dau imediat.
-Stai, nu, pe tine te caut.
-Ce este?
-Conner...
CITEȘTI
Joc periculos(NEEDITATA)
RomanceEsti fata rasfatata a familiei si ca sa dovedesti ca la 20 de ani poti lua decizii mature alegi sa te casatoresti cu iubitul, prieten din copilarie. Viata iti joaca feste si afli ca iubitul si cea mai buna prietena au o relatie... Cum vei reactiona...